Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Insta: mies petti ja jätti 23 v naisen vuoksi

Vierailija
12.04.2026 |

Nadja Korpijaakko (@nadjastrange) • Instagram-kuvat ja -videot

Kamala tilanne, 14 v yhteiseloa takana ja 3 v lapsikin parilla :(

Kommentit (2002)

Vierailija
1261/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt mitenkään pettämisen puolella ole, mutta en todellakaan ymmärrä mikä tässä on se ongelma. Jos mies ei enää rakasta vaimoaan, niin väkisinkö hänen pitäisi siinä suhteessa roikkua. Hän ihastui ja varmaan myös rakastui toiseen naiseen, ja haluaa olla hänen kanssaan. That's it. Elämä on.

No kyllähän tuo kuulostaa ett olet pettämisen puolella. Jos ihastuu toiseen niin sit laitetaan suhde ensin poikki ja sit aletaan uuteen juttuun.

Noinhan tossa nyt tehtiin. 

Vierailija
1262/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä teki hyvän valinnan. Kupsahtanut akka pihalle ja uutta tilalle.

Tappoiko se äijä sen? Kupsahtanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Olivialla on noin 3-vuotias velipuoli. Heh.

huutista jos totta

Totta on. O:n brittiläinen isä on ollut jo vuosia naimisissa kantasuomalaisen naisen kanssa, jonka kanssa hänellä useampi lapsi. Nuorin on n. 3 v.  O:n äidistä ei ole tietoa, ilmeisesti hän on joku tummempi henkilö. 

Vierailija
1264/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt mitenkään pettämisen puolella ole, mutta en todellakaan ymmärrä mikä tässä on se ongelma. Jos mies ei enää rakasta vaimoaan, niin väkisinkö hänen pitäisi siinä suhteessa roikkua. Hän ihastui ja varmaan myös rakastui toiseen naiseen, ja haluaa olla hänen kanssaan. That's it. Elämä on.

No kyllähän tuo kuulostaa ett olet pettämisen puolella. Jos ihastuu toiseen niin sit laitetaan suhde ensin poikki ja sit aletaan uuteen juttuun.

Mutta kun siinä menee niin kauan kunnes ero on virallisesti laissa todettu! Kuka hullu jaksaa odottaa jotain puoli vuotta? Parempi panna menemään.

Vierailija
1265/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on myös 3-vuotias lapsi. Silloin on vähän niin kuin pakko olla siinä suhteessa vaikka ei aina huvittaisi.

Miehille se lähteminen vaan on niin helppoa. Kun minä ja mun muna haluu pitää kivaa. 
 Ja sitten ihmetellään miksei naiset halua lapsia. Juuri tässä on syy. Naisella täytyy olla varma työpaikka ja hyvin säästöjä, kun äijä voi yks kaks vaan päättää ettei jaksakaan enää leikkiä perhettä.

Vierailija
1266/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun siinä menee niin kauan kunnes ero on virallisesti laissa todettu! Kuka hullu jaksaa odottaa jotain puoli vuotta? Parempi panna menemään.

Ei tietenkään tarvitse panna menemään, mutta aikuisten suhteissa se seksi nyt yleensä on kuvioissa. Tuo laittoi liiton poikki 2kk päästä, minusta aika normaali aika aikuisilla ihmisillä ylipäätään voidakseen todeta haluaako olla yhdessä. Aika teinimeininkiä olisi, jos ihastuisi ensisilmäyksellä ja heti olisi raportoimassa asiasta ja eroamassa nykyisestä. 

Vierailija
1267/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on myös 3-vuotias lapsi. Silloin on vähän niin kuin pakko olla siinä suhteessa vaikka ei aina huvittaisi.

Miehille se lähteminen vaan on niin helppoa. Kun minä ja mun muna haluu pitää kivaa. 
 Ja sitten ihmetellään miksei naiset halua lapsia. Juuri tässä on syy. Naisella täytyy olla varma työpaikka ja hyvin säästöjä, kun äijä voi yks kaks vaan päättää ettei jaksakaan enää leikkiä perhettä.

