Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1492)
Nollatuloinen Soffe palasi äkkiä Suomeen, Varsovan kautta kun oli nopein. Vain pari matkalaukkua mukana. Roopen somessa kertoi vievänsä laukkuja myyntiin. Kuvissa oli se hopean harmaa Balenciaga minkä oli saanut Stefulta. Ruokailee Martinan entisen assarin Roopen kanssa, ja veljensä synttärit oli unohtanut joten kävivät syömässä.
Rilliäijän herpes-casessa riittää naisia kuin haaremissa, nimilistalla näkyi Belorf.
7-Lehti voisi vihdoin paljastaa tuon kuvion, eikä leikkiä lapsellisia Kardashian-leikkejä keski-ikäisen naisen kanssa.
Maitojunalla Ylivieskaan, vai äidin luokse Seinäjoen seudulle jos äiti veisi taas Tuurin Kyläkauppaan ostoksille ja jotta joku ottaisi parit paparazzikuvat Seiskaan. Kilo pakkelia naamaan ja uutta peruukkia nippuina, jos joku huomaisi turvotusrupihuulen nyrpistelemässä Kyläkaupan valikoimalle.
Paitsi että valehteli äitinsä nykyään asuvan Irlannissa Bambi-koiran kanssa! :D xD
Äiti asuu ja työskentelee Seinäjoella ja Bambi-koiran huhutaan olevan lopetuspiikin saanut kun oli niin sairas vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pähkäilette. Ylivieskassa kunta joutuisi elättämään Sofian, siis veronmaksajat. Olkaamme onnellisia, että rikas rillimies elättää suomitytön. Minä kyllä ottaisin mieluummin kultaharkkoja, laukut pölyttyvät ja vievät liikaa tilaa, hankalat muutossakin.
Miksi se menisi Ylivieskaan, kun siellä ei ketään? Isovanhemmat asuneet kuulemma Toholammilla, ja äiti Peräseinäjoella vai Ylistarossa. Veli avovaimoineen Helsingissä.
Isän suku Marokossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pähkäilette. Ylivieskassa kunta joutuisi elättämään Sofian, siis veronmaksajat. Olkaamme onnellisia, että rikas rillimies elättää suomitytön. Minä kyllä ottaisin mieluummin kultaharkkoja, laukut pölyttyvät ja vievät liikaa tilaa, hankalat muutossakin.
Tässä ketjussa on moneen kertaan kirjoitettu, että laukut ei ole Sofian omia.
Eikös tiedot ole vaimolta peräisin? Joku kertoi että katseltuaan instoja jne, oli huomannut, että just samoja koruja ja laukkuja oli niillä sen ukon naisilla. Kierrättää siis. Tuskin se montaa kaulakorua ostaa samalla aikaan ja ne naiset seuraa toisiaan. Kun saa aina uutta, niin ei viitsi rutista, jos entisiä kamoja viedään uusille naisille.
Vaimonsa oli laittanut viestiä että luksuskamat on "haha, used" ja että kiertää naikkoselta toiselle.
Rilliksen vaimolle ja lakimiehelleen on kuulemma toimitettu englanniksi käännettynä tuo Blörtsyn noloakin nolompi bling moponkeulimis sarja!
Voi olla että Blörtsy saa haasteen mennä todistamaan ostoksia ja Rilliksen raha-asioita kun huutelee sillä olevan "sata miljoonaa" omaisuutta. Kun Rillis on yrittänyt pitää tulotietoja piilossa avioero-oikeudenkäyntiä varten. Rillis oli väittänyt että sillä menee lahjoihin "yhteensä vain 10 000 dollaria kuussa". Tuo ei riittäisi Blörtsylle yhteen laukkuunkaan. Eikä muille naisille, ja kun tuohon luetaan mukaan vielä lahjat aiempien liittojensa lapsille.
Jotain epämääräistä tuokin että vuokrailee asuntoja lyhytaikaisesti, jopa se Miamin kämppä missä vaimo ja nuorin tytär asuvat, on vuokra-asunto. Vuokrailee venäläiselle ex-naisystävälleen kämppää Miamista ja Meksikosta, ja makselee tämän Porschea, vaikka naisella on uus miesystävä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/totuus-sofia-belorfin-rillimiljona…
"Verotaakan ohella Sofian rakkaalla on velkakirjat kahdesta eri lainasta. Ensimmäisen lainan on myöntänyt miehen isä keväällä 2024, ja se on suurudeltaan 1,2 miljoonaa dollaria. Toisen, 5,5 miljoonan dollarin lainan on myöntänyt suvun omistuksessa oleva yritys joulukuussa 2019.
Oikeuden mukaan rillimiljonäärin kaikkien velkojen yhteissumma on 10,4 miljoonaa dollaria. Miehen nettovarallisuus on oikeuden asiakirjojen mukaan negatiivinen, -8,9 miljoonaa dollaria."
Sellainen velkamiljonääri siis.
Voi sentään. Turhaan vaimo taistelee rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä... vasta rehellisesti. 🤔
No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.
Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi, tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan.
Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.
Yleensä suojellaan pientä lasta julkisuudelta, kuinkä tämä äiti antaa lastaan kuvata tässä roskassa?
Tietääkö edes? Tyttö ainakin kertoo. Jospa se ei uskalla sanoa Rillisukolle vastaankaan, koska voi menettää rahaa, jos se nyt mitään yleensä lapsestaan maksaakaan.
Rillis pani paksuksi tuon Yeinin, eikä ollut tuon Emma-tyttärensä elämässä tämän ensimmäisten 2,5 vuoden aikana.
Sen jälkeen joutunut tunnustaa tyttären omakseen, ja tyttärellä on sukunimensä.
Maksaa tyttärelle kuukausittaista elatusapua, vaikkei ollut koskaan naimisissa.
Tuo kävi ilmi oikeuden pöytäkirjoista.
Ruusila-Belörf kehdannut vielä kehua sarjassa miten rilliukko on hyvä isä. Ja että olisipa itsellään ollut saman lainen. Vaikka miehestä tiedetään että huumeongelmaa, törsännyt firman rahat maksullisiin naisiin ja käskenyt jotain naista ottaa huumeita ja kiristänyt että muuten ei aio maksaa tälle vaikka nainen mennyt huumeiden takia huonoon kuntoon, piessyt erän exänsä ja hajottanut tämän kämpän ja vienyt sieltä tavaraa kuten korut ja käteiset. Ihannevävy tosiaan. Mutta Ruusiöla-Belörfille ei näytä tuottavan ongelmaa mitkään huumeisiin ja väkivaltaan taipuvaiset miehet. Ihannoi vaan, kunhan lompakot aukeaa päihteiden voimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/totuus-sofia-belorfin-rillimiljona…
"Verotaakan ohella Sofian rakkaalla on velkakirjat kahdesta eri lainasta. Ensimmäisen lainan on myöntänyt miehen isä keväällä 2024, ja se on suurudeltaan 1,2 miljoonaa dollaria. Toisen, 5,5 miljoonan dollarin lainan on myöntänyt suvun omistuksessa oleva yritys joulukuussa 2019.
Oikeuden mukaan rillimiljonäärin kaikkien velkojen yhteissumma on 10,4 miljoonaa dollaria. Miehen nettovarallisuus on oikeuden asiakirjojen mukaan negatiivinen, -8,9 miljoonaa dollaria."
Sellainen velkamiljonääri siis.
Voi sentään. Turhaan vaimo taistelee rahoista.
Kannattaa taistella, jotta muilla naisilla kierrossa olevat kalliit esineet menee myyntiin ja saa siitä osuutensa, lapsensa kanssa.
Törkeää ettei mies anna vaimolle ja taaperoikäiselleen elatusapua ja vei luottokortin ja auton näiltä, mutta ostaa suuremmilla summilla Sohvikselle kelloja ja laukkuja. Ehkeivät ole aitoja? Kun koskaan eivät ostele putiikeissa vaan niitä ilmestyy vaan jostain kuvia varten.
