Inhon ilmeet treffeillä, en kestä niitä
Olen eronneena ollut nyt pari vuoden sisään treffeillä Viitisen kertaa. Neljä niistä oli sellaisia, että näki miehessä inhon irvistyksen, kun kohtasimme. Myöskin treffit olivat kiusalliset, miehillä oli kiire pois ja tietenkään heistä ei ole kuulunut mitään jälkeenpäin, vaan poistivat heti osuman. Viides oli neutraali, mutta ei jatkoa.
Nämä on tuntuneet niin pahoilta, etten kestä enää
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi myös tulkita väärin. XD joidenkin naama on ku sitruunan nielly jo muutenki. Ihan turhaa vatvoa.
Jossain voi jopa olla niin sääälittäävä ihminen, joka ihan tahallaan tekee ilmeitä
Mulle kerran yks mies teki tollasen ilmeen, kun tavattiin ekan kerran ja hän näki minut tapaamispaikalla. Oltiin kyllä nähty jo useamman kerran aiemminkin, mutta toi oli eka kerta kun nähtiin kahdestaan.
Toi ilme jäi verkkokalvoilleni häiritsemään, mutta jäi vähän mysteeriksi mitä se ilme tarkoitti ja kokiko hän oikeasti jotain inhoa, sillä hän kuitenkin sitten jäi roikkumaan minuun ja soitteli usein jne. Että en tiedä. Naisena myös joskus vaikea tietää, kuinka hankalaa joillekin miehille on ylipäätään saada seuraa? Kun jotkut aika peruskomeatkin saavat helposti seuraa, ja sitten välillä kuulee tosi yllättäviäkin tarinoita jostain mun mielestä komeista/söpöistä miehistä, joilla on vaikea saada naisia. Niin jos olen antanut jollekin tuollaiselle tsäänssin, niin se saattaa roikkua siinä tsäänssissä ihan vaan sen vuoksi ettei ole muutakaan? En tiedä, ei toisten ihmisten pään sisään pääse enkä oikeastaan haluakaan :D
Sitten joillain on sellainen oikein lempeä ihaileva ilme, mikä on helppo lähtökohta. Ja useimmiten onkin, mutta ehkä kerran tai kaks ollut tuollainen inhon mikroilme joka todellakin jäänyt mieleen?
Mies saattaa tosiaan jäädä roikkumaan vain seksi mielessä tai kun ylipäänsä mätsejä on vaikea saada. Itse kyllä uskoisin vaistooni eli en yrittäisi mitään miehen kanssa, jonka eleet ja ilmeet osoittavat, että oikeita tunteita ei ole. Ihastunut mies on kuitenkin todella helppo tunnistaa siitä koiranpentukatseesta, jota he eivät voi salata tai teeskennellä. Usein nainen vaan alkaa keksiä kaikkia mahdollisia syitä, miksi miehen eleet eivät ole oikeat. Tätä selittelyä on tässäkin ketjussa. Mies on ujo tai jännittää, kokee alemmuutta, on varovainen, haluaa edetä hitaasti jne. Ihan kukkua. Oli mies sitten ujo tai itsevarma, hän katsoo haluamaansa naista hellästi ja hymyillen ja ylipäänsä paljon. Se pehmeys katseeseen tulee mm. pupillien laajenemisesta, joka on täysin tahdosta riippumaton asia. Jos miehen pupillit ovat laajentuneet, hän pitää selvästi näkemästään.
No mä en todellakaan selittele mitään. Vedin liinat kiinni tuohon mieheen heti sen ilmeen jälkeen. Siksi se varmaan roikkumaan jäikin.
En mä pysty mihinkään miehen kanssa, joka ei osoita varauksetonta kiimaa/huumaa/ihastusta jne. Tuossa tilanteessa oli kyse seksistä, eli mitään ihastusta en odottanutkaan, mutta jäi seksikin välistä sen mikroilmeen vuoksi.
Mä en ylipäätään ymmärrä miten naiset kykenee johonkin selittelyyn ja toimimiseen, kun mulla tosiaan meni koko keho kiinni tuossa. Ei se ole mikään tiedostettu, päätetty asia edes, vaan koko keho menee kiinni.
Annoin kyseiselle ilmeen tehneelle miehelle vielä toisen tsäänssin, siis nähtiin toisen kerran tuon jälkeen, mutta ei siitä tullut enää mitään. Se oli se eka näkemiskerta ja eka ilme mikä jo naulasi homman ja pisti mun koko kehon kiinni.
Onkos siellä menty taas 25kg kevyemmillä kuvilla tinderiin
Vierailija kirjoitti:
Mä en ylipäätään ymmärrä miten naiset kykenee johonkin selittelyyn ja toimimiseen, kun mulla tosiaan meni koko keho kiinni tuossa. Ei se ole mikään tiedostettu, päätetty asia edes, vaan koko keho menee kiinni.
Annoin kyseiselle ilmeen tehneelle miehelle vielä toisen tsäänssin, siis nähtiin toisen kerran tuon jälkeen, mutta ei siitä tullut enää mitään. Se oli se eka näkemiskerta ja eka ilme mikä jo naulasi homman ja pisti mun koko kehon kiinni.
Eli mies teki ensitreffeillä yhden väärän ilmeen, etkä halunnut enää nähdä tätä? Millä ilmeellä se katsoi sinua sen muun ajan? :DDD Entä jos sitä koski vaikka päähän ja teki siksi sen ilmeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies teki ensitreffeillä yhden väärän ilmeen, etkä halunnut enää nähdä tätä? Millä ilmeellä se katsoi sinua sen muun ajan? :DDD Entä jos sitä koski vaikka päähän ja teki siksi sen ilmeen?
Ihmiset säästyisivät monelta murheelta, jos vain uskoisivat vaistoaan näissä tilanteissa. Jos kokee, että toinen ei tykkää, jostain se aina kertoo. Miehet varsinkin ovat taipuvaisia esimerkiksi seksin takia tyytymään muuhunkin kuin unelmiensa naiseen. He ovat suhteessa vain odottelemassa ja kun oikea ihastus iskee, he vaihtavat ilman tunnontuskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se oli sen ensimmäinen ilme mikä naamalle tuli, kun huomasi minut ja katsoi minuun tapaamispaikalla.
Kyllä mä annoin vielä toisen tilaisuuden, eli nähtiin kerran tuon jälkeenkin. Mutta ei siitä tullut enää mitään, menin tosiaan "kiinni" jo tuossa ensihetkessä ensitapaamisella.
En usko, että vaistoni oli väärässä. Jälkikäteen ajateltuna siinä saattoi olla kyse siitä, että kyseisellä miehellä vain halutti seksiä, eikä hänellä ollut juuri silloin muita vaihtoehtoja tarjolla. Tai minä olin vaihtoehdoista kuitenkin "eniten ok" tai jotain. :D
En tosiaan tiedä, mutta olen ollut useasti vuosiakin ilman seksiä, vaikka mietin seksiä päivittäin. Eli en pane, jos ei tunnu oikealta. Tuon kuvailemani tyypin lisäksi annoin pakit myös nuoruudesta tutulle miehelle jonka kanssa harrastin aikoinaan useastikin seksiä, mutta vibe oli väärä sitten vuosia myöhemmin. Olin ollut jo monta vuotta ilman seksiä ja ihan 50/50 päädynkö hänen kanssaan sänkyyn vai en, mutta hän itse pilasi sen laittamalla väärää musaa :D Oltiin siis eri tunnelmissa. Minä laitoin pariin otteeseen rauhallisempaa musiikkia, hän laittoi sen pois ja tilalle levotonta musiikkia. Ei vain kohdannut fiilikset. Lähdin kotiin, enkä vastannut hänelle enää viesteihin.
Minä mieluummin masturboin, kun harrastan seksiä väärässä fiiliksessä. Eri asia jos on parisuhteessa, silloin voi paneskella rennommin. Mutta sinkkuna ja pitkien taukojen jälkeen haluaa kaikki tähdet kohdilleen - tai ainakin edes sinnepäin. Ei väärää musaa, inhottavia ilmeitä, levotonta energiaa tms.
Ja intohimoa pitää olla. Ei intohimon pauloissa olevalle miehelle tule mitään epämääräisiä ilmeitä edes häivähdyksenä kasvoille. Jostain se kertoo.
Mikäs niitä miehiä noin on inhottanut? Uteliaisuuttani kyselen
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu.
Vika ei ole sinussa, vaan ex miehessäsi. Halusi vaan lykätä ja mollata sinua. Ja sama juttu niissä miehissä,.joiden kanssa olet treffeillä. Vika on heistä, ei sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Ja intohimoa pitää olla. Ei intohimon pauloissa olevalle miehelle tule mitään epämääräisiä ilmeitä edes häivähdyksenä kasvoille. Jostain se kertoo.
Oma perusilmeeni on valitettavasti hieman hapan. Keskustellessa saattaa tosiaan tulla myös niitä epämääräisiä ilmeitä, kun mietin vastauksia. Se ei kerro kuitenkaan tunteistani yhtään mitään. Minä tosin deittailin vain täysjärkisiä naisia ja sellaisen kanssa menin naimisiinkin. Olisipa ahdistavaa deittailla, kun näköjään osa naisista tuijottaa suurennuslasilla joka ikistä elettä ja ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma perusilmeeni on valitettavasti hieman hapan. Keskustellessa saattaa tosiaan tulla myös niitä epämääräisiä ilmeitä, kun mietin vastauksia. Se ei kerro kuitenkaan tunteistani yhtään mitään. Minä tosin deittailin vain täysjärkisiä naisia ja sellaisen kanssa menin naimisiinkin. Olisipa ahdistavaa deittailla, kun näköjään osa naisista tuijottaa suurennuslasilla joka ikistä elettä ja ilmettä.
