Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja mitä radiokanavaa kuuntelet?

Vierailija
26.04.2026 |

Mä olen varmaan jotenkin jälkeenjäänyt, kun kuuntelen vielä 45-vuotiaana YleX:ää.

(Ja ei. Ei tarvitse tulla kertomaan, että et kuuntele radiota.)

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50v ja en kuuntele radiota, kun en voi sietää sitä "läppää" mitä siellä heitetään, koska se on paskaa.

Kokeile Pookia, ei tule turhaa läppää

Vierailija
82/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen radiota vain autossa. Yle 1, Radio Rock, Radio Helsinki ja Radio City.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen radiota vain autossa. Yle 1, Radio Rock, Radio Helsinki ja Radio City.

Siis, olen 47.

Vierailija
84/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JR Puhe, tekoälyllä tuotettua asiaohjelmaa! YLE ei vuodessa pysty tuottamaan samaa määrää asiaohjelmaa kuin JR  viikossa.

Vierailija
85/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

59v ja Radio rock

Vierailija
86/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

56, linnunlaulua kuuntelen jokitörmällä aamuisin. Käyn juomassa kahvit siellä. En kuuntele koskaan radiota enkä musiikkia. Luonnon äänet ovat tärkeitä, eläinten ja kasvikunnan tarkkailu

Aiak suppea elämä, kun et musiikkia kuuntele

Mikä oikeus sun on tuomita mun elämä - varsinkaan kerrottuani, mikä juuri mulle on tärkeää? Oletko itse onneton kun joudut kuuntelemaan radiota? Onhan meitä kaikenlaisia. Miksi en saisi olla herkkä luontoihminen? Miten se sinua uhkaa.

Ja tiedoksi, elämäni on ollut värikästä, olen tavoitteeni saavuttanut jo, tehnyt ja matkustanut ja rakastanut ja toiminut ammateissa jotka kiinnostivat - ja nyt rauhoittunut ja onnellinen. Sekä siinä pisteessä, jossa en kaipaa radiota mihinkään. Olen itsenäinen kulkija.

En palkkioksi hauku sinua, vaan toivotan hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
87/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap tyhmä? On kiinnostavaa jos porukka ei kuuntele radiota. Vai mikä toimeksiantosi onkaan?

Minua kiinnostaa ainoastaan nyt tietää mitä kanavaa ihmiset kuuntelee. Voit tehdä oman aloituksen radiottomuudesta, jos se on sinusta niin kiinnostavaa. En tiedä miksi joillain on niin kova tarve päästä keskustelemaan myös niihin ketjuihin, joiden aihe ei kosketa millään tavalla.

Ap

Vierailija
88/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap tyhmä? On kiinnostavaa jos porukka ei kuuntele radiota. Vai mikä toimeksiantosi onkaan?

Minua kiinnostaa ainoastaan nyt tietää mitä kanavaa ihmiset kuuntelee. Voit tehdä oman aloituksen radiottomuudesta, jos se on sinusta niin kiinnostavaa. En tiedä miksi joillain on niin kova tarve päästä keskustelemaan myös niihin ketjuihin, joiden aihe ei kosketa millään tavalla.

Ap

Julkinen tila kuuluu kaikille. 

Vierailija
89/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. 45 ja Ylex. Jäänyt jotenkin Radio Mafian ajoilta. 😆 Tosin vain autossa. Kotona kuuntelen levyjä. 

Vierailija
90/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

56, linnunlaulua kuuntelen jokitörmällä aamuisin. Käyn juomassa kahvit siellä. En kuuntele koskaan radiota enkä musiikkia. Luonnon äänet ovat tärkeitä, eläinten ja kasvikunnan tarkkailu

Kaikki tuntuu niin väärältä, höylään mun ranteet auki. Musiikki on perseestä ja lapsellista. 

Vierailija
91/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes pelkästään Yle1:stä ja sitäkin vähän, uutiset, Faunin iltapäivä, vähän jotain muuta. Aamuisin mies panee soimaan Classicin, ja Risto Nordellin jäätyä eläkkeelle joudutaan kuuntelemaan Riston viikon valinta nykyään Deiltä.

Vierailija
92/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uuten äskeiselle vanhukselle täällä mainittu tosi monia uppo-outoja kanavia.

Ikää 69 v.

Vierailija
93/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi pop, N76.

Vierailija
94/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

45

Ylex

Ei naurettavan pitkiä mainoksia.

Vierailija
95/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56, Radio nostalgia, Radio City ja joskus Radio "metallica" Rock jossa soittolistan laatii paikallinen päiväkerho.

Yle Suomea kesällä mökillä jonkun verran. 

Vierailija
96/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka saa vastata, jos ei kuuntele radiota? Teet palstalla tutkimusta radion kuuntelusta ja siihen liittyvästä iästä, joten myös ei vastaukset ovat suotuisia. 

#En Kuuntele radiota #43

Vierailija
97/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 66-vuotias nainen enkä kuuntele radiota.

Vierailija
98/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntuu niin väärältä, höylään mun ranteet auki. Musiikki on perseestä ja lapsellista. 

Musiikki on mulle parasta elämässä, soitan ja kuuntelen helvetisti ja monipuolisesti. Pää hajoo jos duunia tehdessäkin ole taustamusaa päällä.

Vierailija
99/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N59 Radio Rock

Vierailija
100/115 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easy hits, Radio Rock ja Radio Helsinki  riippuen fiiliksistä.   N 64

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan