Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon 40v mies ja kukaan ei oo koskaan lähestynyt mua missään, ette voi ymmärtää

Vierailija
16.04.2026 |

Nainen ei varmaankaan voi ikinä ymmärtää että millaista voi miehen elämä olla.

Mä olen 40v, eikä mua olla koskaan lähestytty kadulla, baarissa, harrastuksissa tms...Aivan kamalaa oli tajua tuo.

Miksi sitten ei ole? En tiedä...Olen aina olut hyvässä fyysisesä kunnossa, en ole ruma, pituus 185cm, olen mukava ja hyvätapainen.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä et voi ymmärtää sitä millaista on olla 11-vuotiaasta asti ei-toivottujen, rajoja rikkovien lähestymisien kohde, mistä taas lähes kaikilla naisilla on kokemusta. Että tasan ei mene.

Opettele kirjoittamaan emakko.

Miksi pitäisi opetella kirjoittamaan emakko? Eihän tuo ole vaikea sana kirjoittaa.

Vierailija
102/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä et voi ymmärtää sitä millaista on olla 11-vuotiaasta asti ei-toivottujen, rajoja rikkovien lähestymisien kohde, mistä taas lähes kaikilla naisilla on kokemusta. Että tasan ei mene.

Opettele sinä kirjoittamaan imperatiivilause, poju. Siihen tulee pilkku ja välilyönti ennen puhuttelua. Jokainen osaa kirjoittaa "emakko", mutta sinä kompastut kielioppiin. Noloa.

Kielioppi on täysin yliarvostettua hienostelua nopeasti kansainvälistyvässä maassamme.

Riittää täysin että saa ilmaistua itsensä ymmärretysti ja sekin riippuu paljon kuuntelijasta.

Niin on sivistyskin kärsinyt inflaation tietyissä piireissä. Kokoomus tunnettiin ennen sivistyspuolueena. Mutta menivät sitten assimiloitumaan hallituskavereidensa kanssa, niin se siitä sitten. Ehkä tämä porukka on myös sitä mieltä, ettei sanojenkaan tarvitse tarkoittaa mitään, järkevää ainakaan. Jokainen tulkitsee tavallaan ja voi sit tulkintansa perusteella kiukutella palstoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki! Heilut vesuri kädessä kaupungilla niin kohta sinua lähestytään. Hyvällä tuurilla siellä saattaa olla nainenkin lähestymässä. 

Vierailija
104/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kelannut tätä samaa aihetta vuosikaupalla, eikä ikinä ota opikseen mistään neuvosta. Haluaa vain jaaritella ja surkutella itseään.

Vierailija
105/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies olet !

Mene rahahuoriin ja saat naida ja irstailla mitä kauniimpien naisten kanssa,   kotona ei ole nalkutusta ja tulee halvemmaksi kuin lehmä siellä kotona.  Lisäksi on helppoa ja käytännöllistä.

Ei nyt tyhmä saa olla.

Mut ei kaikki ole noin oikeistolaisia arvoltaan. Kapitalismin alin ja pimein syöveri on tuo ihmiskauppa ja ihmisen esineellistäminen. 

Kuvottavaa. Onneksi MARX syntyi ja tänäkin vuonna tulen vierailemaan hänen syntymäkodissa ja haudalla. 

Hän näki mihin tuollainen ajattelu johtaa.

Kun jokainen saa perustulon, niin ei tarvitse alistua riistäjille ja hyväksikäyttäjille.

EIIIIMEEEN! Perussuomalainen perustulo suomalaisille EEEEEIIIMEEEN! JIIHAAA! "varoituslaukauksia ilmaan" Jiiihaa!

Vierailija
106/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole menettänyt mitään. Jatkat vaan käteenvetelemistä.

- usea pitkä suhde, M55

Olisiko pitänyt osata valita paremmin

Olisi.

Tai oikeastaan jättää kokonaan väliin.

Vierailija
107/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies olet !

Mene rahahuoriin ja saat naida ja irstailla mitä kauniimpien naisten kanssa,   kotona ei ole nalkutusta ja tulee halvemmaksi kuin lehmä siellä kotona.  Lisäksi on helppoa ja käytännöllistä.

Ei nyt tyhmä saa olla.

Mut ei kaikki ole noin oikeistolaisia arvoltaan. Kapitalismin alin ja pimein syöveri on tuo ihmiskauppa ja ihmisen esineellistäminen. 

Kuvottavaa. Onneksi MARX syntyi ja tänäkin vuonna tulen vierailemaan hänen syntymäkodissa ja haudalla. 

MARX oli Saatanasta - opiskele hieman historiaa niin tulet huomaamaan tämän olevan totta ja historian todistavan sen todeksi.

On sinulta tainnut historian opiskelut väliin. 

Eri

Niinkö?

Kerropa mikä oli väärin mitä kirjoitin vaiko ainoastaan se että kapula napsahti nuppiisi?

Vierailija
108/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no yleensä miehet ovat aloitteen tekijöitä, eivät naiset. Kannattaisi olla aktiivisempi.

Vierailija
109/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- usea pitkä suhde, M55

Olisi.

Mutta jostain syystä et tehnyt näin. Oliko oma vika? 

Vierailija
110/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies olet !

Ei nyt tyhmä saa olla.

Normaalivarovaisuuden ja itsesuojeluvaiston omaava mies ei noista oikein saa minkäänlaista tyydytystä muitakuin kassit tyhjäksi.