Niin, keskustellessa kun mietit jotain. Tietenkään se ei kerro tunteistasi!
Nyt oli kyse tilanteesta, jossa mies luo ensisilmäyksen naiseen, jota on tullut tapaamaan.
Teininä ja parikymppisenä olen saattanut selitellä itselleni pojasta/miehestä jotain. Vaikka sisimmässäni olenkin tiennyt, että ne "merkit" ovat merkkejä siitä, ettei häntä kiinnosta tarpeeksi.
Nyt kolmikymppisenä ei todellakaan tulisi mieleenkään tuollainen, että selittelisin jotain ja jäisin jähimään tilanteeseen, jossa on minkäänlaista epämääräisyyttä. 25+ oli jo järkevöitynyt huomattavasti, saati sitten 30+.
En voi ymmärtää, miten kukaan aikuinen nainen edes ajautuu mihinkään epämääräisiin mieskuvioihin roikkuvaksi osapuoleksi. Ei ole aikuisen hommaa, teineiltä ja parikymppisiltä ymmärrän. Mutta heistäkin vain osa on niin "tyhmiä" (tunnen silti sympatiaa, tyhmyys myös kuuluu nuoruuteen).
Eivätkö miehet kuvien perusteella nähneet miltä näytät?
Monet tavis miehet tai jopa rumilukset odottaa, että naisen pitää näyttää mallilta, muuten heitä ei kiinnosta.
Sen olen oppinut, että ihmisten ilmeitä ei kannata liikaa tulkita. Koskaan et voi tietää, mistä ilmeet johtuvat ja on hyvin mahdollista, että eivät liity mitenkään sinuun. Kokemuksen mukaan naisilla on ehkä enemmän taipuvaisuutta ilmeiden ylitulkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kuitenkin käydä treffeillä, niin älä analysoi miehiä liikaa. Äläkä odota niiltä mitään. Ota huvituksena itsellesi.
Tollaset inhonaamamiehet on alinta kastia, anna niiden olla siellä.
Onko inhonaama naiset myös? Miten heitä rangaistaan?
Vierailija kirjoitti:
Sen olen oppinut, että ihmisten ilmeitä ei kannata liikaa tulkita. Koskaan et voi tietää, mistä ilmeet johtuvat ja on hyvin mahdollista, että eivät liity mitenkään sinuun. Kokemuksen mukaan naisilla on ehkä enemmän taipuvaisuutta ilmeiden ylitulkintaan.
Joo, mutta edelleenkin ketjun keskustelussa olevassa tilanteessa oli kyse siitä, miltä miehen kasvot näyttää kun huomaa SINUT ja katsoo SINUA ensimmäisen kerran ensitreffeillänne.
Jos ilme on inhonsekainen, niin kyllähän se nyt jotain kertoo :D Vaikka se olisi pelkkä häivähdys, niin jos se on se ensireaktio miehen kasvoilla, niin sori mutta ei sieltä kyllä ole enää paluuta sitten. Totta kai sen ensireaktion jälkeen voi vetää hyvien käytöstapojen mukaisesti kasvoilleen ystävällisen hymyn, mutta se eka ilme sun kasvoilla on ollut sun primitiivinen reaktio näkemääsi. Ja jos se eka reaktio on inho kasvoilla, niin eipä se näkymä silloin miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta edelleenkin ketjun keskustelussa olevassa tilanteessa oli kyse siitä, miltä miehen kasvot näyttää kun huomaa SINUT ja katsoo SINUA ensimmäisen kerran ensitreffeillänne.
Jos ilme on inhonsekainen, niin kyllähän se nyt jotain kertoo :D Vaikka se olisi pelkkä häivähdys, niin jos se on se ensireaktio miehen kasvoilla, niin sori mutta ei sieltä kyllä ole enää paluuta sitten. Totta kai sen ensireaktion jälkeen voi vetää hyvien käytöstapojen mukaisesti kasvoilleen ystävällisen hymyn, mutta se eka ilme sun kasvoilla on ollut sun primitiivinen reaktio näkemääsi. Ja jos se eka reaktio on inho kasvoilla, niin eipä se näkymä silloin miellytä.
Ymmärrän pointin, mutta ilme voi olla myös omaa hermostuneisuutta tai jotain muuta. Pointti on se, että koskaan ei voi olla varmuutta ilmeen syystä. Parempi on katsoa treffit loppuun ja tehdä omat päätelmät kaikesta, mitä treffeillä on tullut ilmi.
Jos se komea tekee inhon ilmeitä ja muutenkin käyttäytyy inhottavasti, niin ei ole ihme, jos on vaikea saada naisia.