Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?

Vierailija
19.04.2026 |

Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?

Kommentit (587)

Vierailija
461/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisen järkiki käy pitäs meikata ja näyttää hyvältä. Olla naisellinen!!

Hyppää kallion kielekkeeltä alas! 
Mitä korkeempi pudotus, sitä parempi! 

Sinä et tasan latele yhdellekään naiselle, mitä heidän pitäisi tehdä, jotta sinulle kelpaisi tai sinun silmääsi miellyttäisi! 
Sinä, mielenvikainen, täysin kyvytön ymmärryksesi kanssa, aggressiivinen, olemattoman impulssin hallinnan omaava läskinen, alkoholisoitunu, velkanen kasa jätettä! 

Naiset eivät ole mitään näyttelyesineitä! 

Katso peiliin, stana, ja puhu vasta sitten, kun olet itse siinä kuosissa, että sulla on varaa puhua! 

Tämän sanominen oli varmaan todella voimauttavaa! Tässäkin naisoletettu artikuloi niin moninaisesti, että todennäköisesti on sellaisessa ammatissa, että ei voi tällaisia laukoa kenellekään päin naamaa saamatta harmeja itselleen. Mutta kiitos internetin ja allun varjonyrkkeilyn, naisetkin pääsevät harjoittelemaan oman aggressiovoimansa ilmaisemista. 

Kyllä voin ja lauonkin, jos vastaaviin pska-aivoihin tuolla reaalimaailmassa törmään, jotka ylittävät kaikkien sietokyvyn ällöttävyydessään. 
Ei ole tarvetta voimaantua, mutta sulla ilmeisesti on, ja teet sen Allun kaltaisen alkoholisoituneen, velkaisen, k-vammaisen, susiruman, läskin, naisia esineellistävän kuvotuksen puoltamisen varjolla. Onko kieles syvälläkin Allun rectumissa? 
Tuo jäteläjä on ihan palstalla tiedossa, enemmän tai vähemmän sitä on jokainen seurannut, tahtomattaankin, sillä päivittäin viimeisen 10v ajan täällä ulvonu ja jankannu samaa, välillä uhkaillen jopa naisia, hyvin aggressiivisena jne. 

Vierailija
462/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä kyllä. Mieluiten olen sitten yksin.

Koita sitten itse tajuta se, että naiset ovat mielummin yksin kuin sun kaltaisen kanssa.

Mustasukkainen?

Siis kenestä? Mitä ihmettä oikein sekoilet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu Tinderin algoritmeista. Poistu sovelluksesta ja luo uusi profiili, pääset aloittamaan alusta.

Ja opettele nyt hyvä ihminen kirjoittamaan oikein. Jos tuolla tavalla tekstailet tytöille kuin tämän ketjun aloituksen, saat enintään Siwan kassatädin yhdeksi yöksi. 

Tein niin mutta ei silti tule osumia.

Väkivaltaisuus karkoittaa naiset. 

Ai sinä olet väkivaltainen?

Vierailija
464/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tasan latele yhdellekään naiselle, mitä heidän pitäisi tehdä, jotta sinulle kelpaisi tai sinun silmääsi miellyttäisi! 
Sinä, mielenvikainen, täysin kyvytön ymmärryksesi kanssa, aggressiivinen, olemattoman impulssin hallinnan omaava läskinen, alkoholisoitunu, velkanen kasa jätettä! 

Katso peiliin, stana, ja puhu vasta sitten, kun olet itse siinä kuosissa, että sulla on varaa puhua! 

Tämän sanominen oli varmaan todella voimauttavaa! Tässäkin naisoletettu artikuloi niin moninaisesti, että todennäköisesti on sellaisessa ammatissa, että ei voi tällaisia laukoa kenellekään päin naamaa saamatta harmeja itselleen. Mutta kiitos internetin ja allun varjonyrkkeilyn, naisetkin pääsevät harjoittelemaan oman aggressiovoimansa ilmaisemista. 

Kyllä voin ja lauonkin, jos vastaaviin pska-aivoihin tuolla reaalimaailmassa törmään, jotka ylittävät kaikkien sietokyvyn ällöttävyydessään. 
Ei ole tarvetta voimaantua, mutta sulla ilmeisesti on, ja teet sen Allun kaltaisen alkoholisoituneen, velkaisen, k-vammaisen, susiruman, läskin, naisia esineellistävän kuvotuksen puoltamisen varjolla. Onko kieles syvälläkin Allun rectumissa? 
Tuo jäteläjä on ihan palstalla tiedossa, enemmän tai vähemmän sitä on jokainen seurannut, tahtomattaankin, sillä päivittäin viimeisen 10v ajan täällä ulvonu ja jankannu samaa, välillä uhkaillen jopa naisia, hyvin aggressiivisena jne. 

