Miten pääsen omalle mökilleni, kun ei ole ajokorttia?
Menetin rakkaan vakiokuljettajani äskettäin ja nyt pitäisi päästä mökille. Olin sopinut erään luotettavan sukulaisen kanssa, että hän kuskaa minut sinne, kun ja jos käy näin päin kuin nyt sitten kävikin, mutta kun hän ehähti kuolla aiemmin talvella myös. Minulla ei ole ketään sellaista, joka kuljettaisi minut omalle mökilleni nyt. Onko järkeviä ja edullisia ehdotuksia?
Kommentit (190)
Hevoskärryillä pistelet menemään pikku hiljaa. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä matka? Kuinka lähelle pääsee bussilla?
Linja-autolla.. ja loppu matka taksilla ??
Taksi on hyvä vaihtoehto. Jos matka on pidempi niin kannattaa pyytää tarjous taksiyrittäjältä, ei ole pakko mennä mittaritaksalla.
Ehdota niille toisille mökin omistajille että koukkaavat hakemaan sinut kyytiin kun menevät mökille. Ja että maksat kulut kokonaan (bensat, ruuat jne). Tuo kaiken maksaminen on hyvä porkkana jos ovat vähävaraisia. Muuten tuskin kukaan haluaa mökkeillä samaan aikaan isän tyttöystävän tms kanssa.
Rakenna käpyhevonen tai keppihevonen ja ratsasta sillä. Hevosella on menty maailman sivu.
Liihottele häpyhuulilla järven yli?
Vierailija kirjoitti:
Liihottele häpyhuulilla järven yli?
Taisi olla meri ja varmaan ap kohta kertoo radikaalista silpomisesta, ei onnistu hävyllä liihottelu
Itse taitan mökkimatkan suurella penikselläni. Vaatii tarmokasta pyöritystä, niin kyllä se noste sieltä tulee :)
Mieki köpöttelen vaikka päälläni jos nyt on pakko sinne päästä. Ap on kyl hyvin meitä naruttanut.
Maksat taksin ihan niin kuin me muutkin autottomat.