Siksi pitää valita sellainen mies jolla on sama arvomaailma sekä yhteiset kiinnostuksen kohteet.

Vierailija
1268/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi päättää ihan samalla tavalla. Tämä mikään sukupuolikysymys ole. 

Vierailija
1269/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisujen puolesta näyttää että tuo Olivia käyttää gubbea lähinnä hyväksi urapolulla ja vanhus pistää koko paletin uusiksi tyhmyyksissään. Elänee toista teineyttään raukka. 😆

Vierailija
1270/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä naisvihaa tämän ketjun kommentit. Mies on pettänyt vaimoaan ja lapsensa äitiä ja puolisoa syyllistetään, että siitäs sai, mitäs meni lihomaan. Haluaisinpa nähdä minkälaisia adoniksia ja afroditeja näiden kommenttien takana on. Jessus. 

No tämäpä. Ukko ois voinut sanoa vaimolleen että hei nyt ei juttu enää toimi ja päättää jutun kuin mies. Sen sijaan lähtenyt vieraan matkaan, selän takana käynyt panemassa toist  ja sit kun ilmeisesti sivusuhde sen verran vakaalla pohjalla nii uskaltanut mennä sanomaan vaimolleen ett juu hänellä toinen kiitos hei. Niin munaton jätkät ku olla ja saattaa, toivottavasti karma kostaa

Näin päin kymmenen yläpeukkua hetkessä. Mutta jos nainen touhussa tuolla tavalla miehen selän takana niin olen 150% varma että vastauksenne on. Miksi ihmeessä naisen pitäisi paskaa miestä katsella, naisella on kaikki oikeus tehdä kuten itse tykkää. 

Ok. Sinulla on sellainen käsitys.

Väännetäänpä rautalangasta.

1. Jokainen saa erota.

2. Toisia ihmisiä ei saa kohdella huonosti.

3. Erotessa nämä molemmat asiat pitää ottaa huomioon.

Näinhän se on. Koskee myös someavautumisia. Nykyään mikään ole enää yksityistä kun somea käytetään kuin päiväkirjaa. Ei sekään minusta ole kunnioittavaa käytöstä toista kohtaan. 

Minä en ole koskaan käyttänyt Facebookia, en instaa, en snäppiä, en tiktokkia. Niitä ei tarvitse ollenkaan. Miksi naisilta ei vaadita sitä hyvää käytöstä ollenkaan, mutta miehiltä vaaditaan?

En minäkään. Mitä sitten?

Kyllähän tässä jotkut nimenomaan tuntuvat kovasti vaativan, että naisen pitäisi erityisen hienotunteisesti peittää miehen törkeän huono käytös. Eikä riitä edes normaali hyvä käytös, jota nainen osoittaa, huolimatta miehen törkeilystä.

Näissä tapauksissa ovelasti edelleen naisten mielestä naisessa ei ole mitään vikaa vaan ainoastaan miehessä. Itse en ole aivan niin sinisilmäinen, kun on kokemusta naisten kanssa touhuilusta niin aika moni nainen voisi ihan itsekkin katsoa peiliinsä. Pettäminen on tietysti väärin, mutta yksikään mies ei petä jos kumppanin kanssa kaikki on ok. Jos ei ole ok niin siitä on vastuussa ihan yhtä paljon nainen kuin mieskin. Sitä voi ihan itse nainen miettiä mitä teki väärin tai jätti tekemättä joka johti miehen ratkaisuun. Kyllä ainakin itse olen niistä asioista yrittänyt vaimolleni puhua paljonkin, mutta eihän se auta. Kun sitten se ero tulee tai pettäminen paljastuu niin onhan se vähän outoa jos se vaimolle tulee puskista, mutta tätähän se on.

Voithan sinä jankuttaa tuota samaa vaikka kuinka paljon, mutta ei se teidän surkeaa seksielämäänne tietenkään kohenna. Toisto ei muuta väärää päättelyä oikeaksi. Kannattaa erota mahdollisimman pian, niin vaimollasikin on mahdollisuus hyvään elämään. Tai hakeutua pariterapiaan, jossa opit uusia näkökulmia.

