Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo tykkää tai ei tykkää toimii niin epäluotettavasti?

Vierailija
23.12.2025 |

Käykö muilla usein niin, että jos peukuttanut jotain mielipidettä vaikkapa alaspäin, niin myös siihen ylöspäin-puolelle tulee yksi uusi ääni?

Mulla aika usein käy näin. En ymmärrä. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mielipiteestä.

Vierailija
2/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä tulevan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy myös noin. Olisiko joku muu tykkäämässä samaan aikaan.

Vierailija
4/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei toimi ollenkaan oikein, ilmeisesti mode jotenkin ohjailee tuota.

Vierailija
5/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä yhtäkkiä jankataan? Vähän aikaa sitten oli ihan sama kommentti jossain ketjussa. Se päivittää muiden samaa ketjua sinun kanssasi samaan aikaan lukevien ihmisten reaktiot. Eli kun sinulla on vaikka sivu 1/5 auki ja luet sitä, joku muu on käynyt painelemassa nuolia kommentteihin ja sitten kun sinä painat sitä nuolta, muidenkin laittamat reaktiot päivittyvät näkyville. Toki voit myös painaa F5 ennen kuin painat oman nuolesi ylös tai alas, jos se jostain syystä häiritsee että muiden painamat nuolet tulevat näkyviin yhtä aikaa omasi kanssa.

Vierailija
6/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti, kun painaa. Se päivittää siihen muutkin tykkäykset ja ei tykkäykset. Muussa tapauksessa painamatta ne tulee näkyviin. Selain päivittämällä.

Esim tykkään. Siihen tulee 3 lisää. Ja yks miinus. Tai painan rullaa. Tulee 2 tykkäystä ja yks miinus.

Vierailija
7/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, että välillä annettu nuoli siirtyy itsestään  väärälle puolelle. 

Vierailija
8/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä yhtäkkiä jankataan? Vähän aikaa sitten oli ihan sama kommentti jossain ketjussa. Se päivittää muiden samaa ketjua sinun kanssasi samaan aikaan lukevien ihmisten reaktiot. Eli kun sinulla on vaikka sivu 1/5 auki ja luet sitä, joku muu on käynyt painelemassa nuolia kommentteihin ja sitten kun sinä painat sitä nuolta, muidenkin laittamat reaktiot päivittyvät näkyville. Toki voit myös painaa F5 ennen kuin painat oman nuolesi ylös tai alas, jos se jostain syystä häiritsee että muiden painamat nuolet tulevat näkyviin yhtä aikaa omasi kanssa.

Tai jos olet puhelimella niin painat sitä nuolen kuvaa tms siinä nettiosoitteen perässä, joka päivittää sivun. Siten saat näkyviin ne muiden nuolet ennen kuin itse painat nuolta.

Vierailija
9/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, että välillä annettu nuoli siirtyy itsestään  väärälle puolelle. 

Ja siis niin, että se väärälle puolelle siirtynyt nuoli näkyy sitten vielä aktiivisena niin, että sen voi vielä perua, jos huomaa.

Vierailija
10/10 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä että ihmiset ei ymmärrä, miten ne kymmenet tai sadat ylös- ja alaspäin nuolet sinne ilmaantuu. Sitten keksitään salaliittoteorioita, että oma nuoli siirtyy väärälle puolelle tai mode ohjailee. Juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi