Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (587)
Hommaan elämäni kuntoo terapiaa. Juon vähempi. Lyhennän velkaa piste.
Eikä mun tarvi huolia rumaa epäsiistiä lihavaa naista joka ei osaa pukeutua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi tällästä kuunnella. Sekopäät. Kohtalaisen hyvin menee. Töitä ja rahaa ja velka lyhenee vähän
Ei tarvitsekaan, mutta silti sä aina tänne palaat uhittelujesi jälkeen ulisemaan ja vinkumaan sitä samaa, tuttua piipitystä, mitä olet jo harjoittanut täällä viimeisen vuosikymmenen.
Joka kerta jopa samat uhkailut ja aggressiivisuudet ihmisille.
Mene pois. Pysy pois. Lopeta se ulinas. Pistä itses ja elämäs kuntoon. Ryhdistäydy. Jatka täältä pois pysymistä. Elä elämääs.Naiset haluaa auttaa. Ja samalla ärsyyntyy, kun Allu ei ota avuista opikseen.
Onhan se turhauttavaa, kun porukka yrittää neuvoa ja auttaa, mutta toi vammanen luuseri ei vaan ota kuuleviin korviinsa, ja aina palaa takaisin tänne piipittään samaa piipitystään. Kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Et sä noita kuitenkaan tee. Ainan uhoat tuollaista, mutta mitään et kuitenkaan toteuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen noista vain lihava. En ole ruma, epäsiisti ja osaan pukeutua. En huolisi sun kaltaista älyllisesti vajaata, väkivaltaista, mielenteysongelmaista juoppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä noita kuitenkaan tee. Ainan uhoat tuollaista, mutta mitään et kuitenkaan toteuta.
Todellaki. Ja nyt on lisätuloakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen noista vain lihava. En ole ruma, epäsiisti ja osaan pukeutua. En huolisi sun kaltaista älyllisesti vajaata, väkivaltaista, mielenteysongelmaista juoppoa.
Ei tarvikkaan. Ja mä en huolis sua koskaan joka ajattelee musta noin. Mä olen seurustellut ja ei ex ajattele musta noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä tee. Et ole aiemminkaan tehnyt. Et ole myöskään lopettanut täällä kirjoittamista vaikka sitäkin olet uhonnut monta kertaa. Tästäkin ketjusta olet uhonnut lähteväsi moneen kertaan, mutta edelleen olet täällä. Pelkkää uhoamista ja mitään muutoksia et koskaan toteuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvikkaan. Ja mä en huolis sua koskaan joka ajattelee musta noin. Mä olen seurustellut ja ei ex ajattele musta noin
Tule sanomaa naama eteen nii katotaa vedän litsarilla naamaasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että joo mua ihan itkettää, kun tuollainen luuseri ei huoli mua. :D Olet sä kyllä äärettömän tyhmä ihminen. Toivottavasti yksikään nainen ei sekannu suhun koska sun kanssa nainen voi päästä hengestään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat hoikkia urheilee koulutettuja rahanaisia. Olkoot oon yksin
Sellaista se on, kun tekee huonoja valintoja elämässä. Olisi kannattanut käydä kouluja, olla hankkimatta velkaa ja alkoholiongelmaa. Nyt sitten valinnoistasi kärsit.
Sinulla kuitenkin on yhä mahdollista tehdä hyviäkin valintoja, esim voisit jättää alkoholin pois ja käyttää siitä säästyvät rahat velkojen maksuun nopeammin. Myös auto sinun kannattaisi myydä, siitäkin säästyisi paljon rahaa ja saisit sen velan pois haittaamasta. Kuntokin kasvaisi ja maha pienenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä tee. Et ole aiemminkaan tehnyt. Et ole myöskään lopettanut täällä kirjoittamista vaikka sitäkin olet uhonnut monta kertaa. Tästäkin ketjusta olet uhonnut lähteväsi moneen kertaan, mutta edelleen olet täällä. Pelkkää uhoamista ja mitään muutoksia et koskaan toteuta.
Kyllä silti vuodesta toiseen käyn töissä ja maksan velkaa. Älä jauha tommosta
No minä ainakin ihan valehtelematta nautin näistä ketjuista. Tosi hyvää ajanvietettä kun on duunissa tylsää. Pelkkää hyvää toivon Antonille, ja kyllä mä uskon että kun hän kerran lähtee täältä palstalta ja keskittyy omaan elämäänsä ja omaan hyvinvointiinsa, niin palstalaisilla tulee ikävä häntä.
AP on joku ihme jankkaaja. Itse saman ikäisenä tavallisena miehenä saan osumia tinderissä joka päivä.
Tule sanomaa naama eteen nii katotaa vedän litsarilla naamaasi
Ja taas uhkailet naista väkivallalla. Sitten ihmettelet miksi et saa naista. Sähän olit jotakin naista töninyt yökerhossakin. Sun mainen taitaa olla aika hyvin tiedossa Vantaalla ja siksi naiset pakenee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksi nainen riittäis?
Eikös toi nyt ole vähän turhaa kielioppiin takertumista. Noinhan asia ilmaistaan kun halutaan että kiinnostuneita olis useampia mistä voisi valita sen eniten kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silti vuodesta toiseen käyn töissä ja maksan velkaa. Älä jauha tommosta
Ja mä juon alkoholia jos mä haluan!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin ihan valehtelematta nautin näistä ketjuista. Tosi hyvää ajanvietettä kun on duunissa tylsää. Pelkkää hyvää toivon Antonille, ja kyllä mä uskon että kun hän kerran lähtee täältä palstalta ja keskittyy omaan elämäänsä ja omaan hyvinvointiinsa, niin palstalaisilla tulee ikävä häntä.
Mä en ainakaan tuollaiselle sairaalle ja väkivaltaiselle paskalle toivo yhtään mitään hyvää. Hoitoon tuo sekopää kuuluisi ja pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
AP on joku ihme jankkaaja. Itse saman ikäisenä tavallisena miehenä saan osumia tinderissä joka päivä.
Sain mäki ennen nuorempana
No voi snif. :D