Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?
Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?
Kommentit (587)
MUA EI KIINNOSTA SUN JAUHAMINEN
Ei meitäkään kiinnosta sun jatkuva jankutus. Mä koitan vit tuilulla savustaa sua pois täältä.
Mitä voisit tehdä: Lisää rahaa.
Jos et ole elänyt täysin tynnyrissä, olet kenties huomannut että monet rikkaat miehet seurustelevat kauniiden naisten kanssa. Samaan aikaan monet pienituloiset mutta muuten "ihan kelvolliset miehet" joutuvat tyytymään yksinäisyyteen, tai kumppaniin joka on epäviehättähä ja/tai ohittanut jo hedelmällisen iän. Merkittävin selittävä tekijä on ero varallisuudessa.
Kyse ei silti ole pelkästään siitä, että naiset olisivat rahan perässä, vaan myös siitä, että varallisuus tekee sinusta itsevarmemman ja avartaa muutenkin mahdollisuuksia itsesi toteuttamiseen. Kun olet kykenevä ja itsevarma, olet viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet pönäkkä ja vähä-älyinen lerppamulkku.
Mitä sitte vaikka olisinkin? Mä tiedän autisteja ja aspergejakin?
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltukin on jo! Nuorta lempeä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuleppa sanomaa se naaman eteen katotaan sitten?
Tulihan se taas sieltä. Uhkailet itseäsi paljon pienempää naista väkivallalla. Lukkojen taakse tuollainen sekopää kuuluisi.
Jep. Naiset ymmärtää, että tässä ei ole mikään henkisesti vakaa kaveri ja kun suurin osa ei halua väkivaltaista hullua elämäänsä, niin väistävät vähin äänin.
Silti haluatte keskustella hänen kanssa näissä ketjuissa. Jokin salainen ja mystinen miehinen vetovoima Allussa on kun hän saa naiset aina ja monta kertaa päivässä jutulle.
Hyi stana joku Allun paskaluuseri. En koskisi mistään hinnasta tuohon paskaan. Mä vastailen Allulle ihan siitä ilosta, että saan vit tuilla noin tyhmälle ihmiselle ja mahdollisesti saan savustettua pois tältä palstalta.
Ettet kuitenkin vähän tykkää?
No en todellakaan. Hyi helvetti. Miten tyhmä on ihminen joka kuvittelee vit tuilevien ihmsten pitävän tuosta saastasta? Täällä on todella moni aivan helvetin kyllästynyt Anto-Allupaskan jatkuvaan jankutukseen. Ei tarvitse nähdä kuin otsikko niin tietää kenestä on kyse.
Mä ainakin yritän savustaa tuon paskan pois täältä.
Kyllä sinä ap naisia kiinnostat. Täällä oikein parveilee heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se taas sieltä. Uhkailet itseäsi paljon pienempää naista väkivallalla. Lukkojen taakse tuollainen sekopää kuuluisi.
Jep. Naiset ymmärtää, että tässä ei ole mikään henkisesti vakaa kaveri ja kun suurin osa ei halua väkivaltaista hullua elämäänsä, niin väistävät vähin äänin.
Silti haluatte keskustella hänen kanssa näissä ketjuissa. Jokin salainen ja mystinen miehinen vetovoima Allussa on kun hän saa naiset aina ja monta kertaa päivässä jutulle.
Hyi stana joku Allun paskaluuseri. En koskisi mistään hinnasta tuohon paskaan. Mä vastailen Allulle ihan siitä ilosta, että saan vit tuilla noin tyhmälle ihmiselle ja mahdollisesti saan savustettua pois tältä palstalta.
No en todellakaan. Hyi helvetti. Miten tyhmä on ihminen joka kuvittelee vit tuilevien ihmsten pitävän tuosta saastasta? Täällä on todella moni aivan helvetin kyllästynyt Anto-Allupaskan jatkuvaan jankutukseen. Ei tarvitse nähdä kuin otsikko niin tietää kenestä on kyse.
Tuo kiihkeys on niin epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voisit tehdä: Lisää rahaa.
Jos et ole elänyt täysin tynnyrissä, olet kenties huomannut että monet rikkaat miehet seurustelevat kauniiden naisten kanssa. Samaan aikaan monet pienituloiset mutta muuten "ihan kelvolliset miehet" joutuvat tyytymään yksinäisyyteen, tai kumppaniin joka on epäviehättähä ja/tai ohittanut jo hedelmällisen iän. Merkittävin selittävä tekijä on ero varallisuudessa.
Kyse ei silti ole pelkästään siitä, että naiset olisivat rahan perässä, vaan myös siitä, että varallisuus tekee sinusta itsevarmemman ja avartaa muutenkin mahdollisuuksia itsesi toteuttamiseen. Kun olet kykenevä ja itsevarma, olet viehättävä.
Mä en silti halua rumaa koska olen pitkä ja ihan kivan näkönen mies, olen saanut ennenkin kauniin ja tulen saamaan.
Ja sori kyllä naisetkin juo alkoholia monet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kiihkeys on niin epäilyttävää.
Haista paska ääliö.
Mielellää otan naisen joka on nätti ja mahakas tiukois farkuissa, pitkä ja juo alkoholia, kuin kotona istuvan naisen joka ei halua tehdä mitää ja ei halua ees laittautua
Vierailija kirjoitti:
Mielellää otan naisen joka on nätti ja mahakas tiukois farkuissa, pitkä ja juo alkoholia, kuin kotona istuvan naisen joka ei halua tehdä mitää ja ei halua ees laittautua
Millä rahkeilla sä muka otat minkäänlaista naista? Eikä naista vain oteta koska sä hänet haluat. Naisilla on oma tahto ja sua naiset juoksee pakoon.
Psykologille ja vihanhallintakurssille.
Se laiturikuva on ollut Antonin profiilikuvana tammikuusta 2025 lähtien, että missähän joku muka näki kasvokuvan siellä profiilissa?
Oot liian kranttu. Laske tasoa, niin baarista joku tarttuu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahkeilla sä muka otat minkäänlaista naista? Eikä naista vain oteta koska sä hänet haluat. Naisilla on oma tahto ja sua naiset juoksee pakoon.
En otakkaa väkisin, vaan yritän, aha selvä
Vierailija kirjoitti:
En ole, naiset ne kranttuja ovatkin, minulle kelpaa monikin tietyn näkönen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ! TODELLAKIN! Toimii vielä kerta toisensa jälkeen vuodesta toiseen. :D
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Joo Anton kyllä kelpaa jollekin 60+ ikäiselle pubiruusulle. Pesä se on silläkin.