Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (254)
Koetko että sinulta odotetaan joissain suhteessa vähemmän kuin heteromiehiltä, koska olet homo (enemmän nainen)?
Vierailija kirjoitti:
Oletko tiennyt olevasi lapsesta saakka homo vai päätitkö muuttua omalla päätöksellä myöhemmässä vaiheessa homoksi, koska homot saavat paljon huomiota ja huomion hakemisessa otetaan nykyisin kaikki keinot käyttöön?
Olen tiennyt lapsesta saakka olevani homo. Homous ei ole valinta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko joutunut kokemaan väkivaltaa tai sen uhkaa homouden vuoksi?
En ole onneksi koskaan joutunut kokemaan fyysistä väkivaltaa homouden vuoksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahteriin?
Otanhan minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinäkin saanut kuulla, että homous on vain valinta ja vielä ehtii muuttua? Itse kuulin tämän psykiatrilta ja päätin, etten mene enää koskaan siihen puljuun asiakkaaksi.
Jep, olen saanut kuulla tuon useasti. Uskomatonta, että ihmiset vieläkin ajattelevat noin…
Ap
Uskomatonta, että tuollainen ajatus elää vielä 2000-luvulla.
Kerran itse tosissani pohdin voisinko "kääntyä" lesboksi. En voinut, koska huomasin, ettei se ole valinta. Viehätyn miehistä, enkä pysty muuttamaan mieltymystäni. Samoin taitaa olla heillä, jotka viehättyvät samasta sukupuolesta.
Juuri näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat julkistaa suuntautumisesi, miksi ylipäätään erilaiset seks.vähemmistöt kokee tarpeelliseksi julkistaa oma suuntautumisensa? Minua ei koskaan ole kiinnostanut kenenkään makuuhuone-elämä enkä sen perusteella ketään ihmistä arvostele enkä arvota. Mitä haluat saavuttaa julkitulollasi?
Ajattelin tehdä tämän aloituksen vastatakseni sellaisten ihmisten kysymyksiin, joita homous kiinnostaa. Yleisesti seksuaalivähemmistöjen edustajat saattavat haluta julkistaa suuntautumisensa esimerkiksi sen takia, että heitä ei automaattisesti oletettaisi heteroiksi. Hienoa, ettet arvostele ketään seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Ei ole tarkoitukseni sinänsä saavuttaa mitään tällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että homojen ajatellaan automaattisesti olevan kiinnostuneita anaalista, anaaliseksistä, anuksen nuolemisesta? Mikä ei tietenkään vastaa todellisuutta.
Kaikki tuollaiset ennakko-oletukset ovat mielestäni tyhmiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koetko että sinulta odotetaan joissain suhteessa vähemmän kuin heteromiehiltä, koska olet homo (enemmän nainen)?
En ole itse huomannut tuollaista. Tarkoitatko esimerkiksi työelämää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet uskovaisista?
Kunnioitan kaikkia uskontoja ja niiden edustajia.
Ap
Sinulla on hyvä asenne ja vastaat asiallisesti mitä kummallisimpiin kysymyksiin, arvostan!
Seksuaalisuuteen liittyvä kysymys: jos joku on pääasiallisesti bottom, ritttääkö hänelle seksissä se, että joku työntyy hänen takalistoonsa, vai haluaako hän tämän lisäksi myös omalle vehkeelleen jotain erityishuomiota? Kysymys voi toki olla vaikea jos et itse ole bottom, mutta kokemuksiesi mukaan miten on?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on hyvä asenne ja vastaat asiallisesti mitä kummallisimpiin kysymyksiin, arvostan!
Seksuaalisuuteen liittyvä kysymys: jos joku on pääasiallisesti bottom, ritttääkö hänelle seksissä se, että joku työntyy hänen takalistoonsa, vai haluaako hän tämän lisäksi myös omalle vehkeelleen jotain erityishuomiota? Kysymys voi toki olla vaikea jos et itse ole bottom, mutta kokemuksiesi mukaan miten on?
Kiitos! :)
Olen ollut vastaanottavana osapuolena muutaman kerran, ja itselleni penetraatio ei yksin riitä orgasmin saamiseen, eli joko minun itse tai kumppanin pitää kosketella minua samaan aikaan työntymisen kanssa. Uskon että useimmilla bottomeilla on sama juttu.
Ap
Oletko ollut ihastunut naispoliisiin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut ihastunut naispoliisiin?
En ole ollut ihastunut keneenkään naiseen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuleko imemään kulliani?
Saatanpa tullakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että homojen ajatellaan automaattisesti olevan kiinnostuneita anaalista, anaaliseksistä, anuksen nuolemisesta? Mikä ei tietenkään vastaa todellisuutta.
Jaa ei vastaa todellisuutta vai? No mikäs sitten? Pitsinnypläys?
Eiköhän se elämä pyöri aika vahvasti pakoputkijuttujen ympärillä?
p.s hyi saatana, en ymmärrä miten kukaan voi rassata toisen miehen persettä. Mahtaa olla ylpiä olo itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! :)
Olen ollut vastaanottavana osapuolena muutaman kerran, ja itselleni penetraatio ei yksin riitä orgasmin saamiseen, eli joko minun itse tai kumppanin pitää kosketella minua samaan aikaan työntymisen kanssa. Uskon että useimmilla bottomeilla on sama juttu.
Ap
Hyi saatana, menen oksentamaan.