Olet täydellinen esimerkki siitä miten naiset aina ajattelevat. Mutta mies joka tässä tapauksessa olen itse. Otti asioita aina puheeksi vaimon kanssa, kertoi että ei ole kaikki hyvin, kyseli seksielämä sitä ja vaimon mielestä kaikki on hyvin ja haluaa samaa, mies ehdotti pariterapiaa, naisen mielestä ei ole tarvetta, kaikkeen nainen vain lupaa muuttua mutta ei muutu. Mies on yrittänyt tehdä kaikkensa perheensä ja parisuhteensa eteen, on rakentanut kodin että perheellä olisi mahdollisimman hyvä olla, on käyttänyt panoksensa niin ettei siihen eroonkaan ole mahdollisuutta kun kaikki mikä tulee vie perhe. Tähän mies pettää ja naiselle kaikki tulee puskista ja miehen syytä kaikki? En aivan ymmärrä miksi naiset eivät näe itsessään mitään syyllisyyttä. 

Vierailija
1271/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nadjan ig poistunut?

Ei ole poistunut. Miksi olisi?

Vierailija
1272/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla suhteessa vasten tahtoaan? En tiedä missä maailmassa sinä elät, mutta kenenkään ei ole pakko olla suhteessa jossa ei halua olla. Ei kenenkään. Vanhemmuus ei poistu tai katoa mihinkään eron myötä, siinä roolissa on kyllä edelleen oltava. Mutta vastentahtoisesti ei yhdenkään ihmisen tarvitse suhteessa olla ja toivon ettei kukaan niin teekään.

Vierailija
1273/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä naisvihaa tämän ketjun kommentit. Mies on pettänyt vaimoaan ja lapsensa äitiä ja puolisoa syyllistetään, että siitäs sai, mitäs meni lihomaan. Haluaisinpa nähdä minkälaisia adoniksia ja afroditeja näiden kommenttien takana on. Jessus. 

No tämäpä. Ukko ois voinut sanoa vaimolleen että hei nyt ei juttu enää toimi ja päättää jutun kuin mies. Sen sijaan lähtenyt vieraan matkaan, selän takana käynyt panemassa toist  ja sit kun ilmeisesti sivusuhde sen verran vakaalla pohjalla nii uskaltanut mennä sanomaan vaimolleen ett juu hänellä toinen kiitos hei. Niin munaton jätkät ku olla ja saattaa, toivottavasti karma kostaa

Näin päin kymmenen yläpeukkua hetkessä. Mutta jos nainen touhussa tuolla tavalla miehen selän takana niin olen 150% varma että vastauksenne on. Miksi ihmeessä naisen pitäisi paskaa miestä katsella, naisella on kaikki oikeus tehdä kuten itse tykkää. 

1. Jokainen saa erota.

Näinhän se on. Koskee myös someavautumisia. Nykyään mikään ole enää yksityistä kun somea käytetään kuin päiväkirjaa. Ei sekään minusta ole kunnioittavaa käytöstä toista kohtaan. 

Minä en ole koskaan käyttänyt Facebookia, en instaa, en snäppiä, en tiktokkia. Niitä ei tarvitse ollenkaan. Miksi naisilta ei vaadita sitä hyvää käytöstä ollenkaan, mutta miehiltä vaaditaan?

Kyllähän tässä jotkut nimenomaan tuntuvat kovasti vaativan, että naisen pitäisi erityisen hienotunteisesti peittää miehen törkeän huono käytös. Eikä riitä edes normaali hyvä käytös, jota nainen osoittaa, huolimatta miehen törkeilystä.

