Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (587)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot liian kranttu. Laske tasoa, niin baarista joku tarttuu mukaan.
En ole, naiset ne kranttuja ovatkin, minulle kelpaa monikin tietyn näkönen nainen
Olen reilusti ylipainoinen nainen enkä huoli sua ikinä. Mielummin olen yksin kuin tuollaisen kuvotuksen kanssa. P.S. Käytän tiukkoja farkkuja.
Kuule mua ei vois vähempääkään kiinnostaa!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se laiturikuva on ollut Antonin profiilikuvana tammikuusta 2025 lähtien, että missähän joku muka näki kasvokuvan siellä profiilissa?
Ai sä tunnet hänet oikeessakin elämässä?
Ei luoja mitä tyhmyyttä täällä taas on. Mistä teitä helvetin vajaaälyisiä riittää??? Missä vi tussa mä kirjoitin, että tunnen tuon paskan oikeassa elämässä??? En missään. Mä kirjoitin facen profiilista. Anton-Allupaska tuli mua vastaan facen ryhmässä mistä hänet tunnisti heti ulinastaan.
Ei jumalauta sä olet tyhmä.
Mikäs ryhmä se oli?
Eikö muuten oo kivaa haukkua ihmisiä netissä? Semmoista turvallista oman aggression kanssa olemista, siitä nauttimista. Allu on siihen hyvä tämän henkisen nyrkkeilysalin harjoitusvastustaja.
Surullista minun mielestä. Turhaa öyhötystä.
Silti säkin luet tätä ketjua ja kommentoit vielä. Jotain tämä sullekin antaa. Ylimielisyyttä ja omanarvontuntoa, että oot näitä öyhöttäjiä parempi... Mutta silti jokin vetää tätä öyhötystä lukemaan.
Menkää hoitoon hankkikaa lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Joo emmä jaksa enää. Sekopäitä täynnä tää vauva. Kiitos ja hei.
Aina jos on pakko kirjoittaa jonnekin someen, että lähtee, niin pian tulee takaisin. Sitten kun on oikeasti valmis lähtemään, niin häipyy vähin äänin.
Lakkaa ainakin ekaks haukkumasta niitä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää hoitoon hankkikaa lääkitys.
Sulla varmaan on ja hyviä kokemuksia siitä? Se ei kuitenkaan ole saanut sua irtautumasta palstasta tai Allun ketjusta. Mitäpä oot mieltä, että toimiiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ! TODELLAKIN! Toimii vielä kerta toisensa jälkeen vuodesta toiseen. :D
t. nainen
Mä ainakin vit tuilulla savustaa tuon saastan pois. Useita ketjujaan olen myös ilmiantanut. Et säkään kyllä kovin fiksulta vaikuta, jos kuvittelet naisten olevan tuon paskan perään. Moni on täällä aivan helvetin kyllästynyt Allupaskaan.
Jokaisella kommentillasi nostat ketjuja. Mitä muuta se on kuin rakkautta?
Miten helvetissä sä voit olla noin saatanan tyhmä? Hyi helvetti joku Allupaska? Mielummin tappaisin itseni kuin koskisin tuollaiseen saastaan!!! MÄ VIHAAN ALLUA!!!! PAINA SE PÄÄHÄSI SAATANAN VAJAKKIPASKAREIKÄ!!!!!
Palstamamma ragee puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Anton kyllä kelpaa jollekin 60+ ikäiselle pubiruusulle. Pesä se on silläkin.
Ei kelpaa. Edellytän miesseuralaiseltani vähintään normaalia älyä, hyvää yleissivistystä ja tervettä psyykeä. Allulla ei ole mitään näistä.
N61
Hyppää junan alle toivon sitä
Menkää sekopäät hoitoon. Ei mulla muuta.
Ei mun tarvi tällästä kuunnella. Sekopäät. Kohtalaisen hyvin menee. Töitä ja rahaa ja velka lyhenee vähän
Vierailija kirjoitti:
Menkää sekopäät hoitoon. Ei mulla muuta.
Ihanaa huolenpitoa. Ootko varma, ettei meillä ole jo hoitokontaktia? Mikä SUA muuten pitää palstalla meistä huolehtimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Anton kyllä kelpaa jollekin 60+ ikäiselle pubiruusulle. Pesä se on silläkin.
