Minkä ikäinen olet ja mitä radiokanavaa kuuntelet?
Mä olen varmaan jotenkin jälkeenjäänyt, kun kuuntelen vielä 45-vuotiaana YleX:ää.
(Ja ei. Ei tarvitse tulla kertomaan, että et kuuntele radiota.)
Kommentit (74)
Olen sinun ikäinen ja en juurikaan kuuntele radiota ja lähinnä striimauspalveluita käytän. Joskus voin netin kautta kuunnella Radio 1 Ibizaa tai Hör Berliniä.
https://radio.garden/listen/90s90s-dance-radio/n0cSxHLb
Ei jaksa enää 20 min mainoksia tunnissa ja masentavaa musiikkia, joten käänsin antennin ulkomaille.
M45
Autossa kuuntelen pääasiassa rockia, sitten Cityä sitten Kasari tai classic hits
Vierailija kirjoitti:
Autossa kuuntelen pääasiassa rockia, sitten Cityä sitten Kasari tai classic hits
Ja unohdin iän 54 v ja nainen
Suomi pop, nova ja easy hits.
Inhoan puhetta. Jos aletaan lätistä, niin surffaan noiden kolmen välillä.
N57
Vierailija kirjoitti:
54 ja YleX. Kuuntelin aikoinaan jo Radio Mafiaa.
Mäkin aloitin jo 90-luvulla Radio Mafian parissa. Oli paras kanava jo tuolloin ja muistan varmaan hamaan loppuun saakka studion puhelinnumeron :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en kuuntele radiota. Eemi 10-vee
"Minkälaisen koiran omistat? (HUOM. Vain koiranomistajille!)"
- En omista mitään koiraa. Inhoan niiden räksytystä ja kaikkialla lojuvia ulosteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin aloitin jo 90-luvulla Radio Mafian parissa. Oli paras kanava jo tuolloin ja muistan varmaan hamaan loppuun saakka studion puhelinnumeron :D
Ap
Oli kyllä huippukanava ja radiota parhaimmillaan. Alivaltiosihteeri, Leila ja Annukka jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oli kyllä huippukanava ja radiota parhaimmillaan. Alivaltiosihteeri, Leila ja Annukka jne.
Pressiklubi ja Sanasepot.
Yli 50v ja en kuuntele radiota, kun en voi sietää sitä "läppää" mitä siellä heitetään, koska se on paskaa.
Kuuntelen netin kautta kanadalaista kanavaa joka soittaa suosikkigenreni musiikkia melkein ilman taukoja kun meidän päivä on heidän yö. Iltapäivällä alkaa heikäläisten aamutiimi mikä on ihan hauska mutta harvoin ehdin kuunnella sitä kokonaan
Hitmixiä.
N49