Voisitko hyväksyä omasta mielestäsi ruman ihmisen ystäväksesi?
Minä kyllä voin ja olen hyväksynytkin. Mietin vaan, että onko tuollaisia ihmisiä olemassa jotka eivät hyväksy.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Rumat ihmiset ovat yhteiskunnan pohjasakkaa.
Viestisi perusteella itse olet. 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
En halua olla rumien ihmisten ystävä.ovat luotaantyöntäviä ja inhottavia.
Sinun viesti on luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä minä heikon hygienian lisäksi karttaisin lihavia ihmisiä. Turhautuisin heti, jos ei jaksa kävellä paria kilsaa."
Usein ylipainoiset ovat tosi kovassa kunnossa. Tulepa suosituille kuntosaleille, niin yllätyt. T. ns. normaalipainoinen
Päälle ei näe kuntoa, rasvan alla voi olla hyvät lihakset. Tietenkin ylipaino vaikuttaa jaksamiseen mutta liikunta auttaa paljon. Jalkalihakset on ainakin vahvat jos kävelee yhtään.
Tää on ehkä typerin selitys jonka olen hetkeen kuullut.
Jos joku ei voi seurustella ruman kanssa niin ei voi olla sen kaverikaan.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Mutta en rumasti ajattelevaa tai puhuvaa, tai toisia kohtelevaa.
Ja 🐖 🤭
Kysymys kertoo tästä ajasta ja paljon. Menkää lukemaan Liisa Keltikangas-Järvisen Itsekkyyden aika
Onneksi on paljon kauniita kun ihmisiä joten rumat seurustelkoon keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kertoo tästä ajasta ja paljon. Menkää lukemaan Liisa Keltikangas-Järvisen Itsekkyyden aika
En usko, että tämä ilmiö kertoo mistään muusta kuin biologiasta. Ihan pienet vauvatkin karttavat ihmistä, jolla on rumat kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos itse tapaturmaisesti rikot kasvosi rujoksi???? Muututko inhottavaksi ja luotaan työntäväksi?? 🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on paljon kauniita kun ihmisiä joten rumat seurustelkoon keskenään.
Taidat itse olla hieman ruma sisältä.
Ulkonäkö on kyllä viimeinen asia mihin ystävässä kiinnitän huomiota, mutta kai niinkin pinnallisia ihmisiä voi olla, että tuo joillekin jotain merkitsee.
tällaisia paska aloituksia saa sit jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos itse tapaturmaisesti rikot kasvosi rujoksi???? Muututko inhottavaksi ja luotaan työntäväksi?? 🤔🤔🤔
Olen eri, mutta ymmärtäisin oikein hyvin näyttäväni vastenmieliseltä runnotuilla kasvoilla. En ymmärrä tällaista todellisuuden kiertelyä.
Ja täältä palstalta saat varmasti rehellisiä vastauksia.
”Ruman” tottakai, siten että ei tosiaan tarvitse olla mikään kauneusihanteiden ilmentymä. Ulkonäkö on toissijaista. Mutta myönnän että en näe potentiaalisena ystävänä ihmistä, jolla on mielestäni ruma tyyli. Tyyli voi olla täysin erilainen kuin itselläni, en tarkoita sitä, mutta sellainen minkä tajuan ja mikä näyttää kivalta kyseisellä ihmisellä. Esim mukava naapuri, joka pukeutuu 20+ vuoden takaiseen piukkaan goottirocktyyliin on mielestäni kerta kaikkiaan niin nolon näköinen, etten hänen kanssaan halua kulkea enkä pysty ymmärtämään häntä tuon tyylivalinnan vuoksi.
Tai työkaveri, joka on tosi kiva ja haluaa kaveerata, mutta käyttää toimistoon aivan liian seksikkäitä pikkumekkoja. En ymmärrä miksi, ja siitä tulee tunne että emme ymmärrä toisiamme tarpeeksi että voisimme ystävystyä.
No vaikka joku ensi silmäyksellä vaikuttaisikin rumalta niin kyllä silti kaikkien ulkonäöstä löytyy jotain kivaa.
Ystävyys on prosessi. Pitäs olla sydämen sivistystä.
Häh? Miltä siis näyttää "ruma ihminen"? En ole nähnyt.
Tyyli on sellainen seikka mihin kiinnitän huomiota arvioidessani, onko joku henkilö "mun tyyppinen ihminen" tai mahdollisesti ei ollenkaan, mutta ei synnynnäiset piirteet.
Päälle ei näe kuntoa, rasvan alla voi olla hyvät lihakset. Tietenkin ylipaino vaikuttaa jaksamiseen mutta liikunta auttaa paljon. Jalkalihakset on ainakin vahvat jos kävelee yhtään.