Kikkelin pituus gallup!
Eikö sinuakin mies kyllästytä tuo jatkuva arpominen asiasta?
Nyt se tulee! Lopullinen tieto siitä miten iso on keskikokoinen, ainakin tällä palstalla! Erektiopituus ja paksuus viivalle! Keskiarvo lasketaan tulosten jälkeen.
M40+ aloittaa, 16,5cm/4,5cm
Kommentit (49)
isointa olen saanut kotona. eka kerralla kyllä loksahti suu auki kun ravintola illan päätteeksi nykäisijn herran alushousut alas - oli totinen paikka pituuden kanssa....paksumpia olen kyllä tavannut-mutta en noin pitkää ja käyrää
kun poistaa sen 2 cm, joka on TUTKITUSTI gallupien ja mittausten ero, niin varmaan saa sen oikean keskiarvon.
Mitataas. 155 mm pit. 141mm ympärys.
minun täytyy ilmoittaa mieheni kalun pituudeksi 22 senttiä, jotta oikea pituus, eli 20 senttiä tulee merkittyä tilastoihin? paksuus on tämän logiikan mukaan sitten kuusi senttiä (oik. neljä), ympärysmittaa ei ole mitattu.
Tuota en kyllä usko. Monet miehet liiottelevat peniksensä pituuden. Kyse on samasta ilmiöstä, jossa naiset ilmoittavat painonsa tai ikänsä pienemmäksi kuin todellisuudessa on.
kyrpiä on osalla tämän palstan miehille siunaantunut, ei oo helppo löytää naista joka antaa tollasilla panna.
Pit. 10 cm. Ympärysmitta 10 cm
M38
Pituus 11 cm
Ympärysmitta 10,5 cm
Hetken ajan tunsin jo kiusausta mennä mittaamaan kyrpääni.
Todennäköisesti sen vielä joskus mittaankin, sitten kun toimenpide ei tunnu ihan näin typerältä kuin nyt.
Peniksen:
Pituus 12 cm
Ympärysmitta 11,5 cm
Suurin osa näistä 30-40 cm mittailijoista ovat ottaneet alamitan ja pallit ja välilihakin mukana mitassa. :)
Muilla on ollut jumalattoman isot kalut,ensimmäisellä poikakaverilla oli21cm pitkä,siitä tiedän suunilleen mitat.
Vierailija:
Minulla on ollut 7 seksikumppania,niistä yhdellä oli pieni.
Muilla on ollut jumalattoman isot kalut,ensimmäisellä poikakaverilla oli21cm pitkä,siitä tiedän suunilleen mitat.
Miten tämä ilmoituksesi liittyy galluppiin, jossa miehet kertovat omat mittansa?
Sinä tulet kertomaan montako seksikumppania sinulla on ollut, ja että tiedät suunnilleen mitat. No tällaisia ne naiset ovat...
Joku sanoi että ei niin monella miehellä oikeasti voi olla niin isot vehkeet ja tuostahan näette että voi olla.
Vierailija:
Joku sanoi että ei niin monella miehellä oikeasti voi olla niin isot vehkeet ja tuostahan näette että voi olla.
Niin mistä nähdään?
Ai tuosta 36:n viestistä:
" Minulla on ollut 7 seksikumppania,niistä yhdellä oli pieni.
Muilla on ollut jumalattoman isot kalut,ensimmäisellä poikakaverilla oli21cm pitkä,siitä tiedän suunilleen mitat."
Eli:
- hänellä on ollut 7 seksi kumppania
- yhdellä oli ollut pieni (missä mitta?)
- ekalla oli ollut 21 cm (epäilen)
- muilla 5:llä? Siitä tiedän suunnillen mitat. Niin mitkä ne mita ovat, suunnilleen?
Kuinka tarkka on suunnilleen?
sillä pienellä sitä 21 senttistä. Muilla oli sitten isot. Muutenhan tuossa ei ole mitään järkeä. Eli kuten kertoi, aisantuntija on.
Vierailija:
Vierailija:
Joku sanoi että ei niin monella miehellä oikeasti voi olla niin isot vehkeet ja tuostahan näette että voi olla.Niin mistä nähdään?
Ai tuosta 36:n viestistä:
" Minulla on ollut 7 seksikumppania,niistä yhdellä oli pieni.
Muilla on ollut jumalattoman isot kalut,ensimmäisellä poikakaverilla oli21cm pitkä,siitä tiedän suunilleen mitat."Eli:
- hänellä on ollut 7 seksi kumppania Jep,niin on ollut.
- yhdellä oli ollut pieni (missä mitta?) Alle 10cm kovana.
- ekalla oli ollut 21 cm (epäilen) Totta,mittasin itse päältä. Miksi on niin vaikea uskoa?
- muilla 5:llä? Siitä tiedän suunnillen mitat. Niin mitkä ne mita ovat, suunnilleen?
Kuinka tarkka on suunnilleen? Muilla oli noin 20 centtiset,osalla isommat ja osalla pienemmät kuin 21cm (18-20cm). Nykyisella miehellä on 22 cm pitkä. Tiedän koska olen mitannut.. Haukkukaa vain pervoksi,mutta kyllä jos viettää koko päivän sängyssä siinä tulee tehtyä kaikkea hassua,jopa mitattua.
Vierailija:
Tätä ei varmasti moni usko, mutta se on mitattu ja tulos on 36cm.
laita kuva!!
pituutta 16 cm ympärys 15cm siitä voi laskea paksuden