Näissä tapauksissa ovelasti edelleen naisten mielestä naisessa ei ole mitään vikaa vaan ainoastaan miehessä. Itse en ole aivan niin sinisilmäinen, kun on kokemusta naisten kanssa touhuilusta niin aika moni nainen voisi ihan itsekkin katsoa peiliinsä. Pettäminen on tietysti väärin, mutta yksikään mies ei petä jos kumppanin kanssa kaikki on ok. Jos ei ole ok niin siitä on vastuussa ihan yhtä paljon nainen kuin mieskin. Sitä voi ihan itse nainen miettiä mitä teki väärin tai jätti tekemättä joka johti miehen ratkaisuun. Kyllä ainakin itse olen niistä asioista yrittänyt vaimolleni puhua paljonkin, mutta eihän se auta. Kun sitten se ero tulee tai pettäminen paljastuu niin onhan se vähän outoa jos se vaimolle tulee puskista, mutta tätähän se on.

Voithan sinä jankuttaa tuota samaa vaikka kuinka paljon, mutta ei se teidän surkeaa seksielämäänne tietenkään kohenna. Toisto ei muuta väärää päättelyä oikeaksi. Kannattaa erota mahdollisimman pian, niin vaimollasikin on mahdollisuus hyvään elämään. Tai hakeutua pariterapiaan, jossa opit uusia näkökulmia.

Olet täydellinen esimerkki siitä miten naiset aina ajattelevat. Mutta mies joka tässä tapauksessa olen itse. Otti asioita aina puheeksi vaimon kanssa, kertoi että ei ole kaikki hyvin, kyseli seksielämä sitä ja vaimon mielestä kaikki on hyvin ja haluaa samaa, mies ehdotti pariterapiaa, naisen mielestä ei ole tarvetta, kaikkeen nainen vain lupaa muuttua mutta ei muutu. Mies on yrittänyt tehdä kaikkensa perheensä ja parisuhteensa eteen, on rakentanut kodin että perheellä olisi mahdollisimman hyvä olla, on käyttänyt panoksensa niin ettei siihen eroonkaan ole mahdollisuutta kun kaikki mikä tulee vie perhe. Tähän mies pettää ja naiselle kaikki tulee puskista ja miehen syytä kaikki? En aivan ymmärrä miksi naiset eivät näe itsessään mitään syyllisyyttä. 

Miksi pitää pettää? Miksei vain eroa ja etsi sitten uutta?

Vierailija
1274/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi päättää ihan samalla tavalla. Tämä mikään sukupuolikysymys ole. 

Juuri näin. Jos naista ei lapsen hoito ja perhe-elämmä kiinnosta, niin voi lähteä menemään vaikka lomalle Gambiaan. 🥰

Tuliaisena uusi tummakakara hoidettavana

Vierailija
1275/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko arvostaa, että puhui asiasta julkisesti. Tuntuu, että usein petetyksi tuleminen koetaan vähän häpeällisenä ja siinä sivussa tullaan suojelleeksi sen pettäjän mainetta, kun ei viitsi kertoa ihmisille mitä on oikeasti tapahtunut. 

Pettäminen on jokseenkin normalisoitu, joten kaikki eivät tunnu ymmärtävän miten traumatisoiva tapahtuma se oikeasti on petetylle. Varsinkin kun takana on pitkä parisuhde ja lapsi(/a). Kuvottavaa miten toinen voi luistella kaikesta vastuusta ja taakse jää vain poltetut rauniot ja toinen, jonka pitää rakentaa kaikki hyvä tahto ja luottamus ihan pohjalta asti uudelleen. Ja sitten sen toisen teoista ei saisi edes puhua julkisesti, ettei vaan herran tähden syyllisty herjaamiseen tai vaikuta katkeralta (ikään kuin tuollaisen asian jälkeen ei olisi ihan normaalia ollakin katkera).

Mäkin olen nykyisessä parisuhteessani käynyt ihan pohjamudissa. Meillä on mennyt niin huonosti, että olen pahimmillaan kokenut, etten edes rakasta koko ihmistä enää. Mutta ei ikinä, kertaakaan tullut ihastuttua kenenkään muuhun, koska sellaista tapahtuu vain jos on avoin sille kokemukselle. Sellaiseen tilanteeseen pitää oikeasti hakeutua, se ei tapahdu vahingossa niinkuin jotkut kovasti väittävät.

