Kumpi voittaa karhu vai leijona
kyseli töissä johtaja, mikä v..ttu mä oon sille vastaamaan mulla luvut jäi kesken aikanaan.
Tietääkö av-mummo?
Kommentit (28)
Karhun ravinnosta vain 20% on lihaa, kun kissapedoilla lihaa on yli 90%. Kissat on puhtaampia metsästäjiä ympäri vuoden. Taidot sen myötä kamppailussa toisella tasolla kuin marjojen mutustajalla.
Olen lukenut tästä artikkelin aikoinaan. Ja siinä asiantuntija oli sitä mieltä että leijona ei pärjäisi. Karhu olisi taistelussa parempi. Syitä oli useita. Noitahan on historiassa laitettu areenalle ja karhu on vienyt voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne asuu kaukana toisistaan etteivät todennäköisesti koskaan kohtaa. Tämä kysymys tuskin on koskaan relevantti.
Aasiassakin on leijonia ja kauan sitten oli paljon laajemminkin, Pohjois-Afrikkaa myöten. Kyllä ne varmasti ovat kohdanneet. Ihmisen raaka luonne on myös epäilemättä laittanut tekemään sellaisia tilanteita, joissa niitä on laitettu raatelemaan toisiaan.
Ihmisen julmuudella ei ole rajaa. Tunnetustihan myös ihmisiä on laitettu petojen raadeltaviksi viihteenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut tästä artikkelin aikoinaan. Ja siinä asiantuntija oli sitä mieltä että leijona ei pärjäisi. Karhu olisi taistelussa parempi. Syitä oli useita. Noitahan on historiassa laitettu areenalle ja karhu on vienyt voiton.
Kukaan ei sanonut, että kilpailisivat taistelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei sanonut, että kilpailisivat taistelemalla.
No, missä sitten? Shakissa?
kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti....