Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana

Vierailija
12.04.2026 |

Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.

 

En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.

Kommentit (1492)

Vierailija
1481/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa. 

Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.

Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa. 

Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?

 

Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.

Sofia sanoi ohjelmassa, että rilliksellä on satoja miljoonia.

Peruskoulun matikalla Sofia ei edes ymmärrä montako nollaa miljoonassa on. Viina vienyt kaiken mahdollisen opitun. Ja kuulostaahan tuo satoja miljoonia hienolta. Tai jospa ukko on noin väittänyt. Sillä kun aukee haarat aika nopsaan..

Million ja billion on suomeksi eri asia. Pitäisi tietää mitä kieltä yrittää käyttää. Toivottavasti ei luule että miehellä on satoja miljardeja...Net worth ei myös ole suomalaisen ymmärtämä termi 😮‍💨

Mun mielestä Sofia sanoi suomeksi että ukolla on satoja miljoonia. Sitä vaan siteerasin. Ihan sama onko biljoonia vai miljoonia, kyse on valtavista summista any way.

Jos et ymmärrä miljoonan ja miljardin eroa, en pysty auttamaan. Olet yksinkertaisesti TYHMÄ. 

Vierailija
1482/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa. 

Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.

Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa. 

Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?

 

Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.

Sofia sanoi ohjelmassa, että rilliksellä on satoja miljoonia.

Peruskoulun matikalla Sofia ei edes ymmärrä montako nollaa miljoonassa on. Viina vienyt kaiken mahdollisen opitun. Ja kuulostaahan tuo satoja miljoonia hienolta. Tai jospa ukko on noin väittänyt. Sillä kun aukee haarat aika nopsaan..

Million ja billion on suomeksi eri asia. Pitäisi tietää mitä kieltä yrittää käyttää. Toivottavasti ei luule että miehellä on satoja miljardeja...Net worth ei myös ole suomalaisen ymmärtämä termi 😮‍💨

Mun mielestä Sofia sanoi suomeksi että ukolla on satoja miljoonia. Sitä vaan siteerasin. Ihan sama onko biljoonia vai miljoonia, kyse on valtavista summista any way.

Jos et ymmärrä miljoonan ja miljardin eroa, en pysty auttamaan. Olet yksinkertaisesti TYHMÄ. 

En sanonut etten ymmärrä. Aloit opettaa, että biljoona on eri asia kuin miljoona. Minä vain toistin sen mitä Sofia sanoi. Ja lisäsin, ettei väliä, MOLEMMAT ovat isoja summia. Eivät sama asia.  Olet aika tyhmä täällä pätemässä, etkä edes osaa sisäistää lukemaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi  laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..

.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä...  vasta rehellisesti. 🤔

No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.

Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi,  tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan. 

Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.

Yleensä suojellaan pientä lasta julkisuudelta, kuinkä tämä äiti antaa lastaan kuvata tässä roskassa?

Tietääkö edes? Tyttö ainakin kertoo. Jospa se ei uskalla sanoa Rillisukolle vastaankaan, koska voi menettää rahaa, jos se nyt mitään yleensä lapsestaan maksaakaan.

Rillis pani paksuksi tuon Yeinin, eikä ollut tuon Emma-tyttärensä elämässä tämän ensimmäisten 2,5 vuoden aikana.

Sen jälkeen joutunut tunnustaa tyttären omakseen, ja tyttärellä on sukunimensä.

Maksaa tyttärelle kuukausittaista elatusapua, vaikkei ollut koskaan naimisissa.

Tuo kävi ilmi oikeuden pöytäkirjoista.

