Miten pääsen omalle mökilleni, kun ei ole ajokorttia?
Menetin rakkaan vakiokuljettajani äskettäin ja nyt pitäisi päästä mökille. Olin sopinut erään luotettavan sukulaisen kanssa, että hän kuskaa minut sinne, kun ja jos käy näin päin kuin nyt sitten kävikin, mutta kun hän ehähti kuolla aiemmin talvella myös. Minulla ei ole ketään sellaista, joka kuljettaisi minut omalle mökilleni nyt. Onko järkeviä ja edullisia ehdotuksia?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Olen liian iäkäs autokouluun. Auto kylläkin olisi käytössäni. Julkisilla ei pääse perille asti. Mökkiä en voi myydä, koska se ei ole yksin omaan minun.
Ei autokoulussa ole yläikärajaa.
Saat helpommin kyytejä kun tarjoilet maksuksi persepanoa
Vierailija kirjoitti:
Olen liian iäkäs autokouluun. Auto kylläkin olisi käytössäni. Julkisilla ei pääse perille asti. Mökkiä en voi myydä, koska se ei ole yksin omaan minun.
Idiootti.
En ole polkenut pyörällä herraties milloin lienee viimeeksi. Sähköpolkupyörään ei ole varaa, kun on kaikenlaista makseltavaa tällä hetkellä.
Ota taksi ja siihen ullatus päälle tai kysy jos naapurin Mustafa voi viedä matolla.
Vierailija kirjoitti:
Saat helpommin kyytejä kun tarjoilet maksuksi persepanoa
Kaikki eivät ole kaltaisiasi perspanohulluja.
Vaikuttaa siltä,että mökkeilyt on mökkeilty.
Vierailija kirjoitti:
En ole polkenut pyörällä herraties milloin lienee viimeeksi. Sähköpolkupyörään ei ole varaa, kun on kaikenlaista makseltavaa tällä hetkellä.
Et mene mökille. Pysy kotona.
Segway on näppärä mökkimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei taksi ainakaan. Ja mökilleni ei pääse linja- autolla eikä junalla.
Miksi taksi ei käy? Ajattele auton omistajaa joka maksaa joka kuukausi satoja euroja. Kun sinulla ei ole autoa niin kai pari kertaa vuodessa on vara käyttää taksiakin?
Valehtelet enemmän kuin bobrikov. Ja varastelee.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kauhealta ihmiseltä.
Stalin hyökkäsi Puolaan koska oli sopinut niin .
Hommaa mopo.