Kumpi voittaa karhu vai leijona
kyseli töissä johtaja, mikä v..ttu mä oon sille vastaamaan mulla luvut jäi kesken aikanaan.
Tietääkö av-mummo?
Kommentit (28)
Tietysti leijona. Karhu asuu kaatopaikalla ja on köyhä ja aliravittu sekä vodkan kyllästämä.
Miksi lapset hinaavat v*ttuja salkoihin? En voi olla ainoa joka on kuullut tuon väärin.
Ne asuu kaukana toisistaan etteivät todennäköisesti koskaan kohtaa. Tämä kysymys tuskin on koskaan relevantti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset hinaavat v*ttuja salkoihin? En voi olla ainoa joka on kuullut tuon väärin.
:D putosin
Mutta kenet näistä kohtaisit ennemmin lenkkipolulla, nainen: karhu, leijona, mies vai strippaava orpo?
Muistan jostain että niitäkin on ihminen laittanut tappelemaan ja leijona voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa, Kumpi vai Kampi?
kampiakseli tietysti
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa, olut vai pastilli ?
Leijona vodka voittaa karhu oluen
Vierailija kirjoitti:
Ne asuu kaukana toisistaan etteivät todennäköisesti koskaan kohtaa. Tämä kysymys tuskin on koskaan relevantti.
Aasiassakin on leijonia ja kauan sitten oli paljon laajemminkin, Pohjois-Afrikkaa myöten. Kyllä ne varmasti ovat kohdanneet. Ihmisen raaka luonne on myös epäilemättä laittanut tekemään sellaisia tilanteita, joissa niitä on laitettu raatelemaan toisiaan.
Pekka Ruuska