Elisa Aaltola nautti niin paljon lynkkaamisesta, että maalitti innoissaan selvittämättä onko turkis aito.
Ihanaa, tästä saa päivän adrenaliinit! Pääsee sättimään ihmistä! Pilaamaan pääsiäisen! Linda Lampenius on rikkonut wokemmiston uusia sääntöjä! Turkiseläimet! tarkoitin tietysti turkisten mainontaa tekoturkiksilla!
Ps. Onko kukaan nähnyt kenenkään esiintyvän promokuvissa aidoissa turkiksissa viimeisen 35 vuoden aikana? Aivan.
Mutta tärkeintä hei: Ei ollu mun syy että maalitin! T. Elisa Aaltola
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tuo Elisa Aaltola on vaan kylähullu mut se saa leipänsä oikeesti "eläin- ja ympäristöetiikan dosenttina". En usko et se pystyy omaa palkkaansa rahottamaan yksityisen sektorin tilaamilla tutkimuksilla niin kyllä yliopistoilla on ihan liikaa rahaa.
Kateus vie kalatkin vedestä.
En kadehdi Suomen typerimmän ammattinimikkeen hallintaa.
Eikä tehdä mitään, mitä keskusta haluaa
Vierailija kirjoitti:
Elisa on taas ehdolla enskerralla. Täytyy olla esillä ja mediallekin se sopii. Kukaan ei olisi kuullutkaan ilman veljeään.
Käräjien kautta ehdolle ? Odottakaa vähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tuo Elisa Aaltola on vaan kylähullu mut se saa leipänsä oikeesti "eläin- ja ympäristöetiikan dosenttina". En usko et se pystyy omaa palkkaansa rahottamaan yksityisen sektorin tilaamilla tutkimuksilla niin kyllä yliopistoilla on ihan liikaa rahaa.
Tään Aaltolan jengi on sitä mieltä että kukaan ei ole menestynyt omilla ansioillaan, vaan kaikki on vain onnen kantamoista. Niinpä. Näinhän se hänen kuplassaan onkin. Paukut ei vain riitä ymmärtämään miten maailma oikeasti toimii.
Turkiksessa esiintyminen on niin last season, menneiden vuosikymmenten juttuja. Ihan sama onko turkis aito vai tekoturkis, ei ole tätä päivää enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, maalitatko sinä Elisa Aaltolaa?
Ottaako Elisaa päähän, kun saa maistaa omaa lääkettään😅
Elisan Susiryhmä on se joka on erikoistunut maalittamaan
"Minä saan ampua suden mutta minua ei saa siitä arvostella!"
Kannanhoidollinen metsästys oli lainmukainen, mutta Merjan maalittaminen ja uhkailu ei
Vierailija kirjoitti:
Turkiksessa esiintyminen on niin last season, menneiden vuosikymmenten juttuja. Ihan sama onko turkis aito vai tekoturkis, ei ole tätä päivää enää.
Lisää mikromuovia, vai ?
Vierailija kirjoitti:
Ultra bra euroviisuihin
Suomalainen ruoka on pahaa
Älä tuhlaa siihen rahaa
Me ollaan niin fiinejä
Ettei maistella maaseudun tilaviinejä
Espanjassa aurinko jo lämmittää
Kun suomessa on kehno sää
Aurinko kypsyttää tomaatit
Jokos sinäkin niitä ostit
Vaika suomessa on tilaa
Eikös pohjalainen senkin pilaa
Ketut pidetään teljittyinä
Aivan liian pienissä häkeissä
Ei jumalauta näillä kaduilla
Pilkata ulkomaisia tuotteita
Ei perusteta urheiluseuroja
Ei kertakaikkiaan tehdä mitään
Mitä keskustapuolue haluaa
Vaikka suomessa on tilaa...
Ei jumalauta näillä kaduilla
Pilkata ulkomaisia tuotteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa Aaltola työllistyy nykyisin perustamassaan järjestössä. Ei tarvi tutkimusapurahoja kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Ultra bra euroviisuihin
onpa harvinaisen typerä ja lapsellinen sanoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa Aaltola työllistyy nykyisin perustamassaan järjestössä. Ei tarvi tutkimusapurahoja kadehtia.
Ähäkutti kun näiden turhien järjestöjen valiton rahoitukseen puututaan. Voihan persu.
Kannatatteko te ihmiset oikeasti sitä että nää kaiken maailman järjestöt ja järjestöjen järjestöt mällää valtion piikkiin samaan aikaan kun kaikesta muusta säästetään?
Ja ei hyvät ihmiset, ei, se ei mene niin että köyhiltä otetaan ja annetaan rikkaille. Ei, vaikka kuinka vasemmisto sellaista rummuttaa. Jokainen sektori säästää. Media rummuttaa vain niistä aiheista joista saa klikkejä.
joku 16-v naiivi turkistyttö voisi öyhöttää tämmösestä
mutta ettö 50v keski-ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö asiasta saa keskustella.
Ehkä Elisa julkaisee sanomalla julkisen anteeksi pyynnön. 🤔
Älä kuvittele että se änkyrä..
Mistä hänen pitää julkaista koko sivun anteeksi pyyntö?
En oikein tiedä, mitä hän on kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä voisi olla isoäiti.
Ai Linda? Hän on säilyttänyt ainakin 90 luvun tyylinsä.
Ei vissiin riitä, että veljensä oli mahtimaan mainosmies. Tuokin herkästi suuna ja päänä. Turhia hapenkuluttajia.
Eikä tehdä mitään, mitä keskustapuolue haluaa
Aaltola on ihan hullu.
Vastustan yli kaiken turkistarhausta.
En näe mitään pahaa tekoturkiksissa.
Just niinhän sen pitääkin mennä, että aito korvataan.
Just nuo vastenmieliset fanaatikot rääkymässä pahinta eläinten oikeuksille.
Ei tietenkään julkaise, ei ole mitään syytä pyytää anteeksi.