Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän, ja rakastan tässä, toivottavasti pian siinä. Koska olet kaiken sen arvoinen.
Mitä jos tarvitsisin jo nyt sinut tähän, viereeni. Alan jo upota.
Olen sua varten, vaikken juuri nyt siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin testaamaan vieläkö kaipuu ottaisi kipinää. Tyhmä minä. Ainahan se on kaiken ryönän ja arjen painon alla. Jopa täällä, ajoittain kaatiksella, voin tuntea sen vahvan kutsun. Kaipaus haluaa täyttymyksen.
Mitä oikein kaipaat?
Miksi kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Lapsihyvä, opit kyllä.
Miten nämä viestit osuukin tänään joihinkin tuoreehkoihin mietteisiini. 😃 Sivu
Onhan nuo vähän huvittavia viestejä joissa joku nuivamielinen, itsensä wanhaksi ja oikein aikuiseksi asemoiva palstailija tekee vahvat oletukset siitä, ettei eri mieltä olevalla vaan ole mitään elämänkokemusta :D
No, tapa se on tuokin käsitellä erilaisia näkemyksiä. Toisel ei vaa oo kokemust ja ei oo viel kasvanu, d44!
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle hyviä öitä ja unia täydenkuun aikaan.
Poliisille sit nettivinkki palstanarsisteista ja rikosilmo siihen perään muutamasta muusta jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä ettei kaasu pohjassa mennä omien tunteiden perässä vaan tehdään kipeitäkin asioita toisen hyväksi, annetaan kaikenlaista: aikaa, armoa, ymmärrystä.
Montako vuosikymmentä olet valmis antamaan niin, että elät itse yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä vaalea komistus 💙
Toivottavasti sua näkyy huomenna
Kiitos samoin.Näkyy minua,ainakin lääkärissä, kun taisi mennä jostain rikki kädestä🤒
Voi ei parane nopeesti, jooko.
Vierailija kirjoitti:
Totta tietysti ettei ketään kannata odotella vuosia vaan elää omaa elämää nyt. Liian arvokasta tuhlattavaksi. Ihmisiä on ja rakkauksia on. Kaikki niistä ei toteudu niin kuin toivoisimme.
Eihän nuo sulje toisiaan pois. Voi odottaa elämällä odotusajan omaa elämääsä.
En ole odotellut. Olen yrittämällä yrittänyt mennä eteenpäin. Olen tavannut parikin hienoa persoonaa, kaikin puolin erinomaista.
Arvaa kenen kasvot näen aamulla ensimmäisenä, illalla viimeisenä?
Vierailija kirjoitti:
Elän, ja rakastan tässä, toivottavasti pian siinä. Koska olet kaiken sen arvoinen.
Voi rakas! Kunpa pian annat kuulua itsestäsi. Olen rakastanut nämä kaikki vuodet vaikkakin etäällä. Toivottavasti pian nähtäis jo.
Voit paremmin jos huolehdin hetken. Sitten voit miettiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole odotellut. Olen yrittämällä yrittänyt mennä eteenpäin. Olen tavannut parikin hienoa persoonaa, kaikin puolin erinomaista.
Aviomiehesi
Vaikka yleensä on toinen joka kokee olevansa kaiken arvoinen. Tällöin kannattaa ymmärtää että vaatiminen on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me toisistamme päästä, jos niin on tarkoitettu.
Sitä juuri pelkään.
?
Vierailija kirjoitti:
Aamulla sen toisen hienon persoonan ja illalla toisen hienon persoonan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on sitä ettei kaasu pohjassa mennä omien tunteiden perässä vaan tehdään kipeitäkin asioita toisen hyväksi, annetaan kaikenlaista: aikaa, armoa, ymmärrystä.
Montako vuosikymmentä olet valmis antamaan niin, että elät itse yksin?
Niin monta kuin on rakkauden suuruus. Luultavasti kovin suurta ei koko elämänsä aikana tapaa.
Kun annat niin saat. Kun et vaadi niin olet turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle hyviä öitä ja unia täydenkuun aikaan.
Meneeköhän taas valvomiseksi...yritetään, hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
En arvaa.
Mun sydän ei näköjään luovuta ihan vähällä. 😀