Tuosta Kirkkonummen vuokrataloilla hävitetystä omaisuudesta: Miten on edes laillista pistää KAIKKI murskeautoon?
Eikö ihmisillä nyt ihan vakiona ole irtaimistossaan myös ongelmajätettä, elektroniikkaa, tietoturvan ja yksityisyydensuojan kannalta kriittisiä dokumentteja, vaarallista jätettä jne? Ja nää on kipanneet aivan kaiken vaan johonkin autoon jossa ne on murskattu? Kuulostaa siltä että se väärä asunto ei nyt ollut ainoa moka.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus sentään, mikä moka. Voi vain yrittää kuvitella sitä järkytystä, kun asukas saapuu kotiin, avaa oven - ja siellä ei ole yhtikäs mitään. Siis mitä hel....
Omalle kohdalle kun mietin samaa tilannetta niin voin kuvitella verenpainelukemat ja vauhdin jolla lähden isännöitsijän "juttusille". Heti kun olen soittanut poliisin paikalle. Istuisin toimistolla tasan niin kauan että nimi on paperissa jossa kyseinen hyypiö lupaa korvata henkilökohtaisesti ihan kaiken.
Saas nähdä kauanko menee kunnes korvauksia maksetaan perheelle jos vuokrafirma ja huoltoyhtiö tappelevat keskenään kaikissa oikeusasteissa kuka teki sen ratkaisevan virheen.
Veikkaan että tutut ja vanhemmat saa pelastaa perheen kun korvaukset kestää
Tuo oli selkeä virhe ja törkeää huolimattomuutta josta pitää saada paitsi irtaimiston korvaus myös kivusta ja särystä ja järkyttävästä lisäduunista joka menee kaiken järjestämiseen
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä kauanko menee kunnes korvauksia maksetaan perheelle jos vuokrafirma ja huoltoyhtiö tappelevat keskenään kaikissa oikeusasteissa kuka teki sen ratkaisevan virheen.
Vuokrataloyhtiän tj sanoi heti alussa, että heidän moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus sentään, mikä moka. Voi vain yrittää kuvitella sitä järkytystä, kun asukas saapuu kotiin, avaa oven - ja siellä ei ole yhtikäs mitään. Siis mitä hel....
Omalle kohdalle kun mietin samaa tilannetta niin voin kuvitella verenpainelukemat ja vauhdin jolla lähden isännöitsijän "juttusille". Heti kun olen soittanut poliisin paikalle. Istuisin toimistolla tasan niin kauan että nimi on paperissa jossa kyseinen hyypiö lupaa korvata henkilökohtaisesti ihan kaiken.
höpö höpö
Naisten, lasten ja muiden vajaaälyisten pääsyä nettiin pitäisi rajoittaa, koska siellä saattaa tulla vastaan asioita, joiden käsittelyyn heidän älynsä ei riitä.
Mitäköhän tekisivät, kun minulla on kotona valurautaisia levypainoja yli 200 kilon edestä ja tankoja voimaharjoittelua varten. Valurautaa eivät nuo murskaimet pysty murskata.
Vierailija kirjoitti:
Naisten, lasten ja muiden vajaaälyisten pääsyä nettiin pitäisi rajoittaa, koska siellä saattaa tulla vastaan asioita, joiden käsittelyyn heidän älynsä ei riitä.
Ai koska eivät puolustele tätä röyhkeää virhettä, joka on tapahtunut? Pysy sinä itse poissa.
M36
Laitonta se tässä tapauksessa olikin.