Ruusila-Belörf kehdannut vielä kehua sarjassa miten rilliukko on hyvä isä. Ja että olisipa itsellään ollut saman lainen. Vaikka miehestä tiedetään että huumeongelmaa, törsännyt firman rahat maksullisiin naisiin ja käskenyt jotain naista ottaa huumeita ja kiristänyt että muuten ei aio maksaa tälle vaikka nainen mennyt huumeiden takia huonoon kuntoon, piessyt erän exänsä ja hajottanut tämän kämpän ja vienyt sieltä tavaraa kuten korut ja käteiset. Ihannevävy tosiaan. Mutta Ruusiöla-Belörfille ei näytä tuottavan ongelmaa mitkään huumeisiin ja väkivaltaan taipuvaiset miehet. Ihannoi vaan, kunhan lompakot aukeaa päihteiden voimasta.

Eihän tuo äijän menneisyys ole näköjään noita muitakaan naisia haitannut.

Vierailija
1484/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi  laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..

.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä...  vasta rehellisesti. 🤔

No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.

Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi,  tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan. 

Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.

Yleensä suojellaan pientä lasta julkisuudelta, kuinkä tämä äiti antaa lastaan kuvata tässä roskassa?

Tietääkö edes? Tyttö ainakin kertoo. Jospa se ei uskalla sanoa Rillisukolle vastaankaan, koska voi menettää rahaa, jos se nyt mitään yleensä lapsestaan maksaakaan.

Rillis pani paksuksi tuon Yeinin, eikä ollut tuon Emma-tyttärensä elämässä tämän ensimmäisten 2,5 vuoden aikana.

Sen jälkeen joutunut tunnustaa tyttären omakseen, ja tyttärellä on sukunimensä.

Maksaa tyttärelle kuukausittaista elatusapua, vaikkei ollut koskaan naimisissa.

Tuo kävi ilmi oikeuden pöytäkirjoista.

Ruusila-Belörf kehdannut vielä kehua sarjassa miten rilliukko on hyvä isä. Ja että olisipa itsellään ollut saman lainen. Vaikka miehestä tiedetään että huumeongelmaa, törsännyt firman rahat maksullisiin naisiin ja käskenyt jotain naista ottaa huumeita ja kiristänyt että muuten ei aio maksaa tälle vaikka nainen mennyt huumeiden takia huonoon kuntoon, piessyt erän exänsä ja hajottanut tämän kämpän ja vienyt sieltä tavaraa kuten korut ja käteiset. Ihannevävy tosiaan. Mutta Ruusiöla-Belörfille ei näytä tuottavan ongelmaa mitkään huumeisiin ja väkivaltaan taipuvaiset miehet. Ihannoi vaan, kunhan lompakot aukeaa päihteiden voimasta.

Eihän tuo äijän menneisyys ole näköjään noita muitakaan naisia haitannut.

Ei olekaan haitannut, mutta miksi Sofia ei ymmärrä, kaiken tuon naishistorian jälkeen, ettei mies pitkään yhden naisen kanssa vehtaa? Miksi se luulee olevansa jotain spesiaalia, kun ei upeimmista upeimmat mallit ja missit ole miehen rinnalla pysyneet, vaan aina uusi kuvioihin? Homma menee niin, että kun mies potkii pihalle, loppuu elatuskin. Ei ole edes lasta jonka varjolla saisi oikeuteen haastettua ja rahaa lypsettyä. Ikää tulee, ikää tulee...

Vierailija
1485/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi  laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..

.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä...  vasta rehellisesti. 🤔

No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.

Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi,  tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan. 

Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.

Yleensä suojellaan pientä lasta julkisuudelta, kuinkä tämä äiti antaa lastaan kuvata tässä roskassa?

Tietääkö edes? Tyttö ainakin kertoo. Jospa se ei uskalla sanoa Rillisukolle vastaankaan, koska voi menettää rahaa, jos se nyt mitään yleensä lapsestaan maksaakaan.

Rillis pani paksuksi tuon Yeinin, eikä ollut tuon Emma-tyttärensä elämässä tämän ensimmäisten 2,5 vuoden aikana.

Sen jälkeen joutunut tunnustaa tyttären omakseen, ja tyttärellä on sukunimensä.

Maksaa tyttärelle kuukausittaista elatusapua, vaikkei ollut koskaan naimisissa.

Tuo kävi ilmi oikeuden pöytäkirjoista.

Ruusila-Belörf kehdannut vielä kehua sarjassa miten rilliukko on hyvä isä. Ja että olisipa itsellään ollut saman lainen. Vaikka miehestä tiedetään että huumeongelmaa, törsännyt firman rahat maksullisiin naisiin ja käskenyt jotain naista ottaa huumeita ja kiristänyt että muuten ei aio maksaa tälle vaikka nainen mennyt huumeiden takia huonoon kuntoon, piessyt erän exänsä ja hajottanut tämän kämpän ja vienyt sieltä tavaraa kuten korut ja käteiset. Ihannevävy tosiaan. Mutta Ruusiöla-Belörfille ei näytä tuottavan ongelmaa mitkään huumeisiin ja väkivaltaan taipuvaiset miehet. Ihannoi vaan, kunhan lompakot aukeaa päihteiden voimasta.

Eihän tuo äijän menneisyys ole näköjään noita muitakaan naisia haitannut.

Ei olekaan haitannut, mutta miksi Sofia ei ymmärrä, kaiken tuon naishistorian jälkeen, ettei mies pitkään yhden naisen kanssa vehtaa? Miksi se luulee olevansa jotain spesiaalia, kun ei upeimmista upeimmat mallit ja missit ole miehen rinnalla pysyneet, vaan aina uusi kuvioihin? Homma menee niin, että kun mies potkii pihalle, loppuu elatuskin. Ei ole edes lasta jonka varjolla saisi oikeuteen haastettua ja rahaa lypsettyä. Ikää tulee, ikää tulee...

Soffa on juuri sopivasti narsisti että se luulee pystyvänsä saamaan tuon miehen itselleen pysyvästi. Toki se sille varmaan kelpaa pidempiaikaiseksi "need to fu ck" vakkaripanoksi mutta se ei tarkoita ettei sillä olisi myös sivunarttuja.

Vierailija
1486/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi  laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..

.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä...  vasta rehellisesti. 🤔

No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.

Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi,  tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan. 

Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.

Yleensä suojellaan pientä lasta julkisuudelta, kuinkä tämä äiti antaa lastaan kuvata tässä roskassa?

Tietääkö edes? Tyttö ainakin kertoo. Jospa se ei uskalla sanoa Rillisukolle vastaankaan, koska voi menettää rahaa, jos se nyt mitään yleensä lapsestaan maksaakaan.

Rillis pani paksuksi tuon Yeinin, eikä ollut tuon Emma-tyttärensä elämässä tämän ensimmäisten 2,5 vuoden aikana.

Sen jälkeen joutunut tunnustaa tyttären omakseen, ja tyttärellä on sukunimensä.

Maksaa tyttärelle kuukausittaista elatusapua, vaikkei ollut koskaan naimisissa.

Tuo kävi ilmi oikeuden pöytäkirjoista.

Ruusila-Belörf kehdannut vielä kehua sarjassa miten rilliukko on hyvä isä. Ja että olisipa itsellään ollut saman lainen. Vaikka miehestä tiedetään että huumeongelmaa, törsännyt firman rahat maksullisiin naisiin ja käskenyt jotain naista ottaa huumeita ja kiristänyt että muuten ei aio maksaa tälle vaikka nainen mennyt huumeiden takia huonoon kuntoon, piessyt erän exänsä ja hajottanut tämän kämpän ja vienyt sieltä tavaraa kuten korut ja käteiset. Ihannevävy tosiaan. Mutta Ruusiöla-Belörfille ei näytä tuottavan ongelmaa mitkään huumeisiin ja väkivaltaan taipuvaiset miehet. Ihannoi vaan, kunhan lompakot aukeaa päihteiden voimasta.

Eihän tuo äijän menneisyys ole näköjään noita muitakaan naisia haitannut.