Onko äijä antanut sohvalla makoilevalle ja itseään 24/7 kännykameralla kuvaavalle Sohvalle kenkää?
Sille selvinnyt jotain kautta millainen nainen kyseessä? Ehkä on selvittänyt päätään, koska eihän sitä ole näkynyt viikkoihin ja Sohva lensi nopeimmalla mahdollisella lennolla Helsinkiin Roopen, ainoan kaverinsa, luokse.
Vierailija kirjoitti:
Onko äijä antanut sohvalla makoilevalle ja itseään 24/7 kännykameralla kuvaavalle Sohvalle kenkää?
Sille selvinnyt jotain kautta millainen nainen kyseessä? Ehkä on selvittänyt päätään, koska eihän sitä ole näkynyt viikkoihin ja Sohva lensi nopeimmalla mahdollisella lennolla Helsinkiin Roopen, ainoan kaverinsa, luokse.
Kiguli-Roope?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sarjan ja jäi kyllä sellainen kuva, että Sofia on niin sanottu luksusseuralainen. Hänen hulppea elämänsä maksetaan ja hän saa kalliita lahjoja. Vastineeksi hän on läsnä miehelle kun miehelle sopii ja antaa läheisyyttä. Kaiken lisäksi rahat tulevat miehen suvulta, eikä miehellä itsellään olekaan omaisuutta. Ohjelmassa Sofia yrittää esittää kuvion erilaisena, ja voihan se olla, että hän itsekin uskoo johonkin kuvitelmaan. Kultainen häkki tosiaan.
Sanoihan se makkaria esitellessä että täällä all the magic happens. Kertoo paljon.
Piti vaan varmaan olla että täällä mun whole life happens...
Katiskasta puheen ollen, löytyikö niitä hukassa olleita rahoja ja viimeisiä huumekätköjä mistään? Kun viranomaiset uutisoi 2-3v sitten jotain että puuttui rahaa, kryptoja ja kätköistä mainittiin jossain yhteydessä myös.
Vierailija kirjoitti:
Nollatuloinen Soffe palasi äkkiä Suomeen, Varsovan kautta kun oli nopein. Vain pari matkalaukkua mukana. Roopen somessa kertoi vievänsä laukkuja myyntiin. Kuvissa oli se hopean harmaa Balenciaga minkä oli saanut Stefulta. Ruokailee Martinan entisen assarin Roopen kanssa, ja veljensä synttärit oli unohtanut joten kävivät syömässä.
Rilliäijän herpes-casessa riittää naisia kuin haaremissa, nimilistalla näkyi Belorf.
7-Lehti voisi vihdoin paljastaa tuon kuvion, eikä leikkiä lapsellisia Kardashian-leikkejä keski-ikäisen naisen kanssa.
Missä Soffe punkkaa? Ja liikkuuko keskustassa ratikalla isoine aurinkolaseineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa.
Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?
Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.
Sofia sanoi ohjelmassa, että rilliksellä on satoja miljoonia.
Miten, jos sulla on esim 300 miljoona, niin paljonko saisit pankkitilillä korkoa? Dollareissa saa 4-5% korkoa tällä hetkellä.
Eli vähintään 12 miljoonaa.
Ei sillä "satoja miljoonia" ole noin pienillä tuloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nollatuloinen Soffe palasi äkkiä Suomeen, Varsovan kautta kun oli nopein. Vain pari matkalaukkua mukana. Roopen somessa kertoi vievänsä laukkuja myyntiin. Kuvissa oli se hopean harmaa Balenciaga minkä oli saanut Stefulta. Ruokailee Martinan entisen assarin Roopen kanssa, ja veljensä synttärit oli unohtanut joten kävivät syömässä.
Rilliäijän herpes-casessa riittää naisia kuin haaremissa, nimilistalla näkyi Belorf.
