Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (587)
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin ihan valehtelematta nautin näistä ketjuista. Tosi hyvää ajanvietettä kun on duunissa tylsää. Pelkkää hyvää toivon Antonille, ja kyllä mä uskon että kun hän kerran lähtee täältä palstalta ja keskittyy omaan elämäänsä ja omaan hyvinvointiinsa, niin palstalaisilla tulee ikävä häntä.
Aivan varmasti. Ikävä on kova ja kaipuu hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mun tarvi huolia rumaa epäsiistiä lihavaa naista joka ei osaa pukeutua
Mä olen noista vain lihava. En ole ruma, epäsiisti ja osaan pukeutua. En huolisi sun kaltaista älyllisesti vajaata, väkivaltaista, mielenteysongelmaista juoppoa.
Ei tarvikkaan. Ja mä en huolis sua koskaan joka ajattelee musta noin. Mä olen seurustellut ja ei ex ajattele musta noin
Tule sanomaa naama eteen nii katotaa vedän litsarilla naamaasi
Huomaatko itsekään, Allu, mikä käytöksessäsi on vialla? Todennäköisesti et, vaan näet viat ja syyt muissa, kuin itsessäsi.
Kukaan nainen EI HALUA tuollaista mieleltään epävakaata, aggressiivista, olemattomalla impulssin hallintakyvyllä varustettua, alati ulisevaa kuvatusta, joka ei ole miestä nähnytkään.
Sori mulla on ollut naisia ja olen seurustellut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen noista vain lihava. En ole ruma, epäsiisti ja osaan pukeutua. En huolisi sun kaltaista älyllisesti vajaata, väkivaltaista, mielenteysongelmaista juoppoa.
Ei tarvikkaan. Ja mä en huolis sua koskaan joka ajattelee musta noin. Mä olen seurustellut ja ei ex ajattele musta noin
Huomaatko itsekään, Allu, mikä käytöksessäsi on vialla? Todennäköisesti et, vaan näet viat ja syyt muissa, kuin itsessäsi.
Kukaan nainen EI HALUA tuollaista mieleltään epävakaata, aggressiivista, olemattomalla impulssin hallintakyvyllä varustettua, alati ulisevaa kuvatusta, joka ei ole miestä nähnytkään.
Sori mulla on ollut naisia ja olen seurustellut
Se ei ole mikään meriitti eikä tarkoita, että voisit käyttäytyä kuin mikäkin paviaani.
Nyt en jaksa enää näitä sekopäitä. Mulle riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sitä kumppania sellaisten naisten joukosta, joiden kanssa sinulla on mahdollisimman paljon yhteistä. Eli vähä-älyisten ja läskien juoppojen.
Ei ole yökerhoissa
No miksi helvetissä sitten etsit yökerhoista?
Tykkään niistä
Yökerhoihin sun sitten kannattaa mennä siksi, että siellä on sinun mielestäsi kivaa, ja unohtaa naisten miettiminen siellä ollessasi.
Naisiin tutustumista varten sinun kannattaa mennä jonnekin harrastukseen.
Ja sä nainen joka sanoit musta rumasti. Toivon sulle kamalaa elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi sitä kumppania sellaisten naisten joukosta, joiden kanssa sinulla on mahdollisimman paljon yhteistä. Eli vähä-älyisten ja läskien juoppojen.
Ei ole yökerhoissa
No miksi helvetissä sitten etsit yökerhoista?
Tykkään niistä
Yökerhoihin sun sitten kannattaa mennä siksi, että siellä on sinun mielestäsi kivaa, ja unohtaa naisten miettiminen siellä ollessasi.
Naisiin tutustumista varten sinun kannattaa mennä jonnekin harrastukseen.
Olen sitäkin miettinyt. Olen aika ujo ihminen
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kertonut vain totuuksia susta.
Vierailija kirjoitti:
Karuja faktoja tässä on susta kerrottu ja tuo "materiaali" ollut mahdollista kerätä susta tän 10 vuoden aikana, kun olet täällä koko ajan ollu ulisemassa.
Tällaista se serkusten välillä naiminen teettää.
Mutta edelleen en ole alkoholisti pidin tossa melkein 2 kk tauon enkä halua juoda joka vloppu. Luottotiedot kunnos. En ole ulosotossa. Yli 2000 tulot. Velka lyhenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan täällä netissä, turvallisen välimatkan päässä, jaksamme keskustella hänen kanssaan loputtomasti. Aivan kuin naisilla olisi sellainen uskomus ja harha että mies voi muuttua, kun hälle riittävästi asioita selittää.
Johtuu Tinderin algoritmeista. Poistu sovelluksesta ja luo uusi profiili, pääset aloittamaan alusta.
Ja opettele nyt hyvä ihminen kirjoittamaan oikein. Jos tuolla tavalla tekstailet tytöille kuin tämän ketjun aloituksen, saat enintään Siwan kassatädin yhdeksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en jaksa enää näitä sekopäitä. Mulle riitti.
Tämäkin vielä piti tulla sanomaan. Ei voinut vaan hiljaisesti häipyä. Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi tällästä kuunnella. Sekopäät. Kohtalaisen hyvin menee. Töitä ja rahaa ja velka lyhenee vähän
Ei tarvitsekaan, mutta silti sä aina tänne palaat uhittelujesi jälkeen ulisemaan ja vinkumaan sitä samaa, tuttua piipitystä, mitä olet jo harjoittanut täällä viimeisen vuosikymmenen.
Joka kerta jopa samat uhkailut ja aggressiivisuudet ihmisille.
Mene pois. Pysy pois. Lopeta se ulinas. Pistä itses ja elämäs kuntoon. Ryhdistäydy. Jatka täältä pois pysymistä. Elä elämääs.Naiset haluaa auttaa. Ja samalla ärsyyntyy, kun Allu ei ota avuista opikseen.
Onhan se turhauttavaa, kun porukka yrittää neuvoa ja auttaa, mutta toi vammanen luuseri ei vaan ota kuuleviin korviinsa, ja aina palaa takaisin tänne piipittään samaa piipitystään. Kerta toisensa jälkeen.
Ollaan keksitty ikiliikkuja tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen ukko, hyi! Pitäis viedä jonnekin saareen kauas kaikista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas uhkailet naista väkivallalla. Sitten ihmettelet miksi et saa naista. Sähän olit jotakin naista töninyt yökerhossakin. Sun mainen taitaa olla aika hyvin tiedossa Vantaalla ja siksi naiset pakenee.
Tämä. Väkivaltaisen miehen paikka on suljettu hoitolaitos.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu Tinderin algoritmeista. Poistu sovelluksesta ja luo uusi profiili, pääset aloittamaan alusta.
Ja opettele nyt hyvä ihminen kirjoittamaan oikein. Jos tuolla tavalla tekstailet tytöille kuin tämän ketjun aloituksen, saat enintään Siwan kassatädin yhdeksi yöksi.
Tein niin mutta ei silti tule osumia.
Karu fakta että 40 v mies ei vaa enää naisille kelpaa