Voisitko hyväksyä omasta mielestäsi ruman ihmisen ystäväksesi?
Minä kyllä voin ja olen hyväksynytkin. Mietin vaan, että onko tuollaisia ihmisiä olemassa jotka eivät hyväksy.
Kommentit (44)
Rumat ihmiset ovat mukavampia ja näin ollen tykkään enemmän ns. rumista. Omissa silmissäni he ovat ihanan luonteensa takia suloisia.
Vierailija kirjoitti:
Rumat ihmiset ovat mukavampia ja näin ollen tykkään enemmän ns. rumista. Omissa silmissäni he ovat ihanan luonteensa takia suloisia.
Minulla on aika päinvastaiset kokemukset. Monella rumalla on vaikeita itsetunto-ongelmia, jotka heijastuvat koko persoonaan ja käytökseen.
En halua olla rumien ihmisten ystävä.ovat luotaantyöntäviä ja inhottavia.
En koskaan näe ihmisissä rumuutta elleivät he ole ikäviä ihmisiä.
Rumat ihmiset ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.
"Ruman" kyllä kaiketi jos tarkoitetaan esim. lihavaa tai ylipäätään ei-missiä. Epäsiistiä tai epähygienistä sen sijaan en. Joskus yks kaveri oli todella suurpiirteinen hammashygieniansa suhteen, kyllä sitä taksikuskin hengitystä vähän vitutteli haistella.
Hyväksyn tietysti, onhan minun hyväksyttävä itsenikin.
Mutta likaista, haisevaa rääsyläistä en lähietäisyydelle huoli. Sellaisella usein on elämänhallinta hukassa.
Vierailija kirjoitti:
"Ruman" kyllä kaiketi jos tarkoitetaan esim. lihavaa tai ylipäätään ei-missiä. Epäsiistiä tai epähygienistä sen sijaan en. Joskus yks kaveri oli todella suurpiirteinen hammashygieniansa suhteen, kyllä sitä taksikuskin hengitystä vähän vitutteli haistella.
Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa.
Toki. Mutta en rumasti ajattelevaa tai puhuvaa, tai toisia kohtelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa.
Mieheni on 120kg, kävelee joka aamu viiden kilsan lenkin ja päivällä muutaman lisää. Tykkää vaan niin helkkaristi ruoasta.
Voi mikä kysymys :(. Onko ruma nykyään, jos ei ole missi? Mikä ihmisiä vaivaa nykyään?
En, koska jos kemiat klikkaavat, en näkisi tätä ihmistä rumana.
Vittumaisia, ihmisvihaisia persreikiä en hyväksy ystäväkseni, ulkonäön suhteen en valikoi.
Ei mulla olisi varaakaan, näin vanhemmiten rumuuteni vain korostuu.
"Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa."
Usein ylipainoiset ovat tosi kovassa kunnossa. Tulepa suosituille kuntosaleille, niin yllätyt. T. ns. normaalipainoinen
Ei vaikuta. Ystävä on platoninen suhde.
Töissä oli henkilö jota katsoin eka tapaamisella että voiko rumempaa ihmistä olla. Meillä olikin kumminkin sama ajatusmaailma heti ja oltiin pitkään melkeinpä parhaita kavereita myös vapaa-ajalla. Kunnes sairaus vei ja kuolo korjasi sen kaverin.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa."
Usein ylipainoiset ovat tosi kovassa kunnossa. Tulepa suosituille kuntosaleille, niin yllätyt. T. ns. normaalipainoinen
Käyn kuntosalilla pari kertaa viikossa, ja väitän että puhut ihan puutaheinää.
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä kysymys :(. Onko ruma nykyään, jos ei ole missi? Mikä ihmisiä vaivaa nykyään?
Tarkoituksena oli pohtia asiaa onko sellaisia ihmisiä olemassa. Eikä siitä tarvitse loukkaantua, koska ei ollut tarkoitus edes loukata ketään.
Ap
Hyväksyn, mutta en kovin moneen paikkaan kehtaa lähteä viettämään aikaa. Myönnän.