Minkä ikäinen olet ja mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mä olen varmaan jotenkin jälkeenjäänyt, kun kuuntelen vielä 45-vuotiaana YleX:ää.
(Ja ei. Ei tarvitse tulla kertomaan, että et kuuntele radiota.)
Kommentit (115)
Underground 80's.Olen 53-vuotias.
Pääasiassa YLE Ykköstä.
En jaksa ns. läpänheittoa, eli typerä paskanjauhantaa. 2 käkättävää paskanjauhajaa on erityisen sietämätön konsepti. Vaikka pidän rockista, ns. rock- kanavat omaavat kovin lyhyet soittolistat ja puhe on aivotonta läppää jä käkätystä. Parempi siis kuunnella asiaohjelmaa ja klassista musiikkia. Myös kevyen musiikin anti on Ylellä laadukasta(mm. Muistojen bulevardi).
T: Nimim. Assburger, mies 54v.
Ikää 65. Radio Helsinki, Ylen Ykkönen. Radio Suomelta uutisia ja merisään, mutta musiikkitarjonta tökkii nykyään todella pahasti. Pelkkää paskaiskelmää.
Päivästä ja kellonajasta riippuen Yle Suomi, Radio Keskisuomalainen, Hitmix, Pooki ja City.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vain autossa ja silloin yleensä Nostalgia.
M55
Samoin. Jouluradio joulukuussa, sekin vaihtuu yleensä nopeasti Nostalgiaa, liikaa jeesusta.
N68
Tulin kertomaan, että olen 46 vuotias ja en kuuntele radiota. (Miksi tätä ei saisi kertoa?)
Jos radiota kuuntelen, niin yleensä Spotifyn artistiradioita. Mitään sellaista, missä on mainoksia, ei ihminen pysty kuuntelemaan.
Autossa yleensä Radio957 tai Kiekko. Kiekko soittaa paljon mun nuoruuden musiikkia, harmillisesti sieltä tulee nimensä mukaan myös jääkiekkoa, jota en kyllä jaksa kuunnella, vaikka katsella joskus tykkäänkin.
N37, Tampere
Vierailija kirjoitti:
Jos radiota kuuntelen, niin yleensä Spotifyn artistiradioita. Mitään sellaista, missä on mainoksia, ei ihminen pysty kuuntelemaan.
Spotifyn artistiradio tosiaan hyvä ja samoin Soundcloud kun sieltä voi kuunnella esim. omien lemppariartistien tekemiä soittolistoja ja re-posteja ja tuolta löytyy myös musiikkia, jota ei ole Spotifyssa. Pandora radio on myös hyvä, mutta vaatii VPN:n käyttöä.
En enää mitään. Kuuntelen spotifysta podcasteja. Ei mainoksia. m50
di.fm ja kohina.com
M45