Mitä tähän kenenkään vulva kuuluu?
Nainen tyydytetään aivojen kautta ja klitorista stimuloimalla. Allu ja sinä ette kykene ettekä osaa.
Oletko oikeasti noin saatanan tyhmä? Antonpaska ulisee täällä pillun puutettaan ja siihen mä vastasin vi tun ääliö!!!
Mä olen heteronainen ja saan kyllä seksiä säännöllisesti. Mulle ei riitä pelkkä klitoriksen hyväily vaan kaipaan myös kullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nainen
Mä ainakin vit tuilulla savustaa tuon saastan pois. Useita ketjujaan olen myös ilmiantanut. Et säkään kyllä kovin fiksulta vaikuta, jos kuvittelet naisten olevan tuon paskan perään. Moni on täällä aivan helvetin kyllästynyt Allupaskaan.
Miten helvetissä sä voit olla noin saatanan tyhmä? Hyi helvetti joku Allupaska? Mielummin tappaisin itseni kuin koskisin tuollaiseen saastaan!!! MÄ VIHAAN ALLUA!!!! PAINA SE PÄÄHÄSI SAATANAN VAJAKKIPASKAREIKÄ!!!!!
En ole puutteessa vaan yksinkertaisesti vihaan Allua.
Solvauskisa on kivaa ajanvietettä, kuten tälläkin palstalla näkee. Montako täällä on allua vastaan? Kiitos allu hyvästä tsempistä. Järjestät meille viihdettä.
Kiltit naiset pääsee irti kohteliaasta roolistaan ja kunnolla vittuilemaan. Vapauttavaa kuin mikä. Palvelet täällä naisten henkisiä tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, naiset ne kranttuja ovatkin, minulle kelpaa monikin tietyn näkönen nainen
Olen reilusti ylipainoinen nainen enkä huoli sua ikinä. Mielummin olen yksin kuin tuollaisen kuvotuksen kanssa. P.S. Käytän tiukkoja farkkuja.
Kuule mua ei vois vähempääkään kiinnostaa!!!!!!!!!!!
Niinpä niin. Noinhan sä väität, kun et ketään saa niin et muka ollutkaan kiinnostunut. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi tällästä kuunnella. Sekopäät. Kohtalaisen hyvin menee. Töitä ja rahaa ja velka lyhenee vähän
Ei tarvitsekaan, mutta silti sä aina tänne palaat uhittelujesi jälkeen ulisemaan ja vinkumaan sitä samaa, tuttua piipitystä, mitä olet jo harjoittanut täällä viimeisen vuosikymmenen.
Joka kerta jopa samat uhkailut ja aggressiivisuudet ihmisille.
Mene pois. Pysy pois. Lopeta se ulinas. Pistä itses ja elämäs kuntoon. Ryhdistäydy. Jatka täältä pois pysymistä. Elä elämääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. nainen
En ole puutteessa vaan yksinkertaisesti vihaan Allua.
Ja mä vihaan sua todella paljon
Ja palstan toisella puolella on vielä iso mutta tyhmä mies. Sellainen, jolle ei haluaisi livenä sanoa yhtään mitään, ei uskaltaisikaan eikä kannattaisi. Naisen luontainen varovaisuus. Mutta ah, täällä palstalla ruudun takana... saa todella antaa mennä ja palaa! Ihanaa! Vapauttavaa! Voimauttavaa! Kiitos Internet ja Sanoma!
Ja tietysti allu, meidän henkinen nyrkkeilysäkkimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan, mutta silti sä aina tänne palaat uhittelujesi jälkeen ulisemaan ja vinkumaan sitä samaa, tuttua piipitystä, mitä olet jo harjoittanut täällä viimeisen vuosikymmenen.
Joka kerta jopa samat uhkailut ja aggressiivisuudet ihmisille.
Mene pois. Pysy pois. Lopeta se ulinas. Pistä itses ja elämäs kuntoon. Ryhdistäydy. Jatka täältä pois pysymistä. Elä elämääs.
Naiset haluaa auttaa. Ja samalla ärsyyntyy, kun Allu ei ota avuista opikseen.
Joo emmä jaksa enää. Sekopäitä täynnä tää vauva. Kiitos ja hei.