Miten pääsen omalle mökilleni, kun ei ole ajokorttia?
Menetin rakkaan vakiokuljettajani äskettäin ja nyt pitäisi päästä mökille. Olin sopinut erään luotettavan sukulaisen kanssa, että hän kuskaa minut sinne, kun ja jos käy näin päin kuin nyt sitten kävikin, mutta kun hän ehähti kuolla aiemmin talvella myös. Minulla ei ole ketään sellaista, joka kuljettaisi minut omalle mökilleni nyt. Onko järkeviä ja edullisia ehdotuksia?
Kommentit (151)
Stadilaiset tietää, miten tuettu liikenne tekee autuaaksi ja miten sillä pääsee aivan kaikkialle, varmaan kuuhunkin kun vain valitsee oikean vyöhykelipun. Odota, että joku sellainen näkijä saapuu linjoille, niin ongelmasi on tuossa tuokiossa osa mennyttä elämää.
No enhän mä mitään oppisi enää. Alkavaa muistivikaakin jo.
Jeesus sanoi että ne valehtelee .
Myy pois se mörskä. Kukaan ei halua sinne hyttysten syötäväksi työleirille. Lähde Espanjaan mökkirahoilla.
Vierailija kirjoitti:
En ole polkenut pyörällä herraties milloin lienee viimeeksi. Sähköpolkupyörään ei ole varaa, kun on kaikenlaista makseltavaa tällä hetkellä.
no jo on aikakin sitten aloittaa pyöräilyharrastus uudelleen ja mikä parhain motivaatio: pääsee käymään mökillä
Itsellä on auto ja mökki 50 kilometrin päässä. käyn kuitenkin usein mökillä bussilla + pyörällä, koska on vain kiva kuntoilla ja samalla tulen "äänestäneeksi" syrjäseutujen bussilinjojen säilyttämisen puolesta. Bussi jättää 3 kilsan päähän, joten ei ole matka eikä mikään mennä se pyörällä. Kävellenkin taittuisi. Samala kun menen sen maktan pyörällä, niin voi katsella sienimaat läpi, meillä siellä on hyvät vahverometsät.
Vierailija kirjoitti:
Ei taksi ainakaan. Ja mökilleni ei pääse linja- autolla eikä junalla.
Harvalle mökille pääsee junalla tai linja-autolla. Mutta kuinka lähelle pääsee? Jatkokyyti siitä ei välttämättä ole liian kallis edes taksilla.
Ei ollut varaa hankkia nuorempana ajokorttia. Sekin oli jo markkavaluutan aikaan liian kallis minun tuloilleni.
Hanki puujalat. Niillä saa otettua pitkiä askelia.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian iäkäs autokouluun. Auto kylläkin olisi käytössäni. Julkisilla ei pääse perille asti. Mökkiä en voi myydä, koska se ei ole yksin omaan minun.
Myyt sen auton, jos sulla ei ole ajokortittomana sille edes käyttöä. Sitten menet julkisella niin lähelle kuin pääset ja taksilla lopun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taksi ainakaan. Ja mökilleni ei pääse linja- autolla eikä junalla.
Harvalle mökille pääsee junalla tai linja-autolla. Mutta kuinka lähelle pääsee? Jatkokyyti siitä ei välttämättä ole liian kallis edes taksilla.
Tuskin kovin lähelle mielikuvitusmökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa mopo.
Tuo on yksi optio. Siksi tuolla aiemmin kysyinkin matkan pituutta.
Vierailija kirjoitti:
No enhän mä mitään oppisi enää. Alkavaa muistivikaakin jo.
Minkä ikäinen olet?
Mökki on saaressa, ja kaukana venelaiturilta. Taksiveneliikennettä ei ole.
Polkupyörä, bussi, taksi, aikuistu sen verran että opettelet itse kulkemaan
Eläkkeellä olen ollut jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mökki on saaressa, ja kaukana venelaiturilta. Taksiveneliikennettä ei ole.
Menet tietenkin uimapatjalla vesiosuuden.
No miksei sinulla ole ajokorttia ja autoa?