Ei olekaan haitannut, mutta miksi Sofia ei ymmärrä, kaiken tuon naishistorian jälkeen, ettei mies pitkään yhden naisen kanssa vehtaa? Miksi se luulee olevansa jotain spesiaalia, kun ei upeimmista upeimmat mallit ja missit ole miehen rinnalla pysyneet, vaan aina uusi kuvioihin? Homma menee niin, että kun mies potkii pihalle, loppuu elatuskin. Ei ole edes lasta jonka varjolla saisi oikeuteen haastettua ja rahaa lypsettyä. Ikää tulee, ikää tulee...

Soffa on juuri sopivasti narsisti että se luulee pystyvänsä saamaan tuon miehen itselleen pysyvästi. Toki se sille varmaan kelpaa pidempiaikaiseksi "need to fu ck" vakkaripanoksi mutta se ei tarkoita ettei sillä olisi myös sivunarttuja.

Pari uutta laukkua per narttu ja Sofia sietää, ihan kaiken. Mun poikaystävä, meidän koti, meidän makkari, mun tuleva walk-in closet, jota rempataan_vuokrakämppään_kuinka pitkään?  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1487/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa. 

Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.

Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa. 

Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?

 

Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.

Sofia sanoi ohjelmassa, että rilliksellä on satoja miljoonia.

Peruskoulun matikalla Sofia ei edes ymmärrä montako nollaa miljoonassa on. Viina vienyt kaiken mahdollisen opitun. Ja kuulostaahan tuo satoja miljoonia hienolta. Tai jospa ukko on noin väittänyt. Sillä kun aukee haarat aika nopsaan..

Million ja billion on suomeksi eri asia. Pitäisi tietää mitä kieltä yrittää käyttää. Toivottavasti ei luule että miehellä on satoja miljardeja...Net worth ei myös ole suomalaisen ymmärtämä termi 😮‍💨

Mun mielestä Sofia sanoi suomeksi että ukolla on satoja miljoonia. Sitä vaan siteerasin. Ihan sama onko biljoonia vai miljoonia, kyse on valtavista summista any way.

Jos et ymmärrä miljoonan ja miljardin eroa, en pysty auttamaan. Olet yksinkertaisesti TYHMÄ. 

En sanonut etten ymmärrä. Aloit opettaa, että biljoona on eri asia kuin miljoona. Minä vain toistin sen mitä Sofia sanoi. Ja lisäsin, ettei väliä, MOLEMMAT ovat isoja summia. Eivät sama asia.  Olet aika tyhmä täällä pätemässä, etkä edes osaa sisäistää lukemaasi.

Jenkille biljoona on pieni määrä. Heillä on muutkin mitat vähän sekaisin... 

Vierailija
1488/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi  laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..

.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä...  vasta rehellisesti. 🤔

No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.

Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi,  tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan. 

Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.

Yleensä suojellaan pientä lasta julkisuudelta, kuinkä tämä äiti antaa lastaan kuvata tässä roskassa?

Tietääkö edes? Tyttö ainakin kertoo. Jospa se ei uskalla sanoa Rillisukolle vastaankaan, koska voi menettää rahaa, jos se nyt mitään yleensä lapsestaan maksaakaan.

Rillis pani paksuksi tuon Yeinin, eikä ollut tuon Emma-tyttärensä elämässä tämän ensimmäisten 2,5 vuoden aikana.

Sen jälkeen joutunut tunnustaa tyttären omakseen, ja tyttärellä on sukunimensä.

Maksaa tyttärelle kuukausittaista elatusapua, vaikkei ollut koskaan naimisissa.

Tuo kävi ilmi oikeuden pöytäkirjoista.