Mee hoitoo sairas tyyppi. Tarvit lääkityksen sekopää

Vierailija
465/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene johonkin kehitysvammaisten päivätoimintaan tms. niin löydät sieltä kaltaisesi naisen.

Mene itse hakemaa kehitysvammainen

En ole kehitysvammainen vaan korkeakoulutettu. 

Vierailija
466/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hitto et alkoholi on niin ongelma ihmisille ja naisille uskomatonta

Se on ongelma sulle, koska se 

1. vie sun rahat, 

2. leikkaa 70 pisteen älykkyyden, josta ei olisi vara vähentää yhtään ja 

3. vie myös kaikki mahkut ihmissuhteisiin.

Kukaan ei halua juoppoa tyhjätaskua, jonka ÄO on pienempi kuin talitintillä.

Vierailija
467/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu Tinderin algoritmeista. Poistu sovelluksesta ja luo uusi profiili, pääset aloittamaan alusta.

Ja opettele nyt hyvä ihminen kirjoittamaan oikein. Jos tuolla tavalla tekstailet tytöille kuin tämän ketjun aloituksen, saat enintään Siwan kassatädin yhdeksi yöksi. 

Ei vaan Anton-Allu on väkivaltainen.

Vierailija
468/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en jaksa enää meen urheilemaan.

KALJALLE.

Kuin se Jope Ruonansuun sketsihahmo.

Vierailija
469/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tutustunut paljon naisiin kun olen juonut

Mitä sitten?

Vierailija
470/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli nähä sut ja ottaa 2 mukaa ja saisit kunnolla turpaas

Vierailija
471/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene johonkin kehitysvammaisten päivätoimintaan tms. niin löydät sieltä kaltaisesi naisen.

Miettikää, että korkeakoulutetuilla on halua ja aikaa hengata tällä palstalla tappelemassa elämänkoululaisten kanssa. Toimii se luokkasota tälläkin tavalla. Silti en ihmettele, että miksi Suomi on siinä suossa kuin on. 

Vierailija
472/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa jos naisella on vaikka kaljamahaa tai lihavakaa jos se on kaunis

Jos unohdat nuo ulkoiset kriteerit niin minkälaisen naisen koet olevan itsellesi sopiva kumppani? 

Aivan vi tun typerä kysymys.

Deittipalvelut ei ole työpaikkailmoituksia, jossa listataan työnhakijan vähimmäisedellytykset.

Deitti-ilmoituksessa kerrotaan ITSESTÄ. MITÄ ANNETTAVAA OLISI SILLE TOISELLE. MITÄ HARRASTETAAN, MISTÄ HAAVEILLAAN, MITÄ OLISI KIVA YHDESSÄ TEHDÄ.

Vierailija
473/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tätä tajua että en ole väkivaltainen?

Vierailija
474/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta porukkaa. Lähdenpä yöksi tienaamaan rahaa.

Eli myyt kaappihomoille persettä.

Vierailija
475/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää te pohjasakki etsimään töitä

Miksi sä sun harhaisessa päässä kuvittelet, että kukaan meistä muista ei ole töissä? Mä kysyin sulta tätä asiaa jo aiemminkin. 

Mä ainakin olen vakituisessa työssä ja pyöritän pienimuotoista yritystoimintaa. Ei mun tarvitse etsiä töitä.

Vierailija
476/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aivan sairasta porukkaa. En jaksa enää et mua mollataan

Vierailija
477/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan omasta puolestas, luuseri! 
Sinä, jos kuka olet mieleltäsi hyvin sairas sekä lääkityksen tarpeessa ja sen on voinut havaita kaikki, jotka viimeisen 10v. aikana on tahtomattaankin joutunut tätä jankkaamistasi ja uhitteluasi seuraamaan. 
Mene pois täältä ja pysy pois! 

Vierailija
478/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tätä tajua että en ole väkivaltainen?

No kyllä olet. Muakin olet taas tänään uhannut väkivallalla.

Vierailija
479/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ihan ok töitä riittää ja rahaa. Juon jos haluan en välitä ihmisistä. Vloppuna on teknobileet ehkä sinne. En jaksa yhtää enää tällästä. Velka lyhenee ja kaikki menee parempaa suuntaan

Vierailija
480/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, että korkeakoulutetuilla on halua ja aikaa hengata tällä palstalla tappelemassa elämänkoululaisten kanssa. Toimii se luokkasota tälläkin tavalla. Silti en ihmettele, että miksi Suomi on siinä suossa kuin on. 

No voi että. Ei sinullakaan näytä olevan helppoa ja kuvittelet voivasi määrät miten muut aikaansa viettävät.