Henkinen puoli jää täysin vaille mitään eikä fyysisestikään voi nauttia läheisyydestä ilman varotoimia kaikin aistein.

Maksullinen seksihän on kaikista kuvottavin kapitalismin muoto. Sinä käytetään toista masturboinnin välineenä. Sairas ihminen ostaa tässä lihareijän käyttöönsä ja todennäköisesti nauttii toisen satuttamisesta, koska tietää intuitiivisesti ettei toinen nauti "kätenä" olemisesta. Satutetaan koko rahan edestä. 

Sairain kultuurinen perinne ihmisillä. Vuokrataan tyydytysreikä käyttöön rahalla ja masturboidaan toiseen ihmiseen miettimättä tai tietoisesti tehden toiselle ikävä olo. 

Jokainen voi itse miettiä miltä se tuntuisi. Ei vaadi korkeatasoista ajattelua täysikasvuiselta aivolta asettua toisen asemaan. 

Sama kuin runkkaisi, mutta satuttaa toista ihmistä ja olentoa ja menettää rahaa. 

Ei kiitos. Kukaan henkisesti sivistynyt ei tuollaista tee. Jos ei kykene hillitsemään itseään niin eiköhän runkkaamalla selviä. 

Todella monet henkisesti terveet ihmiset on traumatisoituneet maksullisen palvelun käytöstä jälkikäteen. Tämä voi olla myös raskasta psyykeelle asiakkaallekin. 

Prostituutiota normalisoidaan, mutta maalaisjärjellä voidaan nähdä mistä siinä on kyse. 

Yksi sairain kapitaismin muoto maapallolla.

Tähän väliin mongolialaista kurkkulaulantaa. 

Vierailija
111/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi opetella kirjoittamaan emakko? Eihän tuo ole vaikea sana kirjoittaa.

Ehkä se on saavutus jollekulle. Harjoitteli vuosia. 

Vierailija
112/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- usea pitkä suhde, M55

Olisi.

Olisi varmasti ollut win-win. 

Vierailija
113/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies olet !

Ei nyt tyhmä saa olla.

MARX oli Saatanasta - opiskele hieman historiaa niin tulet huomaamaan tämän olevan totta ja historian todistavan sen todeksi.

Eri

Jeesus oli kointähti. Hän halusi jakaa leivät ja kalat kaikkien kesken tasan. Kaikille naisille mies ja miehille nainen. Kaikille miehille mies ja naisille nainen. Amen. Kointähti palaa.

Vierailija
114/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele sinä kirjoittamaan imperatiivilause, poju. Siihen tulee pilkku ja välilyönti ennen puhuttelua. Jokainen osaa kirjoittaa "emakko", mutta sinä kompastut kielioppiin. Noloa.

Kielioppi on täysin yliarvostettua hienostelua nopeasti kansainvälistyvässä maassamme.

Riittää täysin että saa ilmaistua itsensä ymmärretysti ja sekin riippuu paljon kuuntelijasta.

Niin on sivistyskin kärsinyt inflaation tietyissä piireissä. Kokoomus tunnettiin ennen sivistyspuolueena. Mutta menivät sitten assimiloitumaan hallituskavereidensa kanssa, niin se siitä sitten. Ehkä tämä porukka on myös sitä mieltä, ettei sanojenkaan tarvitse tarkoittaa mitään, järkevää ainakaan. Jokainen tulkitsee tavallaan ja voi sit tulkintansa perusteella kiukutella palstoilla.

Kokoomus on kuin venäjä. Kaikki kyllä tesi pohjimmiltaan aina millaisia ovat perusarvoiltaan ja niistä vitsailtukin aikojen saatossa. No nyt on naamarit riistuttu vihdoinkin. 

Sama muuten pätee venäjään. Se pitkään esitti viatonta ja vaaratonta, mutta mummot ja papat on aina tienneet millainen venäjä pohjimmiltaan on.

Vierailija
115/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloite ja kosinta kuukuvat miehelle.

Vierailija
116/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ruma, 120 senttinen, 55 vuotias, piereskelen paljon, olen elämässäni silti kymmeniä lemmentarinoita viettänyt, suudellut ja saanut jopa lapsen. Tämä lapsi on yksi kuuluisa muusikko (en mainitse nimeä)

Vierailija
117/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ruma, 120 senttinen, 55 vuotias, piereskelen paljon, olen elämässäni silti kymmeniä lemmentarinoita viettänyt, suudellut ja saanut jopa lapsen. Tämä lapsi on yksi kuuluisa muusikko (en mainitse nimeä)

Onko uniikki muusikko? Pieni se ainakin taitaa olla.

Vierailija
118/120 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies olet !

Ei nyt tyhmä saa olla.

Eri

Niinkö?

Kerropa mikä oli väärin mitä kirjoitin vaiko ainoastaan se että kapula napsahti nuppiisi?

Tuo tietämättömyys napsahti. Ja se, ettei tuossa ollut mitään faktaa edes.

Vierailija
119/120 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kovin hyvätapainem ihminen, jos kukaan ei ole ikinä lähestynyt. 

Vierailija
120/120 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyi koulussa kerran rillipäinen vähän lihava tyttö joka sanoi ettei tanssi kanssani koska olen ruma. Itse en ollut lihava, olin 14 vuotias. Ei ole kukaan sen jälkeen lähestynyt 30 vuoden aikana.