Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (587)
Ei sitte jankuteta ei sanota mitää. Kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Voi tulla sanoo naama etee jos uskaltaa tai soittaa
0466189045
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Ilomielin sekopäät menkää hoitoon ette ees tunne mua ja mollaatte!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ens viikkoon!
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut paljon naisiin kun olen juonut
Kerran. Yhden ainoan kerran, 7 vuotta sitten, se "exä" tuli humalassa juttelemaan sulle, ja vähän pussailitte.
Sen jälkeen et ole tutustunut yhteenkään naiseen. Olet kertonut tästä meille riittävän monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Tunnetan sut aivan tarpeeksi hyvin sun kirjoitusten perusteella. Ainoa sekopää tässä olet sä itse ja sä sitä hoitoa tarvitset todella kipeästi.
Itse olen tehnyt niin, että olen mennyt baariin ryyppäämään, niin usein joku nainen kiinnostuu, vaikka en siellä yritä iskeä ketään. Mutta siellä ei ole ollut mieleisiä. Olisin enemmän kiinnostunut rauhallisesti käyttäytyvistä, notkeista ja pitkistä lenkkinaisista, mutta en ole keksinyt, miten heihin voi tutustua lenkillä. Mutta kiinnostunein olisin rauhallisista, kauniista ja pitkistä erä- ja kalastusnaisista, joilla olisi ystävällinen hymy ja tummat tai keskiruskeat puolipitkät hiukset, mutta heitä on tosi vähän.
Onneks mulla on töitä. Tuola on paljon työttömiä ihmisiä. Onnea onnea vaan
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt niin, että olen mennyt baariin ryyppäämään, niin usein joku nainen kiinnostuu, vaikka en siellä yritä iskeä ketään. Mutta siellä ei ole ollut mieleisiä. Olisin enemmän kiinnostunut rauhallisesti käyttäytyvistä, notkeista ja pitkistä lenkkinaisista, mutta en ole keksinyt, miten heihin voi tutustua lenkillä. Mutta kiinnostunein olisin rauhallisista, kauniista ja pitkistä erä- ja kalastusnaisista, joilla olisi ystävällinen hymy ja tummat tai keskiruskeat puolipitkät hiukset, mutta heitä on tosi vähän.
Mua taas kiinnostaa meikatut pyöreet naiset. Tiukat farkut. Ei mua muunlaiset kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Onneks mulla on töitä. Tuola on paljon työttömiä ihmisiä. Onnea onnea vaan
Tuo hullu taisi tappaa sen postinjakaja työkaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästi.
Tunnetan sut aivan tarpeeksi hyvin sun kirjoitusten perusteella. Ainoa sekopää tässä olet sä itse ja sä sitä hoitoa tarvitset todella kipeästi.
Sori mulla on masennuslääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut paljon naisiin kun olen juonut
Kerran. Yhden ainoan kerran, 7 vuotta sitten, se "exä" tuli humalassa juttelemaan sulle, ja vähän pussailitte.
Sen jälkeen et ole tutustunut yhteenkään naiseen. Olet kertonut tästä meille riittävän monta kertaa.
Aivan valhetta. Olen seurustellut tässä ja tavannut naisia käyny treffeillä
Vierailija kirjoitti:
Aivan sekaisin ihmisiä jotka ei edes tunne mua. Aivan kamalaa. En välitä enää koskaan mitå musta ajatellaan. Tää vauva palsta on aivan kamala
Tämän takia keskity muihin juttuihin. Sulla tais olla niitä omiakin tavotteita muuta kuin naiset. Keskity vaan niihin niin elämänlaatu paranee.
Mitä sitten? Ei se silti oikeuta sua tähän jatkuvaan jankuttamiseen täällä ja väkivallalla uhkailuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei se silti oikeuta sua tähän jatkuvaan jankuttamiseen täällä ja väkivallalla uhkailuun.
En tiedä mistä jankuttaminen johtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jankuttaminen tulee luonnostaan. En voi sille mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta sä ole tyhmä.
Näin se on, nopeesti tulee selväksi mikä allun naismenestyksen vie. Hyvä että naiset pysyy turvassa.