Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon 40v mies ja kukaan ei oo koskaan lähestynyt mua missään, ette voi ymmärtää

Vierailija
16.04.2026 |

Nainen ei varmaankaan voi ikinä ymmärtää että millaista voi miehen elämä olla.

Mä olen 40v, eikä mua olla koskaan lähestytty kadulla, baarissa, harrastuksissa tms...Aivan kamalaa oli tajua tuo.

Miksi sitten ei ole? En tiedä...Olen aina olut hyvässä fyysisesä kunnossa, en ole ruma, pituus 185cm, olen mukava ja hyvätapainen.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on aivan arkipäivää myös rumille naisille. Ei meitä kukaan lähesty missään.

Vierailija
62/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestytkö sä naisia?

Aina. Tänäänkin bussissa. Kehuin kehoa ja sanoin, että on sulla upeat huulet ja naama!

AP

Hahaa, trolli olet :D

Mutta oikeasti puhuttuna, ajattelen, et se on eniten miehen tehtävä lähestyä. Itse kun olen erehtynyt joskus lähestymään miestä, niin aika töykeää käytöstä olen saanut, vaikka olen hyvin rennosti ja kepeästi "kiva ilma vai mitä"- tyylisesti ottanut kontaktia. 

Eikö voi olla ystävällinen, vaikkei lopputulos olisikaan minkään valtakunnan suhde? 

Miehet ei osaa suhtautua ystävällisyyteen naisten suunnalta, koska he ovat ystävällisiä naisille vain, kun on taka-ajatuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies olet !

Mene rahahuoriin ja saat naida ja irstailla mitä kauniimpien naisten kanssa,   kotona ei ole nalkutusta ja tulee halvemmaksi kuin lehmä siellä kotona.  Lisäksi on helppoa ja käytännöllistä.

Ei nyt tyhmä saa olla.

Vierailija
64/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on aivan arkipäivää myös rumille naisille. Ei meitä kukaan lähesty missään.

Kyllä aika pannuhuoneen kummitus saa nainen olla ettei kukaan ( edes ukkomiehet)  huomioi ja ole vonkaamassa.  

No toki selkeät mt-ongelmat jotka näkyy ulos päin toimii kyllä aika hyvin karkoitteena, esim agressiivinen huutelu kenelle vain tuntemattomalle ja muu väkivaltainen olemus käytöksessä ja ilmeissä.

Vierailija
65/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hupatat, lapseni, taatusti on, vai eikö kuunaan muka kenkään ole kävellyt sinua vastaan missään

Vierailija
66/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt hupatat, lapseni, taatusti on, vai eikö kuunaan muka kenkään ole kävellyt sinua vastaan missään

Aapee taitaa vaan provoilla aikansa kuluksi.

Vierailija
67/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut räpytellä silmiäsi, kikatella ja paljastaa reittä? Nuo on yleisimmät ohjeet kuinka mahdolliseen kumppaniin saa yhteyden.

Tohon kun vielä hieman hipelöit hymyillen ja silmiin katsoen hiuksiasi, niin peli on selvä.

HiusKRANSSIA hilseilevän kaljun ympärillä.

No vaikka sitä. Noi aiemmat ohjeet riittävät naiselle, niin miksei miehille sitten riitä?

Koska nainen ei tarvitse miestä. 

Ömnönnöm. Siinä kaikki jotkut tarvii ja jotkut ei. Niin miehet kuin naiset.

Kerrotko vielä, mikä on sellainen asia, johon tarvitaan juurikin mies ja jota nainen ei voi, kykene tai osaa tehdä ja jota ilman nainen ei pärjää.

Tätä on kysytty palstalla sen tuhannen kertaa, mutta yllättäen tai ei, vastausta ei ole saatu koskaan. 

Näkymätön ja ei-oleva muistuttavat kovasti toisiaan, eikö? 

Vierailija
68/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aapee taitaa vaan provoilla aikansa kuluksi.

Valitettavasti Allu on täysin tosissaan. 

Vierailija
69/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoja ihmisiä erityisesti lähestytään. Ole rohkea ja lähesty itse. Selvin päin, tietysti. 

70/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika pannuhuoneen kummitus saa nainen olla ettei kukaan ( edes ukkomiehet)  huomioi ja ole vonkaamassa.  

No toki selkeät mt-ongelmat jotka näkyy ulos päin toimii kyllä aika hyvin karkoitteena, esim agressiivinen huutelu kenelle vain tuntemattomalle ja muu väkivaltainen olemus käytöksessä ja ilmeissä.

Pannuhuoneen kummitus kuittaa 👻😅

Vierailija
71/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestytkö sä naisia?

Aina. Tänäänkin bussissa. Kehuin kehoa ja sanoin, että on sulla upeat huulet ja naama!

AP

Vieraiden ihmisten ulkonäköä on epäkohteliasta kommentoida. Keksi jotain fiksumpaa sanottavaa. Ulkonäön kommentointi tekee sinusta luotaantyöntävän. 

