Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luojan lapset vol 4.

Vierailija
26.04.2026 |

Miksi edellinen keskustelu poistettiin? Käsittämätöntä, kun vauvalla ei saa keskustella mistään ilman, että keskustelu lähtee poistoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävätkö vl-ihmiset itsestään tuota nimitystä Luojan lapset? Vai miksi tuo termi pyörii näissä keskusteluissa?

Vierailija
2/4 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään minua ihmetyttää tämä palstan kulttuuri, missä kokonaisia keskusteluja poistetaan. Eikö vain voisi poistaa, jos on joku asiaton kommentti? Eilenkin harmitti, kun luin pitkää hyvää keskustelua ihmissuhteisiin liittyen ja eiköhän ketju oltu poistettu illan aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut omissa someympyröissäni keskustelua tarratoimikuntadokkariin liittyen. Kommentit ovat olleet aika yksipuolisia. Kaikista on ok mennä liimailemaan tarroja seura-alueelle. Huutelua ja muuta asiatonta käytöstä en hyväksy, mutta en myöskään tuota tarrojen liimaamista. Ja minulle on ihan sama, mitä aihetta tarrat olisivat koskeneet. En tykkäisi, vaikka asialla olisivat luonnonsuojelijat tms. Toisen omaisuuden vahingoittaminen on aina väärin.

Vierailija
4/4 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut omissa someympyröissäni keskustelua tarratoimikuntadokkariin liittyen. Kommentit ovat olleet aika yksipuolisia. Kaikista on ok mennä liimailemaan tarroja seura-alueelle. Huutelua ja muuta asiatonta käytöstä en hyväksy, mutta en myöskään tuota tarrojen liimaamista. Ja minulle on ihan sama, mitä aihetta tarrat olisivat koskeneet. En tykkäisi, vaikka asialla olisivat luonnonsuojelijat tms. Toisen omaisuuden vahingoittaminen on aina väärin.

Osa nyt on muutenkin sitä mieltä, että keinoja kaihtamatta pitää saada julistaa omaa agendaansa. Minusta nuo ihmisten kesäjuhlat pitäisi jättää rauhaan. Eihän sitä mennä Kyllikki-mummon syntymäpäivillekään huutelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän