Kikkelin pituus gallup!
Eikö sinuakin mies kyllästytä tuo jatkuva arpominen asiasta?
Nyt se tulee! Lopullinen tieto siitä miten iso on keskikokoinen, ainakin tällä palstalla! Erektiopituus ja paksuus viivalle! Keskiarvo lasketaan tulosten jälkeen.
M40+ aloittaa, 16,5cm/4,5cm
Kommentit (49)
kahden kalun jälkeen, keskipituus 20,9cm!
pituus 20cm paksuus 4,5cm ympäryysmitta 14,5cm
Yritetään nyt saada 20 täyteen. Eikä narrata siellä!
Aika isoja kaluja keskimäärin tähän mennessä!
ap
kun poistaa sen 2 cm, joka on TUTKITUSTI gallupien ja mittausten ero, niin varmaan saa sen oikean keskiarvon.
Mitataas. 155 mm pit. 141mm ympärys.
ihan huoletta ja mahtaa olla liikaa pituutta senkin jälkeen.
Tätä ei varmasti moni usko, mutta se on mitattu ja tulos on 36cm.
..ja kikkelin pippeli on 19 cm.
m42
ja jos mua yritettäskään lähestyä yhtään suuremmalla vehkeellä, ei tulis mitään, kun tuossakin on ihan tarpeeksi! En tajua miksi sitä kokoa pitää ihmetellä kun naisen elimen pituus ymmärtääkseni on n. 8cm? Mihin sinne tukitaan yli 20cm vehje?
Kokonaan uppoaa vaimon pilluun eikä tee kipeää. Että se siitä 8 sentistä. Myös dildoa uppoaa max. 17 cm.
M32
ja jos mua yritettäskään lähestyä yhtään suuremmalla vehkeellä, ei tulis mitään, kun tuossakin on ihan tarpeeksi! En tajua miksi sitä kokoa pitää ihmetellä kun naisen elimen pituus ymmärtääkseni on n. 8cm? Mihin sinne tukitaan yli 20cm vehje?
13,5 - 14,5 erektion tanakkuudesta riippuen. Siis 14. Halkaisijaa tai ympärysmittaa en ole mitannut.
piduus 18cm ja leveys 4,5
erittäin normikalu exieni mielestä
Itse olen ns. hyvin varustettu, noin 18 cm.
Näistä gallupeista tulee aina väistämättä ns. vinoutuneita, koska niihin tulee paljon vastauksia feikeiltä ja paremmin varustetut vastaavat mukavuusalueensa kysymyksiin herkemmin, kuin prinssi-nakkisankarit.
En ymmärrä miten paksuuksia voi mitata, mutta ympärysmitan mittaus olisi helpompaa. Minulla ainakin ympärys vaihtelee paljonkin mittauskohdasta riippuen. (??)
25,3