Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12214)
Vierailija kirjoitti:
Voit paremmin jos huolehdin hetken. Sitten voit miettiä.
Mitä miettiä? sivu
Vierailija kirjoitti:
Menen nukkumaan, ei ole aikaa tällaiselle sonnalle. Jos jotakin odotin, odotin kiusaamisen loppumista. Mutta anna mennä J, sitä saa mitä tilaa. Et vain ole enää anonyymi.
Toivottavasti kukaan ei kiusaa ketään. Öitä ja parempaa tulevaa. Terveisin, J.
Tarvitsevuudessa on yksi ongelma, se itse.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä ettei kaasu pohjassa mennä omien tunteiden perässä vaan tehdään kipeitäkin asioita toisen hyväksi, annetaan kaikenlaista: aikaa, armoa, ymmärrystä.
Fiksut ymmärtää tän.
Sinut näen aina vain. Pitäisit varmaankin naurettavana jos tietäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä ettei kaasu pohjassa mennä omien tunteiden perässä vaan tehdään kipeitäkin asioita toisen hyväksi, annetaan kaikenlaista: aikaa, armoa, ymmärrystä.
Montako vuosikymmentä olet valmis antamaan niin, että elät itse yksin?
Niin monta kuin on rakkauden suuruus. Luultavasti kovin suurta ei koko elämänsä aikana tapaa.
Just. Et ole odottanut, joten et ole suurta odotettavaa tavannutkaan. Ei kannata puhua asioista, joista ei tiedä, mitä ne ovat.
Miksi tarvita ketään kun itse riittää.
Joo, en oo tulossa metsän keskelle sun luokse. Enkä oo kiinnostunut millään tasolla.
Terveiset ei-kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Totta tietysti ettei ketään kannata odotella vuosia vaan elää omaa elämää nyt. Liian arvokasta tuhlattavaksi. Ihmisiä on ja rakkauksia on. Kaikki niistä ei toteudu niin kuin toivoisimme.
Tämä! Aina eteenpäin, ei koskaan munia yhteen koriin.
Vaikka mut jätettäis nyt, niin ei mulla olisi mitään hätää.
Kun itse riittää, on täydellinen.
Mitä sydämesi sanoo siitä odottamisesta, montako vuotta sydämesi jaksaisi odottaa?
Haaveilisiko se kaivattusi perään vaikka olisit jossakin muussa suhteessa?
Täydellisyys itsessä on täydellisyyttä kollektiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ja annan aikaa. Silti toivon että ei menis enää kauan. Onhan tässä vuosia jo vierähtäny. On niin ikävä!
Vierailija kirjoitti:
Kun annat niin saat. Kun et vaadi niin olet turvassa.
Aivan, kun en toivo enkä kerro toiveistani, pidät vielä varalla. Mikä kunnia!
Älä sinä kuvittele tietäväsi kuka täällä on odottanut ja miten kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tietysti ettei ketään kannata odotella vuosia vaan elää omaa elämää nyt. Liian arvokasta tuhlattavaksi. Ihmisiä on ja rakkauksia on. Kaikki niistä ei toteudu niin kuin toivoisimme.
Tämä! Aina eteenpäin, ei koskaan munia yhteen koriin.
Vaikka mut jätettäis nyt, niin ei mulla olisi mitään hätää.
Ei koskaan munia yhteen koriin;
entä sitoutuminen oikeassa suhteessa, miten meinasit toteuttaa?
Täydellinen kollektiivi vaatii täydellisiä ihmisiä. Tervetuloa paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin testaamaan vieläkö kaipuu ottaisi kipinää. Tyhmä minä. Ainahan se on kaiken ryönän ja arjen painon alla. Jopa täällä, ajoittain kaatiksella, voin tuntea sen vahvan kutsun. Kaipaus haluaa täyttymyksen.
Mitä oikein kaipaat?
Miksi kaipaat?
Kaipaan sellasta yhteyttä, joka olisi molemminpuolista ja aitoa ja joka saisi innostumaan ja luottamaan. Kaipaan sellasta tosissaan olemista, mistä tulee vapauden ja rauhallisuuden tunne. Ap
Turvassa sydän on rauhassa maailman pauhaamiselta.