Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhon ilmeet treffeillä, en kestä niitä

Vierailija
05.04.2026 |

Olen eronneena ollut nyt pari vuoden sisään treffeillä Viitisen kertaa. Neljä niistä oli sellaisia, että näki miehessä inhon irvistyksen, kun kohtasimme. Myöskin treffit olivat kiusalliset, miehillä oli kiire pois ja tietenkään heistä ei ole kuulunut mitään jälkeenpäin, vaan poistivat heti osuman.  Viides oli neutraali, mutta ei jatkoa. 

Nämä on tuntuneet niin pahoilta, etten kestä enää

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailu on perseestä, mutta on muitakin tapoja tutustua ihmisiin.

Vierailija
2/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kuitenkin käydä treffeillä, niin älä analysoi miehiä liikaa. Äläkä odota niiltä mitään. Ota huvituksena itsellesi. 
Tollaset inhonaamamiehet on alinta kastia, anna niiden olla siellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu. 

Vierailija
4/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille meno, varsinkin sokkotreffeille, vaatii molemmilta kypsyyttä ja rohkeutta. Vaikka toinen ei miellyttäisikään, heti tai ei lainkaan, sellainen sivistynyt mukava jutustelu ja yhteisen langan etsintä kuuluu asiaan. Jos on kauhuissaan ja haluaa tilanteesta mahdollisimman nopeasti pois, ei kannata treffeille edes lähteä.

Vierailija
5/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten inhottavaa toimintaa miehiltä, ymmärtän hyvin olosi

Vierailija
6/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa minulle kävi samalla tavalla. En usko, että ulkonäkö on selitys käytöksiin. Olen ihan hyvän näköinen, jopa kauniiksikin sanotaan, niin jos kaikki deitit perustuisivat vain siihen ei miehillä pitäisi olla vaikeuksia  deittailla minua.. Osaan jutella, kysellä, kuunnella, käyttäytyä kauniisti, mutta jos toinen on koko ajan vaivaantunut on varmasti kyse myös siitä, ettei mies osaa olla deiteillä tai mies kokee olevansa heikommassa asemassa. Torjunta on helppo keino selvitä ja jäädä odottelemaan sitä sopivaa, joka ei ehkä tule koskaan vastaan juuri vaikean käytöksen vuoksi.
Osa deittailee ihan vaan helpon lihan toivossa, joten se kannattaa aina muistaa. Jos et ole helppoa lihaa miehet eivät halua silloin jäädä pitemmäksi ajaksi.

Vierailija
7/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin inheän näköinen? Kannattaisiko vaikka laihduttaa ja panostaa ulkonäköön edes vähäsen?

Vierailija
8/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu. 

Näin se varmaan on ja hänkin tyytyi sinuun römpsän takia.

Vierailija
9/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista kannata välittää. Helppohan tietysti sanoa, mutta kannattaa kehittää omaa itsevarmuutta ja itsetuntoa niin, ettei muiden irvistykset ym. niin sanotusti pääse pään sisälle. Jokaisella on oma mielipiteensä ja olkoon niin.

Vierailija
10/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä AP:lle siis voittava strategia eli römpsän jako. Kannattaa siis mennä metsästämään miestä baarissa niin pienessä humalassa tai kaatokännissä ei AP:n hirvittävä habitus karkoita miestä römpsän ääreltä.

Vierailija
11/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä itse kuka olet ja päätä itse ne treffit pikaisesti.

Vierailija
12/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä unohda sitä, kun mulle järkättiin sokkotreffit ja sitten näin niin mies oli lähinnä aivan kauhuissaan, koko ruokailun ajan ei pystynyt melkein katsomaan minuun päin ja näytti koko ajan hätääntyneeltä. Ilta päättyi myös siten, että minä olisin voinut vielä mennä syömisen jälkeen yhdille niin hän paineli menemään. En minäkään hänestä ollut kiinnostunut, mutta sokkotreffeillä jotka tutut järkännyt niin voisi ottaa rennosta ja huumorilla ja nauttia illasta vaikkei toinen niin miellytäkään. En muista, että itse olisin koskaan käyttäytynyt noin lapsellisesti ja loukkaavasti vaikka treffiseura olisi ollut mitä. 

