Miksi vielä yli viisikymppisenä
sellaiset ihmiset haaveilevat uudesta parisuhteesta, joilla aiemmatkin parisuhteet päätyneet eroon omasta päätöksestä?
Kommentit (14)
Miksikäs ei? Jos minulle tulisi ero, kyllä minä vielä uuden suhteen haluaisin.
Siksi kun viisikymppinenkin voi haluta vielä kumppanin ja voi haluta rakastua. Ei se iästä ole kiinni.
Olen 50v mies ja ei kyllä yhtään kiinnosta viettää loppuelämää yksin. Minähän olen tässä koko ajan oppinut lisää ihmissuhteista, niin sosiaaliset taidot parhaimmillaan. Sitäpaitsi treffailukin on hauskaa :D
Vielä 80-vuotiaanakin voi rakastua. Ei ole ikinä liian myöhäistä löytää rakkaus. Aikuisten rakkaus on ihan eri juttu, kun perheen perustamiseen tähtäävä parin etsintä pari-kolmekymppisenä.
Se paras on varmaan haussa niillä ja toive kumppanista.
En tiedä mutta olen ollutblaittavinani merkille, että olemne erilaisia. - Moni /- 50 vuotias eronnut nopeimmar ennen kuin mahd.nykyinen suhde on saanut virallista päätöstä löytää ja saa mahd nopeammin uuteen parisuhteeseen kuin minä, joka en ole ollut noin 40 vuotiaana ensimmäisesäkään.
Kyllä. Näinkin voi elää mutta oikein mielelläni haluaisin löytää ja kohdata hänet, jonka kans voisin elää vastavuoroisessa ja rakastavassa parisuhteessa.
Ei tämä ns.ikisinkkuus mikään meriutti tai ansio ole, joidenkin mielestä päinvastoin. - Jopa niin paljon, että jodkus harkitdin valehtelevani parisuhde -historiani toiseksi .
Mutta kuka haluaa perustaa elämänsä valheelle? Tai ketä minä parisuhdehistoriani valehtelemalla oikein yrittäisin huijata?
Mun mielestä kannattaisi ottaa opiksi tekemistään virheistä ja hyväksyä se, että yksin eläminen on upea vaihtoehto parisuhteelle. Kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen.
Yksin viiskymppisenä, varakkaana miehenä on ihan mukava elää. Aina saa panoseuraa parikymppisistä tytönhupakoista kun vähän lompuukin syrjää vilauttaa. Sitten saa taas omaa aikaa eikä tartte kuunnella kenenkään kotkotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Yksin viiskymppisenä, varakkaana miehenä on ihan mukava elää. Aina saa panoseuraa parikymppisistä tytönhupakoista kun vähän lompuukin syrjää vilauttaa. Sitten saa taas omaa aikaa eikä tartte kuunnella kenenkään kotkotuksia.
Joo joo, naurattaa jo tämä pappaikäisten virsi. Tytönhupakot ne vaan nauraa teille ja vie rahat, mutta ei ne teistä välitä, eikä ne teille mitään anna, ehkä pieni pusu silloin tällöin ja pappa on jo ihan töpinöissään ja kirjoittelee vauvalle miten on vientiä parikymppisten taholta:DDDDDDDDDDDDD
Ja toki saahan sitä vielä tuossakin iässä haaveilla ja vetää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vanhat kurttuiset papat lähinnä sylettää nuoria naisia. Parasta sullekin vaan katella niitä oman ikäisiä, eikä sekaantua tyttären kavereihin. Ei tarvii lastenkaan hävetä isääsnä joka luulee olevansa Reetu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, naurattaa jo tämä pappaikäisten virsi. Tytönhupakot ne vaan nauraa teille ja vie rahat, mutta ei ne teistä välitä, eikä ne teille mitään anna, ehkä pieni pusu silloin tällöin ja pappa on jo ihan töpinöissään ja kirjoittelee vauvalle miten on vientiä parikymppisten taholta:DDDDDDDDDDDDD
Ja toki saahan sitä vielä tuossakin iässä haaveilla ja vetää käteen.
Tuon takia teistä vanhoista sinkkunaisista ei haaveilla. Olette sietämättömiä ja pahantahtoisia ihmisiä.
Siis hetkinen nyt taitaa olla keskustelijoiden tiedoissa puutteita. Suomessa maksaa 20v tsekkiläinen kaunis nainen 100€ 30 minuuttia, joka sisältää kielisuudelmat ja oraaliseksin ilman kondomia. 69 + muut asennot ja halailut kuuluu pakettiin. Näitä on kymmeniä mistä valita. Parhaimmat saavat hyviä arvioita asiakkailta, eli ei edes osteta sikaa säkissä.
Miksi kaivaa sinun napaasi toisten haaveet?