Vierailija
1276/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko arvostaa, että puhui asiasta julkisesti. Tuntuu, että usein petetyksi tuleminen koetaan vähän häpeällisenä ja siinä sivussa tullaan suojelleeksi sen pettäjän mainetta, kun ei viitsi kertoa ihmisille mitä on oikeasti tapahtunut. 

Pettäminen on jokseenkin normalisoitu, joten kaikki eivät tunnu ymmärtävän miten traumatisoiva tapahtuma se oikeasti on petetylle. Varsinkin kun takana on pitkä parisuhde ja lapsi(/a). Kuvottavaa miten toinen voi luistella kaikesta vastuusta ja taakse jää vain poltetut rauniot ja toinen, jonka pitää rakentaa kaikki hyvä tahto ja luottamus ihan pohjalta asti uudelleen. Ja sitten sen toisen teoista ei saisi edes puhua julkisesti, ettei vaan herran tähden syyllisty herjaamiseen tai vaikuta katkeralta (ikään kuin tuollaisen asian jälkeen ei olisi ihan normaalia ollakin katkera).

Mäkin olen nykyisessä parisuhteessani käynyt ihan pohjamudissa. Meillä on mennyt niin huonosti, että olen pahimmillaan kokenut, etten edes rakasta koko ihmistä enää. Mutta ei ikinä, kertaakaan tullut ihastuttua kenenkään muuhun, koska sellaista tapahtuu vain jos on avoin sille kokemukselle. Sellaiseen tilanteeseen pitää oikeasti hakeutua, se ei tapahdu vahingossa niinkuin jotkut kovasti väittävät.

Tämä on totta. Pettäminen ei ole petetyn häpeä, vaan pettäjän. Ja totuuden kertominen ei ole mustamaalaamista, se on totuus. Jos se saa jonkun näyttämään huonolta, se ei johdu totuudesta, vaan siitä ihmisestä ja hänen käytöksestään. Myös  tällä uudella naisella on vastuunsa. Myös hän on käyttäytynyt huonosti, vaikka mies vielä huonommin. 

Vierailija
1277/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yksikään mies ei petä jos kumppanin kanssa kaikki on ok. "

Tämä on niin totaalisen paskaa kuin olla ja voi. Todellakin miehet pettävät, vaikka suhteessa ei olisi yhtään mitään vikaa. Johan se on jo nähty tässä elämässä. Taidat olla aika nuori ja naiivi, kun tuommoista luulet.

Vierailija
1278/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somessa on helppo esittää vaikka mitä. Somessa voit olla ihana vaimo ja hyvä äiti. Miten te aikuiset ihmiset uskotte heti kaiken, mitä kerrotaan??? En tarkoita, että tämä nainen olisi ollut luettelemani kaltainen, mutta emme me vieraat voi tietää, mitä oikeasti on tapahtunut. Miesvihaa uskoa heti pahaa hänestä. Ja olen itse nainen, mutta skeptinen näille somehuomionhakijoille.

Ei tässä ole kyse siitä, onko joku ihana vaimo ja äiti. Ymmärrä nyt hyvä ihminen, että avioliitoissa on ihan tavallisia ihmisiä, ja saa olla.

Ihmisiä pitää kohdella hyvin ja asiallisesti. Mies ei ole tehnyt niin, vaan on hurahtanut ja sössinyt joka rintamalla.

Mistä sinä tiedät?????

Vierailija
1279/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Jokainen saa erota.

Miksi pitää pettää? Miksei vain eroa ja etsi sitten uutta?

Ei se eroaminen nyt niin yksinkertaista ole että sitä lähtisi tekemään ennen sitä viimeistä niittiä. Ja jos se on ihastuminen uuteen, suhteet menee päällekäin. 

Vierailija
1280/2002 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuolla toisella naisella on jotain mistä mies pitää.