Selasin äsken ottamiani kuvia, kunnes silmään osui kuva jossa nukun sängyllä ja asun yksin :0
Eli räpsin eilen muutamat kuvat vuoteessa..joo ne muistan, mutta yhtäkkiä seuraavaksi näytölle pamahtaa lähikuva minusta, kun nukun sängyllä. Kuva on otettu noin tuntia myöhemmin ja tosiaan olin tuolloin jo unessa. Nukun yksin. Voiko kamera mennä itsekseen päälle tms?? Voi hyvin olla, että kuva on vahingossa otettu koska niin läheltä. Outoa kuitenkin on, että kamera kääntyneenä minuun päin. Kaiken järjen mukaan sen pitäisi olla sänkyä vasten. Puhelin oli latauksessa sängyllä eli nukuin pää sen vieressä. Tuli todella creepy olo silti. En oikein usko ulkopuoliseen ihmiseenkään.
Kommentit (15)
Näitä sattuu. Se on vuotanut toisesta todellisuushaarasta, jossa et asu yksin.
Puhelin latauksessa sängyllä pään vieressä - niinpä, tuohan on se kaikkien asiantuntijoiden suosittelema tapa. Jos akku räjähtää, herää nopeasti?
Ja sitten muistin lukemasi kirjan... Ainakin itse luin juuri vastaavan.
Joku kiinalainen nappasi kuvan, kun vakoili sinua.
Tuosta puhelimen latauksesta nukkuessasi tää kaikki johtuu, siksi siitä varoitellaan.
Ehkäpä olet vaan puoliunessa tullut napanneeksi kuvan jota et muista ottaneesi.
Ainakin minulla on käynyt joskus niin että olen tehnyt jotain ihme näppäilyjä kun olen selannut puhelinta sängyssä. Eli välillä kai "osittain" nukahtanut niin että sormet vielä hämmentää puhelinta ja sitten havahtunut katsomaan että mitä ihmettä oikein olen tehnyt. Lopetin sitten sängyssä selailun etten alkaisi vahingossa soittelemaan jonnekin tai muuta kivaa.
Tällä palstalla sattuu ja tapahtuu. Sinua kuvataan omalle puhelimellesi nukkuessa, jonkun eteisessä seisoo vaiti tuntematon mies öisin.
Paloturvallisuuden vuoksi ja säteilyn, älä mielellään lataa puhelinta sängyssä, sängyn lähellä ja pään vieressä, tai nukkuessa. Laturi kuumenee päästä ja puhelimissa akku voi olla myös kuumeneva, sekä koko puhelin. Kangasta vasten ei hyvä. Parempi ladata eri huoneessa pöydällä, kun on hereillä. Hyvä kysymys miksi tuollainen kuva on tullut, onko asunnossa ollut muita perheenjäseniä (jos joku tullut huoneeseen) tai exällä avaimia, entinen asukas tms. Tuskin huoltomies. Joku henki tai alien? Ei? Laite voi ottaa itsestään kuvan jos kamera on päällä, mutta ilmeisesti se ei ollut suhun päin. Ellet ole puoliunessa itse näppäillyt sitä. Mitä vaihtoehtoja olisi tuohon.
HUI!