72/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en todellakaan ole ikinä ollut itsevarma. En ole koskaan mennyt lähestymään miestä siinä mielessä. En tyrkytä itseäni, en ikinä kehtaisi. Olen ollut aina ylipainoinen ja tiedän kyllä hyvin, miten raa'asti miehet siihen suhtautuvat. Ehkä naisetkin, eipä sillä, mutta olen hetero. 

Eikä minuakaan ole lähestytty nuoruusvuosieni jälkeen. Silloinkin ne lähestyjämiehet olivat niitä pelimiehiä, joiden kanssa oli vaikea rakentaa mitään pysyvää. Kyllä meitä näkymättömiä ja itsestämme arkoja naisiakin on paljon. 

Itselleni nettideittailu oli pelastus. Voi heti tuoda esille että on lihava ja torjuminen etänä ei tunnu pahalta. Jos laittaa oman ilmoituksen ja asian siihen, vielä helpompaa.

Mun kaikki suhteet alkaneet kun minä olen lähestynyt miestä. Tosin en ollut nuorena läski vaan hoikka, nykyään en uskaltaisi.

T. Läski viisikymppinen

Vierailija
73/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo kohan jotenkin pervo vai vaan niin puutteessa että ihailen ja arvostan miehenä suurinta osaa naisista omina itseinään mikäli omaa suunnilleen kohtuuhyvät käytöstavat. 

En ajattele kaikkia kuitenkaan potentiaalisina seksikumppaneina tai  parisuhteeseen.

Naisia on ihan kiva katsella ja kuunnella, kaunistavat  maisemaa olemassaolollaan.

Mikäli miehellä on pakkomielle löytää nainen, niin tuo juurikin toimii päinvastoin. 

Vierailija
74/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun perjantai-ilta hämärtää ja huurheinen tölkki kimmeltää, suutelen sen viileitä teräviä huulia. 

Päästän röyhyn tanssahdellen jääkaapille, lisää viileää sisään, lisää nisää. 

Kylmää kyytiä kohdusta hautaan, turautan, sihautan, nasta lautaan, kun naista kaipaan. Nainen tölkki kerralla takaisin!

Kyyneleitä, oksennusta, virtsaa vuodatan laskuhumalassa lähipuistossa merkkinä rakkaudesta.

Jumala loi miehen kuvakseen.

Vierailija
75/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies olet !

Mene rahahuoriin ja saat naida ja irstailla mitä kauniimpien naisten kanssa,   kotona ei ole nalkutusta ja tulee halvemmaksi kuin lehmä siellä kotona.  Lisäksi on helppoa ja käytännöllistä.

Ei nyt tyhmä saa olla.

Mut ei kaikki ole noin oikeistolaisia arvoltaan. Kapitalismin alin ja pimein syöveri on tuo ihmiskauppa ja ihmisen esineellistäminen. 

Kuvottavaa. Onneksi MARX syntyi ja tänäkin vuonna tulen vierailemaan hänen syntymäkodissa ja haudalla. 

Hän näki mihin tuollainen ajattelu johtaa.

Vierailija
76/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuo pituus 185 on aivoissasi. 

Olen 40v mies, en koskaan ajattele pituuttani vaikka olen 167cm. Minua lähestyy paljon naisia 

Meillä päin kysyvät että missä päin on tappelu kun miehenpätkiä liikkeellä😁

Vierailija
77/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies olet !

Ei nyt tyhmä saa olla.

Mut ei kaikki ole noin oikeistolaisia arvoltaan. Kapitalismin alin ja pimein syöveri on tuo ihmiskauppa ja ihmisen esineellistäminen. 

Kuvottavaa. Onneksi MARX syntyi ja tänäkin vuonna tulen vierailemaan hänen syntymäkodissa ja haudalla. 

MARX oli Saatanasta - opiskele hieman historiaa niin tulet huomaamaan tämän olevan totta ja historian todistavan sen todeksi.

Vierailija
78/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet hanki kavereitakin jostain omista ympyröistään, ei mene penkille ihan kiinni toiseen istumaan, pyytämään tulta ja uimaan liiveihin. Siitä pitäis sitten alkaa tasaisen varmasti syvenemään.

Vierailija
79/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun perjantai-ilta hämärtää ja huurheinen tölkki kimmeltää, suutelen sen viileitä teräviä huulia. 

Päästän röyhyn tanssahdellen jääkaapille, lisää viileää sisään, lisää nisää. 

Kylmää kyytiä kohdusta hautaan, turautan, sihautan, nasta lautaan, kun naista kaipaan. Nainen tölkki kerralla takaisin!

Kyyneleitä, oksennusta, virtsaa vuodatan laskuhumalassa lähipuistossa merkkinä rakkaudesta.

voih, eiköhän tuollaiselle reppanalle hoitokoti löydetä ja emäntä pitämään huolen.

Vierailija
80/120 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies olet !

Ei nyt tyhmä saa olla.

Kun jokainen saa perustulon, niin ei tarvitse alistua riistäjille ja hyväksikäyttäjille.