Ruusila-Belörf kehdannut vielä kehua sarjassa miten rilliukko on hyvä isä. Ja että olisipa itsellään ollut saman lainen. Vaikka miehestä tiedetään että huumeongelmaa, törsännyt firman rahat maksullisiin naisiin ja käskenyt jotain naista ottaa huumeita ja kiristänyt että muuten ei aio maksaa tälle vaikka nainen mennyt huumeiden takia huonoon kuntoon, piessyt erän exänsä ja hajottanut tämän kämpän ja vienyt sieltä tavaraa kuten korut ja käteiset. Ihannevävy tosiaan. Mutta Ruusiöla-Belörfille ei näytä tuottavan ongelmaa mitkään huumeisiin ja väkivaltaan taipuvaiset miehet. Ihannoi vaan, kunhan lompakot aukeaa päihteiden voimasta.

Eihän tuo äijän menneisyys ole näköjään noita muitakaan naisia haitannut.

Ei olekaan haitannut, mutta miksi Sofia ei ymmärrä, kaiken tuon naishistorian jälkeen, ettei mies pitkään yhden naisen kanssa vehtaa? Miksi se luulee olevansa jotain spesiaalia, kun ei upeimmista upeimmat mallit ja missit ole miehen rinnalla pysyneet, vaan aina uusi kuvioihin? Homma menee niin, että kun mies potkii pihalle, loppuu elatuskin. Ei ole edes lasta jonka varjolla saisi oikeuteen haastettua ja rahaa lypsettyä. Ikää tulee, ikää tulee...

Soffa on juuri sopivasti narsisti että se luulee pystyvänsä saamaan tuon miehen itselleen pysyvästi. Toki se sille varmaan kelpaa pidempiaikaiseksi "need to fu ck" vakkaripanoksi mutta se ei tarkoita ettei sillä olisi myös sivunarttuja.

Sofia myös saa huomiosta mielihyvää, kun hänestä kirjoitetaan ja puhutaan. Niin Tuksukin sai. Voi miettiä kuinka moraalitonta on tehdä toisen huonolla tilanteella RAHAA. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1489/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta 1000 viestiä Sofiasta, joka ei "ketään kiinnosta"  😂😂😂😂

Kohta 1100 viestiä Sofiasta, joka ei "ketään kiinnosta"  😂😂😂😂

Kohta 1400 viestiä Sofiasta, joka ei "ketään kiinnosta"  😂😂😂😂

Kohta 1500 viestiä Sofiasta, joka ei "ketään kiinnosta"  😂😂😂😂

Vierailija
1490/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi  laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..

.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä...  vasta rehellisesti. 🤔

No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.

Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi,  tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan. 

Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.

Yleensä suojellaan pientä lasta julkisuudelta, kuinkä tämä äiti antaa lastaan kuvata tässä roskassa?

Tietääkö edes? Tyttö ainakin kertoo. Jospa se ei uskalla sanoa Rillisukolle vastaankaan, koska voi menettää rahaa, jos se nyt mitään yleensä lapsestaan maksaakaan.

Rillis pani paksuksi tuon Yeinin, eikä ollut tuon Emma-tyttärensä elämässä tämän ensimmäisten 2,5 vuoden aikana.

Sen jälkeen joutunut tunnustaa tyttären omakseen, ja tyttärellä on sukunimensä.

Maksaa tyttärelle kuukausittaista elatusapua, vaikkei ollut koskaan naimisissa.

Tuo kävi ilmi oikeuden pöytäkirjoista.

Ruusila-Belörf kehdannut vielä kehua sarjassa miten rilliukko on hyvä isä. Ja että olisipa itsellään ollut saman lainen. Vaikka miehestä tiedetään että huumeongelmaa, törsännyt firman rahat maksullisiin naisiin ja käskenyt jotain naista ottaa huumeita ja kiristänyt että muuten ei aio maksaa tälle vaikka nainen mennyt huumeiden takia huonoon kuntoon, piessyt erän exänsä ja hajottanut tämän kämpän ja vienyt sieltä tavaraa kuten korut ja käteiset. Ihannevävy tosiaan. Mutta Ruusiöla-Belörfille ei näytä tuottavan ongelmaa mitkään huumeisiin ja väkivaltaan taipuvaiset miehet. Ihannoi vaan, kunhan lompakot aukeaa päihteiden voimasta.

