Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpon hallitus päätti jakaa kokonaisen vappumiljardin suurituloisimpien veronkevennyksinä ja yhteisöveron alennuksena

Vierailija
07.04.2026 |

Hallitus on leikannut ”pelkurimaisesti” heikoimmilta mutta hellii yrityksiä ja suurituloisimpia veronkevennyksillä. 

Oikeistopuolueet ovat esittäneet tekevänsä kovaa talouspolitiikkaa, mutta ”pelkuruuttaan” tosiasiassa valinneet leikata heikoimmilta.

”Kovaa olisi sanoa omille suurille äänestäjäryhmille, että nyt leikataan teiltä. Te ette uskaltaneet. Oli helppoa leikata lapsilta, koska lapsi ei edes äänestä. Tai vammaisilta ihmisiltä, jotka nyt jo taistelevat oikeuksistaan”.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011897318.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo, ota lääkkeet ja nauti vastikkeetomasta sosiaaliturvastasi. Mä maksan....

Vierailija
2/5 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ou jee, onhan se ihan toista kuin joku vähäinen vappusatanen takavuosilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huono provo, ota lääkkeet ja nauti vastikkeetomasta sosiaaliturvastasi. Mä maksan....

No kohta kaikilla ei ole enää rahaa ruokaan eikä lääkkeisiin. Sinäkin voit päätyä ryöstön, murron tai varkauden uhriksi. Silloin maksat vielä enemmän.

Vierailija
4/5 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ongelmaa ei olisi jos naiset tekisi veronmaksajia ja suurempi osa ihmisistä haluaisi tehdä töitä. Mutta ei naiset ei suostu veronmaksajia tekemään ja ihmiset ei halua töitä tehdä. Ja ymmärrän sen kyllä miksi naisten ei tarvi tehdä lapsia ja ihmisten ei tarvi tehdä töitä. Kaikki tämä johtuu avokätisesti yhteiskunnan tuista. Missään muualla maailmassa ei ole näin avokätisiä sosiaalitukia jotka mahdollistaa sen ettänihmisten ei tarvi tehdä töitä eikä tarvi elättää itseään kun yhteiskunta takaa tukien muodossa mukavan elämän. 

Ja ei en ole sijoittaja enkä ole yrittäjä vaan olen tavallinen duunari

Vierailija
5/5 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kohta kaikilla ei ole enää rahaa ruokaan eikä lääkkeisiin. Sinäkin voit päätyä ryöstön, murron tai varkauden uhriksi. Silloin maksat vielä enemmän.

Toiset ne jaksaa tota samaa paskaa jankuttaa, kasva aikuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme