Kikkelin pituus gallup!
Eikö sinuakin mies kyllästytä tuo jatkuva arpominen asiasta?
Nyt se tulee! Lopullinen tieto siitä miten iso on keskikokoinen, ainakin tällä palstalla! Erektiopituus ja paksuus viivalle! Keskiarvo lasketaan tulosten jälkeen.
M40+ aloittaa, 16,5cm/4,5cm
Kommentit (49)
että painaa kohdunsulle ja tuntuu häijylle. Mitenkähän noilla yli 20centtisillä, nussitaan jos muijan anatomia on normaali, ite saa kuitenkin päästellä suht. täysillä:)
Vierailija:
- yhdellä oli ollut pieni (missä mitta?) Alle 10cm kovana.
- ekalla oli ollut 21 cm (epäilen) Totta,mittasin itse päältä. Miksi on niin vaikea uskoa?
Kuinka tarkka on suunnilleen? Muilla oli noin 20 centtiset,osalla isommat ja osalla pienemmät kuin 21cm (18-20cm). Nykyisella miehellä on 22 cm pitkä. Tiedän koska olen mitannut.. Haukkukaa vain pervoksi,mutta kyllä jos viettää koko päivän sängyssä siinä tulee tehtyä kaikkea hassua,jopa mitattua.
Ja mitkähän olivat tuon " alle 10 cm" miehen aatteet kun aloit mittaamaan?
Et sinä pervo ole, vaan kana. Mitä oikein haet tällä miesten mittailulla ja tulosten ilmoittelulla? Onko sinua mittailtu? Miten mitattiin? Työntömitalla? Paljonko sait?
Noita pienempiä en ole mitannut.. SENHÄN NÄKEE JO! Vittu mitä tyhmiä täällä pyörii!
Mutta olisin oikeasti tehnyt leikkimielisen tutkimuksen aiheesta. Enpä vaan jaksa laskea keskiarvoa näistä kun alkoi tulla noita yli 30 senttisiä joita tuskin oikeasti on olemassakaan.
yli 18 senttisiäkin on vain muutamalla prosentilla ja täälläkin oli yksi jonka kymmenkunnasta partnerista vain yhdellä oli pienempi.
Vierailija:
Noita pienempiä en ole mitannut.. SENHÄN NÄKEE JO! Vittu mitä tyhmiä täällä pyörii!
Ja miksi et mitannut niitä lyhyempiä?
Sinä ilmoittelet täällä mittaustuloksia, ja nyt ilmoitatkin, että et olekaan mitannut kaikkia.
Nyt sinun kannattaa ihan kysyä itseltäsi kuka tässä on tyhmä.
Sinä, joka mittailet (tai olet mittailematta) peniksiä, ja ilmioittelet tuloksia johonkin Vauva-lehteen?
Tuohon naisten arviointikykyyn ei ole luottamista, ja se on todettu täällä aiemminkin, kuinka pieleen ne menevät. Eräässäkin lehdessä pyydettiin naisia arvioimaan eri esineiden kokoja. 5 cm tulitikkuaski arvioitiin lähes poíkkeuksetta lähemmäs 10 cm naisten toimesta, eli se siitä arvioinnista.
Olen ollut 11 vuotta avioliitossa, kuusi vuotta sitten minulla oli puolisen vuotta kestänyt salasuhde työkaverin kanssa. Hänen vehkeensä näytti ja myös tuntui erektiossa isommalta kuin mieheni vastaava, jonka olimme mitanneet 17 senttiseksi.
Mittasimme myös hoitoni vehkeen, joka hämmästryksekseni osoittautui vain viisitoistasenttiseksi. Paksuutta ei mitattu, mutta näyttivät suunnilleen yhtä paksuilta.
Hoitoni oli paljon pienempi ja hoikempi kuin mieheni, joten kai se sitten oli optinen harha: kalu näytti isommalta pienemmässä vartalossa.
Työskentelin yhden kesän hevostalleilla ja kerran iski hätä kesken ruokinnan laitumella ja piti sitten helpottaa oloa siinä ruokailevien hevosten vierellä.
Kun otin meisselini housuista niin tammat alkoivat hirnumaan ja korskumaan ja käänsivät heti takapuolensa minua kohti, naapurin ori alkoi kiukusta potkia aidanseipäitä ja muutama ruuna siirtyi sivummalle itkemään onnetonta varustustaan.
Että ihan näin rehellisesti hevosmiehen suusta, mulla on ihan mahoton kulli!