Elisa Aaltola nautti niin paljon lynkkaamisesta, että maalitti innoissaan selvittämättä onko turkis aito.
Ihanaa, tästä saa päivän adrenaliinit! Pääsee sättimään ihmistä! Pilaamaan pääsiäisen! Linda Lampenius on rikkonut wokemmiston uusia sääntöjä! Turkiseläimet! tarkoitin tietysti turkisten mainontaa tekoturkiksilla!
Ps. Onko kukaan nähnyt kenenkään esiintyvän promokuvissa aidoissa turkiksissa viimeisen 35 vuoden aikana? Aivan.
Mutta tärkeintä hei: Ei ollu mun syy että maalitin! T. Elisa Aaltola
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Ap, maalitatko sinä Elisa Aaltolaa?
Ottaako Elisaa päähän, kun saa maistaa omaa lääkettään😅
Elisan Susiryhmä on se joka on erikoistunut maalittamaan
Aaltola kirjoitti omassa julkaisussaan, että myös tekoturkiksen käyttö on ”paraatimainos turkistarhaukselle eli eläinrääkkäykselle”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, meni nyt maku koko tyypistä.
Joo , agitoi toisia höynähtäneitä susiryhmässä valehehtelemaan, maalittamaan, uhkailemaan jne. Nyt pääsevät tuomiolle käräjille, yhdellä jo tuomio
Yritätkö sanoa, että susien metsästyksestä ei saisi keskustella kriittisesti?
Vierailija kirjoitti:
turkistarhauksesta öyhöttäminen tais olla muotia joskus 1990-luvulla
Me silloiset nuoret ahdistelimme silloin turkkitätejä. Nyt meidän saman ikäluokan pitää ilmeisesti laittaa ruotuun myös minkkiturkkeja käyttävät nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Maidon juominen on eläinrääkkäystä.
🤣😅🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias lapseton keski-ikäinen maalittaa kyykkyviulun pioneeri Linda Lampeniusta.
Linda on itse 56 vee että?
Mut sillä on lapsia
Eikö asiasta saa keskustella.
Ehkä Elisa julkaisee sanomalla julkisen anteeksi pyynnön. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ap on luultavasti persu. Ne maalittaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset pudotko tähän vihervasemmiston populismiin. Olkiukkoja sikoilee: persu sitä persu tätä persu paha. Lukekaa ja kuunnelkaa ihmisiä oikeista lähteistä, älkää toimittajien muokkaamina. Yrittäkää ymmärtää. Nää vasurit tuhoaa tän maan. Hyvällä tiellä ovat jo.
Liittyy sikäli aiheeseen, että katsokaa tätäkin. Tällaisten kaltaisten ihmistenkö, kuten tämä Aaltola, haluatte että säätää meidän lait. Hänkin taitaa saada julkisuutta vain koska on kuuluisa veli.
Kyllä hänen " ryhmänsä " saa jo julkisuutta käräjien kautta "susiensuojelusta "
Mä luulin että tuo Elisa Aaltola on vaan kylähullu mut se saa leipänsä oikeesti "eläin- ja ympäristöetiikan dosenttina". En usko et se pystyy omaa palkkaansa rahottamaan yksityisen sektorin tilaamilla tutkimuksilla niin kyllä yliopistoilla on ihan liikaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias lapseton keski-ikäinen maalittaa kyykkyviulun pioneeri Linda Lampeniusta.
Mut sillä on lapsia
Ja? Ei ole yhtään parempi ihminen kuin lapsettomat sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, täällä on muitakin kuin persuja
Lait koskee Aaltolaakin
Älkää hyvät ihmiset pudotko tähän persujen populismiin. Olkiukkoja sinkoilee: vihervasuri sitä vihervasuri tätä vihervasuri paha. Lukekaa ja kuunnelkaa ihmisiä oikeista lähteistä, älkää toimittajien muokkaamina. Yrittäkää ymmärtää. Nää persut tuhoaa tän maan. Hyvällä tiellä ovat jo.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että tuo Elisa Aaltola on vaan kylähullu mut se saa leipänsä oikeesti "eläin- ja ympäristöetiikan dosenttina". En usko et se pystyy omaa palkkaansa rahottamaan yksityisen sektorin tilaamilla tutkimuksilla niin kyllä yliopistoilla on ihan liikaa rahaa.
Kateus vie kalatkin vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Persu sitä persu tätä persu paha. Kaikki suomen ongemat ovat persua. Persu persu.
Ei. Älkää pudotko tähän. En tiedä kuka tai mikä taho tätä populistijengiä ohjailee, mutta sen sanon että sillä ei ole hyvät aikeet.
Ja kohta selviää, että linda ja ellu tuntevat toisensa. Tai vaatetusten suunnittelija. Kuka puki Lindan?
Tuossa iässä voisi olla isoäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako Elisaa päähän, kun saa maistaa omaa lääkettään😅
Elisan Susiryhmä on se joka on erikoistunut maalittamaan
"Minä saan ampua suden mutta minua ei saa siitä arvostella!"