Miten pääsen omalle mökilleni, kun ei ole ajokorttia?
Menetin rakkaan vakiokuljettajani äskettäin ja nyt pitäisi päästä mökille. Olin sopinut erään luotettavan sukulaisen kanssa, että hän kuskaa minut sinne, kun ja jos käy näin päin kuin nyt sitten kävikin, mutta kun hän ehähti kuolla aiemmin talvella myös. Minulla ei ole ketään sellaista, joka kuljettaisi minut omalle mökilleni nyt. Onko järkeviä ja edullisia ehdotuksia?
Kommentit (151)
Näyttää siltä että mikään ehdotus ei kelpaa joten keksiköön ratkaisunsa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enhän mä mitään oppisi enää. Alkavaa muistivikaakin jo.
Minkä ikäinen olet?
Eihän avuttomuus iästä ole kiinni.
Miten viet potkulaudalla kaikki tarvittavat muonat ymt.?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että mikään ehdotus ei kelpaa joten keksiköön ratkaisunsa ihan itse.
Jos on noinkin avuton niin tuskin keksii.
Vierailija kirjoitti:
Rinkka selkään.
Vierailija kirjoitti:
Tarvikkeet reppuun, taskuihin, köytät pään päälle jne. Vain mielikuvitus on rajana.
Vierailija kirjoitti:
Mökki on saaressa, ja kaukana venelaiturilta. Taksiveneliikennettä ei ole.
Mutta kaverisi olisi autolla sinut sinne saareen vienyt?!
Tämä huono puoli on vakiintuneessa roolituksessa. Sitten ei osaa sitä taitoa, jos toiselle tapahtuu jotain. Rakas vakiokuski olisi voinut opettaa sut ajamaan. Se on nykyään mahdollista.
Hanki kolmipyörä tms. mitä voi kuljettaa ilman ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökki on saaressa, ja kaukana venelaiturilta. Taksiveneliikennettä ei ole.
Mutta kaverisi olisi autolla sinut sinne saareen vienyt?!
Venettä oppii ainakin helposti ajamaan, itsekin opin pari vuotta sitten, kun oli pakko. Varsin mukavaa puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei taksi ainakaan. Ja mökilleni ei pääse linja- autolla eikä junalla.
Julkisella osa matkasta ja taksilla loppuosa. Tai sit ihan vaan taksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian iäkäs autokouluun. Auto kylläkin olisi käytössäni. Julkisilla ei pääse perille asti. Mökkiä en voi myydä, koska se ei ole yksin omaan minun.
Palkkaa kuljettaja. Ilmaiseksi et tule sinne mökille pääsemään, jos ei ole ketään läheistä, kenen kanssa menet mökkeilemään.
Uimapatjalla useamman kilometrin saareen?? Vene olisi, mutta kun en ole käynyt minkäänlaista veneen ohjauskurssiakaan.
Palkkaat itsellesi kuljettajan. Jos se käyttää omaa autoaan, maksat siitäkin asiallisen korvauksen. Lisäksi maksat palkan myös varallaolosta, eli jos joutuu sinun oikkujen takia olemaan lähtövalmiudessa, palkka juoksee koko ajan.
En osaa uida enkä luota pelastusliiveihinkään.
Myykää se hemmetin rahareikä. Jos edes onnistuu.
Miten voi olla "omalle mökilleni" jos se ei ole yksin omaan sinun? Kun et voi myydä.
Kyllä olisi ja hakenut poiskin sovittuna päivänä.
Autokouluun vaan. Et ole liian vanha.