Voiko jääkaapin lasihyllyt pestä astianpesukoneessa 70 asteessa?
Kommentit (21)
Lasi voi haljeta yhtäkkisestä lämpötilan muutoksesta. Pesisin alemmalla lämpötilalla.
Pesinpä lasisia kattilankansia usein astianpesukoneessa kunnes yksi meni rikki ja niin meni koko astianpesukonekin rikki kun lasinpaloja meni kaikkiin paikkoihin ja putkiin. Senjälkeen en ole enää pessyt ja hankin lasikansien tilalle teräksestä kannet.
Vierailija kirjoitti:
Pesinpä lasisia kattilankansia usein astianpesukoneessa kunnes yksi meni rikki ja niin meni koko astianpesukonekin rikki kun lasinpaloja meni kaikkiin paikkoihin ja putkiin. Senjälkeen en ole enää pessyt ja hankin lasikansien tilalle teräksestä kannet.
Vaihdoitko juomalasitkin teräksisiin?
Minä pesen aina ne 65 asteen ohjelmalla, mutta se ohjelma kestää vain 50 Min.
En suosittele kun eivät ole suunniteltuja kestämään kuumuutta. Pese käsin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan täyttä höpöhöpöä.
AP: voit pestä, mutta 70 astetta on yliampuvaa. 60 riittää ihan hyvin. Monet kerrat oon pessyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan täyttä höpöhöpöä.
AP: voit pestä, mutta 70 astetta on yliampuvaa. 60 riittää ihan hyvin. Monet kerrat oon pessyt.
Minä myös 60 asteessa. Anna hyllyjen olla ensin huoneenlämmössä.
No itse pesin kyllä koneessa, muttei tainnut olla 70. En 70 käytä laisinkaan, lähtee vähemmällä puhtaaksi kaikki.
Käsin pesen tietenkin. Lämmintä vettä ja Fairya. Lopuksi kuivaan keittiöpyyhkeellä. Nykyään ihmiset haluaa tunkea kaiken ap-koneeseen🙄
Miksi astianpesukoneeseen? Kun ne hyllyt voi hyvin pestä käsinkin.
Oletko unohtanut jääkaappisi huoltamisen vuosikausiksi, ja nyt on kaikki tahmassa ja töhnässä...
Voi, voi... sellaista se joidenkin elämä nykyään on, ettei mitään ehdi tehdä ennen kuin alkaa olla jo vähän liian myöhäistä.
Nykyaikaisissa modereneissa kodeissa ei ole tiskipöytiä, ei altaita eikä hanoja, vain astianpesukone. Tekokynnet asukkaalla itsellään.
Itse en pesisi, mutta varmaa tietoa ei ole.
Ehkä Martat tietävät?