Näin hississä tänään jotain todella outoa
Hissin näytössä luki, Genesis, 8 henkilöä.
Mikä on Genesis? No Raamatun ensimmäinen kirja. 8 henkilöä Nooa mukaan lukien pelastui vedenpaisumuksesta. Hissin näytössä on nuoli ylös, eli Taivaaseen, ja nuoli alas, eli Haadekseen.
Kommentit (65)
Oletteko muut huomanneet Otiksen hisseissä saman Genesis tekstin ja 8 henkilöä/630 kiloa??
Googlettakkaa Otis ja huomaatte, että niillä on vapaamuurareiden käyttämää symboliikkaa.
Hah, meidän ovikelloa soitti tänään aamulla itse Jeesus!
Kutsuin kaffeelle, mutta sanoi juovansa mieluummin kupposen teetä.
miksi hihhulit käyttävät hissiä. eikö rukoilemalla pääse suoraan haluamaansa kerrokseen, jos jumala sallii. (jos ei salli, niin ei sinne sitten pidä mennäkään)
Vierailija kirjoitti:
Jassoo, että semmosta😄
Kerro sitten, kun naureskelet. Et miksi Otiksen hissin näytössä lukee juurikin Genesis, ja 8 henkilöä maksimi? Eikö mukamas ole Raamatullinen juttu jos mikä? Sattumaa ei ole Genesis nimi ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
miksi hihhulit käyttävät hissiä. eikö rukoilemalla pääse suoraan haluamaansa kerrokseen, jos jumala sallii. (jos ei salli, niin ei sinne sitten pidä mennäkään)
Et tästä tarvitse tehdä mitään ei uskovat ja uskovat keskustelua, totean vain sen mitä olen nähnyt. Miksi hissin näytössä lukee Genesis ja 8 henkilöä? Jos hissin suunnittelija ei ole jonkin sortin uskova??
Kerro sitten, kun naureskelet. Et miksi Otiksen hissin näytössä lukee juurikin Genesis, ja 8 henkilöä maksimi? Eikö mukamas ole Raamatullinen juttu jos mikä? Sattumaa ei ole Genesis nimi ainakaan.[/quote]
Ilman muuta...
Genesiksessä oli 3 henkilöä. Oikeastaan 4, jos Peter Gabriel lasketaan. 3 + 4 = 7. Kuka se kahdeksas on?
Mulle ilmestyi Jeesus peflettiin. Ensin mietin, että miksi sinne, mutta sitten mietin, että minne jos ei sinne?
Maksan 10 000 euroa heti käpälään, käteisellä, jos haluatte tulla katsomaan taloyhtiöni hissiä ja sen tekstiä, jotka väitätte minun valehtelevan. Te maksatte saman summan minulle, jos häviätte. Asun Tampereella, saatte tulla katsomaan. Osoitteen annan en täällä, vaan suojattuna viestinä.
-ap
Et tästä tarvitse tehdä mitään ei uskovat ja uskovat keskustelua, totean vain sen mitä olen nähnyt. Miksi hissin näytössä lukee Genesis ja 8 henkilöä? Jos hissin suunnittelija ei ole jonkin sortin uskova??[/quote]
No mistä ihmeen helkkarista minä sen tiedän?
En ole sitä hissiä käyttänyt ja tuskin tulen
käyttämäänkään.
Ihan sama, mitä siellä lukee tai on lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ilmestyi Jeesus peflettiin. Ensin mietin, että miksi sinne, mutta sitten mietin, että minne jos ei sinne?
Älä pilkkaa Jumalaa hassu, ole ystävällinen. Saat parempaa huomiota olemalla muutoin humoristinen.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Niin. Matrix. Hissit ovat jänniä kapistuksia. Eri kerrokset kuvaavat eri dimensioita ja tasoja.
Vierailija kirjoitti:
Et tästä tarvitse tehdä mitään ei uskovat ja uskovat keskustelua, totean vain sen mitä olen nähnyt. Miksi hissin näytössä lukee Genesis ja 8 henkilöä? Jos hissin suunnittelija ei ole jonkin sortin uskova??
No mistä ihmeen helkkarista minä sen tiedän?
En ole sitä hissiä käyttänyt ja tuskin tulen
käyttämäänkään.
Ihan sama, mitä siellä lukee tai on lukematta.
Mikset tule katsomaan ja todistamaan asiaa? Ihmiset haluavat aina todisteita yliluonnollista, ja sitten kun niitä heille annetaan, ei se heitä kiinnostakaan. Voin vain kysyä, haluavatko sekä ateistit että uskovaiset pitää itsepintaisesti oman päänsä, ja sivuuttaa oikean elämän todisteet, jotka saattaisivat muuttaa ajattelutapaa? Uhka kenties sille, mihin on aina uskonut?
-ap
Älä pilkkaa Jumalaa hassu, ole ystävällinen. Saat parempaa huomiota olemalla muutoin humoristinen.[/quote]
Miten se on pilkkaamista, jos siihen on kerran ilmestynyt?
Ei muut voi tietää, mitä toinen ns. uskonelämässään on kokenut...
Tutkimattomat ovat tiet jne.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muut huomanneet Otiksen hisseissä saman Genesis tekstin ja 8 henkilöä/630 kiloa??
Googlettakkaa Otis ja huomaatte, että niillä on vapaamuurareiden käyttämää symboliikkaa.
En oo tuollaista huomannu, mut OTIS-nimesta saa tussilla hienosti OTISUIHIN-sanan.
Jassoo, että semmosta😄