Vierailija
13/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin inheän näköinen? Kannattaisiko vaikka laihduttaa ja panostaa ulkonäköön edes vähäsen?

Yleensä on senlaatuista ettei ole mitään tehtävissä, siihen auttaa raatorehellinen kuva ja video ennakkoon, jos uskaltaa jakaa, koska sitäkin sietää punnita, että onko sittenkin parempi vain kohdata hetkellisesti, joutuuhan sitä jokatapauksessa ihmisten kanssa tekemisiin alvariinsa. 

Vierailija
14/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä AP:lle siis voittava strategia eli römpsän jako. Kannattaa siis mennä metsästämään miestä baarissa niin pienessä humalassa tai kaatokännissä ei AP:n hirvittävä habitus karkoita miestä römpsän ääreltä.

Moni ruma nainen onkin pimppaa jakamalla saanut miehen satimeen. Muuta syytä miehellä ei ole ruman naisen sietämiseen kuin sisäinen kauneus eli helppo pimppa.

Vierailija
15/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää baariin ja anna miehen juoda sinut kauniiksi.

Vierailija
16/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä ukkoja. Treffeille kannattaa lähteä sillä ajatuksella, että tässä nyt menee vaikka tunti, mutta av-palstan (tai no, noiden tapauksessa varmaan ylilaudan) selaamisen sijaan se menee siihen, että tutustuu uuteen ihmiseen avoimin mielin. Minimissään siitä saa sen, että voi pohtia itsekseen, miksi ei kiinnostunut juuri tästä henkilöstä. Mutta tietysti tämmöinen itsereflektio voi olla liian syvällistä toimintaa noille ap:n hahmoille. 

Vierailija
17/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä unohda sitä, kun mulle järkättiin sokkotreffit ja sitten näin niin mies oli lähinnä aivan kauhuissaan, koko ruokailun ajan ei pystynyt melkein katsomaan minuun päin ja näytti koko ajan hätääntyneeltä. Ilta päättyi myös siten, että minä olisin voinut vielä mennä syömisen jälkeen yhdille niin hän paineli menemään. En minäkään hänestä ollut kiinnostunut, mutta sokkotreffeillä jotka tutut järkännyt niin voisi ottaa rennosta ja huumorilla ja nauttia illasta vaikkei toinen niin miellytäkään. En muista, että itse olisin koskaan käyttäytynyt noin lapsellisesti ja loukkaavasti vaikka treffiseura olisi ollut mitä. 

Ne on ne DI:t, jotka osaa ton dissaamisen taidon. 

Vierailija
18/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeriä ukkoja. Treffeille kannattaa lähteä sillä ajatuksella, että tässä nyt menee vaikka tunti, mutta av-palstan (tai no, noiden tapauksessa varmaan ylilaudan) selaamisen sijaan se menee siihen, että tutustuu uuteen ihmiseen avoimin mielin. Minimissään siitä saa sen, että voi pohtia itsekseen, miksi ei kiinnostunut juuri tästä henkilöstä. Mutta tietysti tämmöinen itsereflektio voi olla liian syvällistä toimintaa noille ap:n hahmoille. 

Ja jos sovitte jotain liikuntaa niin vähintään saat liikuntaseuraa ja kunto paranee.

Vierailija
19/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä

Vierailija
20/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ruma nainen onkin pimppaa jakamalla saanut miehen satimeen. Muuta syytä miehellä ei ole ruman naisen sietämiseen kuin sisäinen kauneus eli helppo pimppa.

Keskusteletko nyt itsesi kanssa? Yrität saada huono itsetuntoiset naiset antamaan pimppiä helposti tälläisellä mahtavalla internet vaikuttamisella? :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi