Oon 40v mies ja kukaan ei oo koskaan lähestynyt mua missään, ette voi ymmärtää
Nainen ei varmaankaan voi ikinä ymmärtää että millaista voi miehen elämä olla.
Mä olen 40v, eikä mua olla koskaan lähestytty kadulla, baarissa, harrastuksissa tms...Aivan kamalaa oli tajua tuo.
Miksi sitten ei ole? En tiedä...Olen aina olut hyvässä fyysisesä kunnossa, en ole ruma, pituus 185cm, olen mukava ja hyvätapainen.
Kommentit (120)
Ja miksi ei lähesty? Mietipä Allu sitä sitten.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6477917/elamanhallinta-sekaisin
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa lähestyä tuntemattomia ihmisiä.
Se pitäisi tapahtua jotenkin luontevasti,esim harrastuksen tai yhteisen kiinnostuksen kautta.
Mene tansseihin ja hae naista tanssimaan.
Ei.
Ei tarvita mitään vi tun lähestymisiä. Riittää kun osaa käyttäytyä eikä häiriköi. Normaali kunnioittava käytös, normaali neutraali suhtautuminen ihan kaikkiin ihmisiin. Päivää, kiitos, anteeksi, ole hyvä, onko kaikki hyvin, tarvitsetko apua, anteeksi voitko neuvoa minua?
Et tee naiselle mitään, mitä et tekisi miehelle.
Miten tämä ihmisyyden perusformaatti ei ole inceleille automaatio?
Onko ne olleet tynnyrissä koko elämänsä?
Incel juoksee muna suorana omia toivelistojaan julistamassa.
Normaalit ihmiset tyydyttää ja huomioi muiden tarpeita eivätkä kinua, kerjää ja vingu sitä muilta 24/7.
Ei kiinnosta, mutta tulin sanomaan, että kasvata aivot ja selkäranka, Allu.
Tällä hetkellä olet kastemato. Sulla on tikapuuhermosto.
Itseaiheutettu ongelma, Allu. Sua inhotaan täälläkin joten tosielämässä todennäköisesti peräti pelätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut räpytellä silmiäsi, kikatella ja paljastaa reittä? Nuo on yleisimmät ohjeet kuinka mahdolliseen kumppaniin saa yhteyden.
Tohon kun vielä hieman hipelöit hymyillen ja silmiin katsoen hiuksiasi, niin peli on selvä.
HiusKRANSSIA hilseilevän kaljun ympärillä.
No vaikka sitä. Noi aiemmat ohjeet riittävät naiselle, niin miksei miehille sitten riitä?
Koska nainen ei tarvitse miestä.
Allu on oppinut käyttämään tekoälyä. Aloitus oli tällä kerralla lähes ymmärrettävää tekstiä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei oo muakaan lähestytty koskaan, ja oon jo 50+ 🤩
Sama täällä!
Miehiä syntyy liikaa. Niustä voisi kevyesti karsia sen 25% joka osoittautuu matalaälyiseksi ja häirikköluonteiseksi.
Soveltuvat ehkä elintenluovuttajiksi tai harjoituspotilaiksi kirurgeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut räpytellä silmiäsi, kikatella ja paljastaa reittä? Nuo on yleisimmät ohjeet kuinka mahdolliseen kumppaniin saa yhteyden.
Tohon kun vielä hieman hipelöit hymyillen ja silmiin katsoen hiuksiasi, niin peli on selvä.
HiusKRANSSIA hilseilevän kaljun ympärillä.
No vaikka sitä. Noi aiemmat ohjeet riittävät naiselle, niin miksei miehille sitten riitä?
Koska mies tarvitsee naista mutta nainen ei tarvitse miestä. Naisella on kohtu, jolla ihmiskunta uudistetaan jos kaikki miehet kuolevat äkkiä miesvirukseen.
Jos kaikki naiset kuolevat, ihmiskunta loppuu tähän sukupolveen. Naista ei voi korvata, mutta miehen voi, koska kloonaus on jo kehitetty ja toimii.
Ja tästä juontaa juurensa misogynia: mies ei ole edes olemassa ilman naista. Jokainen mies on syntynyt naisesta.
Allu, tuo paras ehkäisykeino ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestytkö sä naisia?
Aina. Tänäänkin bussissa. Kehuin kehoa ja sanoin, että on sulla upeat huulet ja naama!
AP
Hyi saatana.
Mies korvataan ja päihitetään - ei edes dildolla, vaan - satisfyerillä.
Naista simuloivia tekopilluja ei ole olemassa. On toki monenlaista oman käden korviketta.
Ole onnellinen, minua on lähestytty liikaakin.
Allu, et sä naista saa mutta sulle riittää ihan tämä:
https://www.sinful.fi/p/mandy-mystery-toys-pumpattava-seksinukke/1028394
39,99€ + postitus
Jos yksikään nainen ei ole ikinä lähestynyt, tämä tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että ulkonäössä on jotain pahasti vialla. Itseäni ei ole yksikään nainen IKINÄ yrittänyt lähestyä, täten olen oman tasoni ymmärtänyt enkä itsekään ole oikeassa elämässä edes yrittänyt yrittää naista lähestyä. Heikkotasoisena miehenä lähestyminen on turhaa ja johtaa nykypäivänä metoo-syytteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole menettänyt mitään. Jatkat vaan käteenvetelemistä.
- usea pitkä suhde, M55
Aika huonoja pitkiä suhteita sulla ollut.
Ja tuo useampi kertoo vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jos yksikään nainen ei ole ikinä lähestynyt, tämä tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että ulkonäössä on jotain pahasti vialla. Itseäni ei ole yksikään nainen IKINÄ yrittänyt lähestyä, täten olen oman tasoni ymmärtänyt enkä itsekään ole oikeassa elämässä edes yrittänyt yrittää naista lähestyä. Heikkotasoisena miehenä lähestyminen on turhaa ja johtaa nykypäivänä metoo-syytteisiin.
Aika erikoista kun mua ei mitenkään huomiotaherättävää missään mielessä on naiset lähestyneet jopa marikkajonossakin ja alkaneet hiplailemaan takaapäin vaikka siistejä hiuksiani ihastellen...eikä kyse ollut edes mistään kassialmoista.
Kun perjantai-ilta hämärtää ja huurheinen tölkki kimmeltää, suutelen sen viileitä teräviä huulia.
Päästän röyhyn tanssahdellen jääkaapille, lisää viileää sisään, lisää nisää.
Kylmää kyytiä kohdusta hautaan, turautan, sihautan, nasta lautaan, kun naista kaipaan. Nainen tölkki kerralla takaisin!
Kyyneleitä, oksennusta, virtsaa vuodatan laskuhumalassa lähipuistossa merkkinä rakkaudesta.