Minkä ikäinen olet ja mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mä olen varmaan jotenkin jälkeenjäänyt, kun kuuntelen vielä 45-vuotiaana YleX:ää.
(Ja ei. Ei tarvitse tulla kertomaan, että et kuuntele radiota.)
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen netin kautta kanadalaista kanavaa joka soittaa suosikkigenreni musiikkia melkein ilman taukoja kun meidän päivä on heidän yö. Iltapäivällä alkaa heikäläisten aamutiimi mikä on ihan hauska mutta harvoin ehdin kuunnella sitä kokonaan
Ikä näköjään unohtui eli olen 47
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen netin kautta kanadalaista kanavaa joka soittaa suosikkigenreni musiikkia melkein ilman taukoja kun meidän päivä on heidän yö. Iltapäivällä alkaa heikäläisten aamutiimi mikä on ihan hauska mutta harvoin ehdin kuunnella sitä kokonaan
Kiinnostuin, että mikä genre?
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuin, että mikä genre?
Ei ap
Country, kanava on KX96
"Kuuntelen netin kautta kanadalaista kanavaa joka soittaa suosikkigenreni musiikkia melkein ilman taukoja kun meidän päivä on heidän yö. Iltapäivällä alkaa heikäläisten aamutiimi mikä on ihan hauska mutta harvoin ehdin kuunnella sitä kokonaan"
Hyvä idea! Tuota pitää minunkin ruveta kokeilemaan! Olen perin pohjin kyllästynyt mainoksiin.
Autossani soi Järviradio, paitsi jos sieltä tulee gospelia tai muuta uskonnollista sisältöä. Silloin käännän Groove FM:lle.
N45
Vierailija kirjoitti:
Järviradio
N48
Mà inhoan Järviradiota. Yksi työkaveri aina laittaa sen kanavan töissä ja kaikki muut aina vaihtaa sen pois.
N47
En kuuntele radiota, mutta kuuntelen Areenasta Ylen ohjelmia kuten Kulttuuriykkönen, Pyöreä pöytä, Tiedeykkönen, Elävä historia, Maailmanpolitiikan arkipäivää jne.
N33
En paljoa kuuntele radiota, mutta kun kuuntelen, niin yleensä Radio Novaa kuuntelen.
N46
44v, pääsääntöisesti Yle Yksi.
Toisinaan Classicia niihin karmeisiin AI-uutisiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
54 ja YleX. Kuuntelin aikoinaan jo Radio Mafiaa.
Mäkin aloitin jo 90-luvulla Radio Mafian parissa. Oli paras kanava jo tuolloin ja muistan varmaan hamaan loppuun saakka studion puhelinnumeron :D
Ap
yheksän nolla, yks neljä kaheksan, kaks kaheksan kaks kaks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä näköjään unohtui eli olen 47
Minä olen 12-vee
Jotain Jenkkien hip hop -kanavia kuuntelen esim. Atlantalaista The Beat-kanavaa. Ikää 39v..
Vain Classic Radio, N74