Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko hyväksyä omasta mielestäsi ruman ihmisen ystäväksesi?

Vierailija
16.04.2026 |

Minä kyllä voin ja olen hyväksynytkin. Mietin vaan, että onko tuollaisia ihmisiä olemassa jotka eivät hyväksy.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ruman"  kyllä kaiketi jos tarkoitetaan esim. lihavaa tai ylipäätään ei-missiä. Epäsiistiä tai epähygienistä sen sijaan en. Joskus yks kaveri oli todella suurpiirteinen hammashygieniansa suhteen, kyllä sitä taksikuskin hengitystä vähän vitutteli haistella. 

Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa.

On sulla sitten olettamukset. Itse olen reilusti ylipainoinen, mutta kävelen kyllä miten pitkään vaan.

Vierailija
42/44 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa."

Usein ylipainoiset ovat tosi kovassa kunnossa. Tulepa suosituille kuntosaleille, niin yllätyt. T. ns. normaalipainoinen

Päälle ei näe kuntoa, rasvan alla voi olla hyvät lihakset. Tietenkin ylipaino vaikuttaa jaksamiseen  mutta liikunta auttaa paljon. Jalkalihakset on ainakin vahvat jos kävelee yhtään.

Tää on ehkä typerin selitys jonka olen hetkeen kuullut. 

Oletko itse laiha ja heikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa."

Usein ylipainoiset ovat tosi kovassa kunnossa. Tulepa suosituille kuntosaleille, niin yllätyt. T. ns. normaalipainoinen

Päälle ei näe kuntoa, rasvan alla voi olla hyvät lihakset. Tietenkin ylipaino vaikuttaa jaksamiseen  mutta liikunta auttaa paljon. Jalkalihakset on ainakin vahvat jos kävelee yhtään.

Tää on ehkä typerin selitys jonka olen hetkeen kuullut. 

Oletko itse laiha ja heikko?

Mitäpä sanot jos on normaalipainoinen ja vahva?

Vierailija
44/44 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys on prosessi. Pitäs olla sydämen sivistystä.

Juu, ja arvostan tapoja muutenkin. Paljon enemmän, kuin mitään synnynnäisiä, ulkoisia piirteitä (joilla ei ole ystävyydessä mitään väliä).

Itselläni yksi hyvännäköisyyden standardit täyttävä, ulkoista laittautumista harrastava ns. naisellisen tyylinen (pian varmaan ex)ystävä jonka tavattomuus häiritsee. Totaalinen tapojen puute. Tänään viimeksi runttasi syömisen päätteeksi aterimet keskelle lautasta niin, että toinen sojotti itään ja toinen länteen, niiden välissä ruttuun runtattu lautasliina ja lautanen todella siivottoman näköinen. Kädet jää usein pesemättä ja molottaa suureen ääneen aivan väärissä paikoissa, ei kiitä kun avataan ovi jne. Muka hieno nainen, mutta perus käytöstavat hukassa.