Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (587)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulle sopisi Valis.
Kyllä. Kaksi vajaaälyistä ja mielenvikaista jankuttajaa.
Valis tosin on ruma ja vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulle sopisi Valis.
No mä en ole ruma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen järkiki käy pitäs meikata ja näyttää hyvältä. Olla naisellinen!!
Hyppää kallion kielekkeeltä alas!
Mitä korkeempi pudotus, sitä parempi!
Sinä et tasan latele yhdellekään naiselle, mitä heidän pitäisi tehdä, jotta sinulle kelpaisi tai sinun silmääsi miellyttäisi!
Sinä, mielenvikainen, täysin kyvytön ymmärryksesi kanssa, aggressiivinen, olemattoman impulssin hallinnan omaava läskinen, alkoholisoitunu, velkanen kasa jätettä!
Naiset eivät ole mitään näyttelyesineitä!
Katso peiliin, stana, ja puhu vasta sitten, kun olet itse siinä kuosissa, että sulla on varaa puhua!
Olet sairas ihminen. Hyvää jatkoa.
Tänäänki sain toisesta työstä 46 euroa et hyvi menee
Et vieläkään ole kertonut meille, millaisesta musiikista tykkäät. Mitä bändejä Allu kuuntelet? Ja minkälaisia kirjoja luet siellä kirjastossa, jossa väität käyväsi? äläkä nyt vastaa että "kaikkee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tasan latele yhdellekään naiselle, mitä heidän pitäisi tehdä, jotta sinulle kelpaisi tai sinun silmääsi miellyttäisi!
Sinä, mielenvikainen, täysin kyvytön ymmärryksesi kanssa, aggressiivinen, olemattoman impulssin hallinnan omaava läskinen, alkoholisoitunu, velkanen kasa jätettä!
Katso peiliin, stana, ja puhu vasta sitten, kun olet itse siinä kuosissa, että sulla on varaa puhua!Olet sairas ihminen. Hyvää jatkoa.
Sinä tässä se sairas olet. Ihminen et ole ensinkään. Etkä mies. Olet ihmisen ja miehen irvikuva. Sen voi todeta niin sokea Reetta kuin kuuro Anttikin.
Vierailija kirjoitti:
Mene johonkin kehitysvammaisten päivätoimintaan tms. niin löydät sieltä kaltaisesi naisen.
Mene itse hakemaa kehitysvammainen
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan mene. Mä saan tänään duunista 300+ euroa. Ja olen 25v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulle sopisi Valis.
No mä en ole ruma
Siksi ette sopisikaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah mutta se olikin keikkatyö. Mä saan toisesta normi palkan yli 100 tänää haha
Sairasta porukkaa. Lähdenpä yöksi tienaamaan rahaa.
Menkää te pohjasakki etsimään töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah mutta se olikin keikkatyö. Mä saan toisesta normi palkan yli 100 tänää haha
Ja kaikki sitten viikonloppuna tuhlaat baarissa. Toooooosi fiksua.
Haha.
Vierailija kirjoitti:
Menkää te pohjasakki etsimään töitä
Oikea sana on pohjasakka, ei pohjasakki.
Minun ei tarvitse etsiä töitä. Tienaan enemmän kuin sinä, ja lällällää, minulla ei ole yhtään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki sitten viikonloppuna tuhlaat baarissa. Toooooosi fiksua.
Haha.
En todellakaa tuhlaa. Kumma juttu että monet naisetki mun ystäväkin nainen 47 v juo paljon en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso peiliin, stana, ja puhu vasta sitten, kun olet itse siinä kuosissa, että sulla on varaa puhua!
Tämän sanominen oli varmaan todella voimauttavaa! Tässäkin naisoletettu artikuloi niin moninaisesti, että todennäköisesti on sellaisessa ammatissa, että ei voi tällaisia laukoa kenellekään päin naamaa saamatta harmeja itselleen. Mutta kiitos internetin ja allun varjonyrkkeilyn, naisetkin pääsevät harjoittelemaan oman aggressiovoimansa ilmaisemista.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta porukkaa. Lähdenpä yöksi tienaamaan rahaa.
Tykkäät kumminkin hengata täällä meidän kanssa vapaa-aikanasi. Oikein tartti kommentoida. Että niin paljon kiinnosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu Tinderin algoritmeista. Poistu sovelluksesta ja luo uusi profiili, pääset aloittamaan alusta.
Ja opettele nyt hyvä ihminen kirjoittamaan oikein. Jos tuolla tavalla tekstailet tytöille kuin tämän ketjun aloituksen, saat enintään Siwan kassatädin yhdeksi yöksi.
Tein niin mutta ei silti tule osumia.
Väkivaltaisuus karkoittaa naiset.
Olen tutustunut paljon naisiin kun olen juonut