7-Lehti voisi vihdoin paljastaa tuon kuvion, eikä leikkiä lapsellisia Kardashian-leikkejä keski-ikäisen naisen kanssa.
Missä Soffe punkkaa? Ja liikkuuko keskustassa ratikalla isoine aurinkolaseineen.
Luulee, että on piilossa niiden takana. Tekoperä ja ääni paljastavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nollatuloinen Soffe palasi äkkiä Suomeen, Varsovan kautta kun oli nopein. Vain pari matkalaukkua mukana. Roopen somessa kertoi vievänsä laukkuja myyntiin. Kuvissa oli se hopean harmaa Balenciaga minkä oli saanut Stefulta. Ruokailee Martinan entisen assarin Roopen kanssa, ja veljensä synttärit oli unohtanut joten kävivät syömässä.
Rilliäijän herpes-casessa riittää naisia kuin haaremissa, nimilistalla näkyi Belorf.
7-Lehti voisi vihdoin paljastaa tuon kuvion, eikä leikkiä lapsellisia Kardashian-leikkejä keski-ikäisen naisen kanssa.
Missä Soffe punkkaa? Ja liikkuuko keskustassa ratikalla isoine aurinkolaseineen.
Luulee, että on piilossa niiden takana. Tekoperä ja ääni paljastavat.
Tekoperä on voitu leikata pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa.
Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?
Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.
Sofia sanoi ohjelmassa, että rilliksellä on satoja miljoonia.
Peruskoulun matikalla Sofia ei edes ymmärrä montako nollaa miljoonassa on. Viina vienyt kaiken mahdollisen opitun. Ja kuulostaahan tuo satoja miljoonia hienolta. Tai jospa ukko on noin väittänyt. Sillä kun aukee haarat aika nopsaan..
Million ja billion on suomeksi eri asia. Pitäisi tietää mitä kieltä yrittää käyttää. Toivottavasti ei luule että miehellä on satoja miljardeja...Net worth ei myös ole suomalaisen ymmärtämä termi 😮💨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa.
Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?
Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.
Sofia sanoi ohjelmassa, että rilliksellä on satoja miljoonia.
Peruskoulun matikalla Sofia ei edes ymmärrä montako nollaa miljoonassa on. Viina vienyt kaiken mahdollisen opitun. Ja kuulostaahan tuo satoja miljoonia hienolta. Tai jospa ukko on noin väittänyt. Sillä kun aukee haarat aika nopsaan..
Million ja billion on suomeksi eri asia. Pitäisi tietää mitä kieltä yrittää käyttää. Toivottavasti ei luule että miehellä on satoja miljardeja...Net worth ei myös ole suomalaisen ymmärtämä termi 😮💨
Mun mielestä Sofia sanoi suomeksi että ukolla on satoja miljoonia. Sitä vaan siteerasin. Ihan sama onko biljoonia vai miljoonia, kyse on valtavista summista any way.
Laittakaa nyt h o m o t se sarja tänne.
Tää kurasarja kuvattu yli puoli vuotta sitten eikä kämpän vaatehuone ole nähtävästi eikä vieläkään valmis, kun ei ole somekuvia?! 😂 Se mistä Rilliksen toimistopöytä oli kannettu ulos koska Mä saan Mun vaatehuoneen Mulle!
Sieltä puuttui iltalehden sivulla olleessa ilmaisjaksossa näkemämme perusteella "ruuvia, mutteria ja putken pätkää". Aika hidasta on Dubain rempat jos muttereiden ja ruuvien hakeminen rautakaupasta kestää puoli vuotta! 😂😂
Esittele nyt vihdoin meille kaikille sen varatun "Mun miehen" hankkima vaatehuone, kuu-lit-ko Belörf!!!!!!!!!!!!
Äläkä livahda naapuriin kuvaamaan kenenkään muun naisen vaatehuonetta muka omanasi. Ei Anastasian, Bambien tai muiden keiden kerroit samassa talossa asuvan. Ne parikymppiset naiset joilla oikeasti rikkaat miehet.