Eihän tuo äijän menneisyys ole näköjään noita muitakaan naisia haitannut.

Ei olekaan haitannut, mutta miksi Sofia ei ymmärrä, kaiken tuon naishistorian jälkeen, ettei mies pitkään yhden naisen kanssa vehtaa? Miksi se luulee olevansa jotain spesiaalia, kun ei upeimmista upeimmat mallit ja missit ole miehen rinnalla pysyneet, vaan aina uusi kuvioihin? Homma menee niin, että kun mies potkii pihalle, loppuu elatuskin. Ei ole edes lasta jonka varjolla saisi oikeuteen haastettua ja rahaa lypsettyä. Ikää tulee, ikää tulee...

Rillis trashy, Sofia trashy..eiks ne ole hyvä pari näin toisilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1491/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa. 

Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.

Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa. 

Ai 1.7 miljoonaa vuodessa ei riitä elättämään pari akkaa ja heidän lapsiaan?

 

Ja laskujeni mukaan brutto omaisuus on luokkaa 40-50 miljoonaa noilla tuloilla ja veloilla.

Sofia sanoi ohjelmassa, että rilliksellä on satoja miljoonia.

Peruskoulun matikalla Sofia ei edes ymmärrä montako nollaa miljoonassa on. Viina vienyt kaiken mahdollisen opitun. Ja kuulostaahan tuo satoja miljoonia hienolta. Tai jospa ukko on noin väittänyt. Sillä kun aukee haarat aika nopsaan..

Million ja billion on suomeksi eri asia. Pitäisi tietää mitä kieltä yrittää käyttää. Toivottavasti ei luule että miehellä on satoja miljardeja...Net worth ei myös ole suomalaisen ymmärtämä termi 😮‍💨

Mun mielestä Sofia sanoi suomeksi että ukolla on satoja miljoonia. Sitä vaan siteerasin. Ihan sama onko biljoonia vai miljoonia, kyse on valtavista summista any way.

Jos et ymmärrä miljoonan ja miljardin eroa, en pysty auttamaan. Olet yksinkertaisesti TYHMÄ. 

En sanonut etten ymmärrä. Aloit opettaa, että biljoona on eri asia kuin miljoona. Minä vain toistin sen mitä Sofia sanoi. Ja lisäsin, ettei väliä, MOLEMMAT ovat isoja summia. Eivät sama asia.  Olet aika tyhmä täällä pätemässä, etkä edes osaa sisäistää lukemaasi.

Jenkille biljoona on pieni määrä. Heillä on muutkin mitat vähän sekaisin... 

Mutta Sofialle se on suuri määrä. Ei ollut tuollaista rahavirtaa Stefun eikä Rantiksen kanssa. Bentley  kuljettaa paikasta toiseen, dinnerit parasta laatua ja pilvenpiirtäjässä asuu. Kaikki epävarmalla pohjalla ja on vain yksi monista naisista, pää on tarpeeksi sekaisin, ja tulee taas putoamaan korkealta. Mutta sehän on kuin kissa, aina jaloilleen.

Ei se valittanut silloinkaan, kun veti jossain halpismatkustajakodissa hernaria purkista Steffenin nakattua sen puskiin. Jaa, tais vaatia Steffenin hoidolta tietoja siitä käyttikö ne kondomia Espoon akvaarion saunatiloissa :D

Vierailija
1492/1492 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi  laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..

.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä...  vasta rehellisesti. 🤔

No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.

Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi,  tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan. 

Sama pisti silmään. Vaalea ja kaunis, suomalaisen näköinen tyttö. Isä pullea, tumma, ei niin kaunis j u u t a l a laisen(?) näköinen. Vaikka äiti olisi missi niin tulisko noin nättiä ja vaaleaa lasta. Suomalaista yleisöä varten palkattu näyttelijä, ehkä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi