Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhon ilmeet treffeillä, en kestä niitä

Vierailija
05.04.2026 |

Olen eronneena ollut nyt pari vuoden sisään treffeillä Viitisen kertaa. Neljä niistä oli sellaisia, että näki miehessä inhon irvistyksen, kun kohtasimme. Myöskin treffit olivat kiusalliset, miehillä oli kiire pois ja tietenkään heistä ei ole kuulunut mitään jälkeenpäin, vaan poistivat heti osuman.  Viides oli neutraali, mutta ei jatkoa. 

Nämä on tuntuneet niin pahoilta, etten kestä enää

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaa? Jalkaako pitäisi pökkiä? 😅

Vierailija
122/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen olen oppinut, että ihmisten ilmeitä ei kannata liikaa tulkita. Koskaan et voi tietää, mistä ilmeet johtuvat ja on hyvin mahdollista, että eivät liity mitenkään sinuun. Kokemuksen mukaan naisilla on ehkä enemmän taipuvaisuutta ilmeiden ylitulkintaan. 

Joo, mutta edelleenkin ketjun keskustelussa olevassa tilanteessa oli kyse siitä, miltä miehen kasvot näyttää kun huomaa SINUT ja katsoo SINUA ensimmäisen kerran ensitreffeillänne.

Jos ilme on inhonsekainen, niin kyllähän se nyt jotain kertoo :D Vaikka se olisi pelkkä häivähdys, niin jos se on se ensireaktio miehen kasvoilla, niin sori mutta ei sieltä kyllä ole enää paluuta sitten. Totta kai sen ensireaktion jälkeen voi vetää hyvien käytöstapojen mukaisesti kasvoilleen ystävällisen hymyn, mutta se eka ilme sun kasvoilla on ollut sun primitiivinen reaktio näkemääsi. Ja jos se eka reaktio on inho kasvoilla, niin eipä se näkymä silloin miellytä.

Ymmärrän pointin, mutta ilme voi olla myös omaa hermostuneisuutta tai jotain muuta. Pointti on se, että koskaan ei voi olla varmuutta ilmeen syystä. Parempi on katsoa treffit loppuun ja tehdä omat päätelmät kaikesta, mitä treffeillä on tullut ilmi.

Itselleni on kerran käynyt noin, ja kehoni reagoi menemällä lukkoon, eli se homma oli siinä sitten. Ei sieltä ollut enää paluuta. Ei siis pystynyt "katsomaan", kun primitiivireaktio oli hylkiminen miestä kohtaan siitä eka ilmeestä lähtien. 

Sitten toisen kerran on käynyt mieleen jäänyt inhon ilme kesken seksin, kun olin sängyssä yhden miehen kanssa. Hänellä kävi pannessaan kasvoilla sellainen inhon ilme, jota en nähnyt muutoin hänen naamallaan, mutta se ilme jäi mieleen. Ei siitäkään tietenkään mitään tullut, vaikka itse jäinkin silloin (todella nuorena, alle 25-vuotiaana) roikkumaan ja haluamaan jotain "korjaavaa kokemusta" (lol) :D

Kyllä ne ilmeet jostain kertoo. Ja löytyy miehiä ilman ilmeitä, niin turha tuhlata aikaa sellaisiin harvinaisuuksiin joilla on ilmeen muodossa tulevaa inhoa kehossaan.

Niin no kaikilla on mikroilmeitä ja myös inhoa osoittavia. Myös sinulla ja yksin pitää olla, jos ei niitä siedä ollenkaan toisilla ihmisillä. :D

Ja varsinkin seksin aikana voi olla mitä ihmeellisimpiä ilmeitä ja voi tulkita väärin. Luulen että tämä kertoo enemmänkin heikosta itsetunnosta jos koko ajan yrittää tulkita jotain mikroilmeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hieman autistinen, ja ajattelen asioista mekaanisesti ja ehkä hieman tunnekylmästi. En tarkoita loukata.

Jos itse olisin AP:n tilanteessa, niin lopettaisin deittailun välittömästi, ja laittaisin kaikki voimavarat kiinni am. asioihin:

1. Tunnistan mikä ulkonäössäni mättää

2. Tunnistan mitä toimenpiteitä voin asialle tehdä

3. Alan tekemään niitä korjaavia toimia

Ei AP:n tarvitse laihduttaa tai lähteä plastiikkakirurgin pakeille jonkun töykeän typeryksen takia. 

Jos sä käyt 5 miehen kanssa treffeillä, eikä yksikään heistä halua nähdä sua uudestaan, niin sulla on ongelma.

Mielestäni rakentavaa olisi tuossa kohtaa miettiä, että missä menee pieleen, ja sen jälkeen alkaa tekemään korjaavia toimenpiteitä jatkoa varten.

Jos sä et tee ongelmalle mitään, niin sitten se ongelma on sulla loppuelämäsi. 

Ongelma on miesten laadussa, pinnallisuudessa ja käytöstapojen puutteessa, ei kenenkään ulkonäössä. Tuollaisia miehiä ei jää kukaan kaipaamaan. Laadukkaita miehiä joutuu etsimään paljon pidempään kuin viidet treffit.

Jos mä kävisin treffeillä viiden eri ihmisen kanssa, eikä kukaan näistä viidestä haluaisi nähdä mua enää uudelleen, niin ei mun ensimmäinen ajatus sen jälkeen olisi "vika on niissä kaikissa muissa, ei minussa". 

Mä menisin aivan hajalle tollasessa tilanteessa, ja rupeaisin miettimään että mikä minussa on vikana. Ei ole normaalia käydä viisillä treffeillä, ja saada nolla jatkokutsua. Tuo on aivan totaalinen epäonnistuminen.

On täysin normaalia käydä viisillä treffeillä ja saada nolla jatkokutsua. Ihmiset voi olla vääriä toisilleen ilman, että kummassakaan on mitään vikaa. He vain kuuluvat yhteen jonkun muun kanssa, eivät toistensa. Ei ole olemassa mitään sellaista objektiivista "hyvää laatua", joka kelpaisi kaikille. (Paitsi epätoivoisille saattaa kelvata mikä tahansa, mutta tämä on huono asia ja heillä on riski päätyä huonoon suhteeseen, koska ovat valmiita ottamaan yhteensopimattoman kumppanin.)

"On täysin normaalia käydä viisillä treffeillä ja saada nolla jatkokutsua"

No ei kyllä todellakaan ole.

Onko viisi treffiä jotenkin paljon? Luulisi jos käy 20 kertaa treffeillä ja tulee nolla jatkokutsua, niin sitten voi jo miettiä onko oma olemus jotenkin outo.

Vierailija
124/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu. 

Näin se varmaan on ja hänkin tyytyi sinuun römpsän takia.

Tässä AP:lle siis voittava strategia eli römpsän jako. Kannattaa siis mennä metsästämään miestä baarissa niin pienessä humalassa tai kaatokännissä ei AP:n hirvittävä habitus karkoita miestä römpsän ääreltä.

Moni ruma nainen onkin pimppaa jakamalla saanut miehen satimeen. Muuta syytä miehellä ei ole ruman naisen sietämiseen kuin sisäinen kauneus eli helppo pimppa.

Keskusteletko nyt itsesi kanssa? Yrität saada huono itsetuntoiset naiset antamaan pimppiä helposti tälläisellä mahtavalla internet vaikuttamisella? :D 

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun mällitarpeitaan yhdeksään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

N34

Vierailija
125/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen olen oppinut, että ihmisten ilmeitä ei kannata liikaa tulkita. Koskaan et voi tietää, mistä ilmeet johtuvat ja on hyvin mahdollista, että eivät liity mitenkään sinuun. Kokemuksen mukaan naisilla on ehkä enemmän taipuvaisuutta ilmeiden ylitulkintaan. 

Joo, mutta edelleenkin ketjun keskustelussa olevassa tilanteessa oli kyse siitä, miltä miehen kasvot näyttää kun huomaa SINUT ja katsoo SINUA ensimmäisen kerran ensitreffeillänne.

Jos ilme on inhonsekainen, niin kyllähän se nyt jotain kertoo :D Vaikka se olisi pelkkä häivähdys, niin jos se on se ensireaktio miehen kasvoilla, niin sori mutta ei sieltä kyllä ole enää paluuta sitten. Totta kai sen ensireaktion jälkeen voi vetää hyvien käytöstapojen mukaisesti kasvoilleen ystävällisen hymyn, mutta se eka ilme sun kasvoilla on ollut sun primitiivinen reaktio näkemääsi. Ja jos se eka reaktio on inho kasvoilla, niin eipä se näkymä silloin miellytä.

Ymmärrän pointin, mutta ilme voi olla myös omaa hermostuneisuutta tai jotain muuta. Pointti on se, että koskaan ei voi olla varmuutta ilmeen syystä. Parempi on katsoa treffit loppuun ja tehdä omat päätelmät kaikesta, mitä treffeillä on tullut ilmi.

Itselleni on kerran käynyt noin, ja kehoni reagoi menemällä lukkoon, eli se homma oli siinä sitten. Ei sieltä ollut enää paluuta. Ei siis pystynyt "katsomaan", kun primitiivireaktio oli hylkiminen miestä kohtaan siitä eka ilmeestä lähtien. 

Sitten toisen kerran on käynyt mieleen jäänyt inhon ilme kesken seksin, kun olin sängyssä yhden miehen kanssa. Hänellä kävi pannessaan kasvoilla sellainen inhon ilme, jota en nähnyt muutoin hänen naamallaan, mutta se ilme jäi mieleen. Ei siitäkään tietenkään mitään tullut, vaikka itse jäinkin silloin (todella nuorena, alle 25-vuotiaana) roikkumaan ja haluamaan jotain "korjaavaa kokemusta" (lol) :D

Kyllä ne ilmeet jostain kertoo. Ja löytyy miehiä ilman ilmeitä, niin turha tuhlata aikaa sellaisiin harvinaisuuksiin joilla on ilmeen muodossa tulevaa inhoa kehossaan.

Niin no kaikilla on mikroilmeitä ja myös inhoa osoittavia. Myös sinulla ja yksin pitää olla, jos ei niitä siedä ollenkaan toisilla ihmisillä. :D

Ja varsinkin seksin aikana voi olla mitä ihmeellisimpiä ilmeitä ja voi tulkita väärin. Luulen että tämä kertoo enemmänkin heikosta itsetunnosta jos koko ajan yrittää tulkita jotain mikroilmeitä.

Jos kyse olisi minun oletetusta "huonosta itsetunnosta" johtuvasta tarkkailusta ja kokoaikaisesta tulkitsemisesta miesten ilmeitä kohtaan, niin varmaan mä olisin nähnyt niitä ilmeitä enemmänkin kuin vain kahden miehen kasvoilla?

Vierailija
126/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on kehuttu kauniiksi ja olen hoikka. Tein tinderissä kokeilun ja laitoin itse 11 matchilleni itse viestin. 9 ei vastannut mitään. 2 vastasi, mutta pienen keskustelun jälkeen näistä ei ole kuulunut mitään.

Eli ei miehet pääasiassa mitään seuraa halua tai sitte on kriteerit tosi korkealla. Nämäkin miehet oli suurin osa aika tavallisia, ehkä pari ihan ok hyvännäköistä. Ei mitään kalsarimalleja. 

Eli 11 miehestä 11 ghostasi. 100 %. 

Siinä teille miehille vähän faktoja. 

186

Voihan näillä miehillä olla joku mielenkiintoisempi nainen jonka kanssa jutustelee

Niin no turha sitten valittaa täällä palstalla kun naiset ei vastaa. Ette te miehetkään vastaa. Eikä teille kelpaa edes nätti nainen kun pitää olla tasoa tiukkapersejemina 25 vee. 

Tämä aina menee tähän.. kun minä en kelpaa niin miehille ei kelpaa muu kuin nuori timmi malli. Katso Prismassa minkälaisia plösöjä siellä on niin miehissä kun naisissa, nämäkin ovat pariutuneet. 

Vierailija
127/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ylipäätään ymmärrä miten naiset kykenee johonkin selittelyyn ja toimimiseen, kun mulla tosiaan meni koko keho kiinni tuossa. Ei se ole mikään tiedostettu, päätetty asia edes, vaan koko keho menee kiinni. 

Annoin kyseiselle ilmeen tehneelle miehelle vielä toisen tsäänssin, siis nähtiin toisen kerran tuon jälkeen, mutta ei siitä tullut enää mitään. Se oli se eka näkemiskerta ja eka ilme mikä jo naulasi homman ja pisti mun koko kehon kiinni.

Eli mies teki ensitreffeillä yhden väärän ilmeen, etkä halunnut enää nähdä tätä? Millä ilmeellä se katsoi sinua sen muun ajan? :DDD Entä jos sitä koski vaikka päähän ja teki siksi sen ilmeen?

No se oli sen ensimmäinen ilme mikä naamalle tuli, kun huomasi minut ja katsoi minuun tapaamispaikalla. 

Kyllä mä annoin vielä toisen tilaisuuden, eli nähtiin kerran tuon jälkeenkin. Mutta ei siitä tullut enää mitään, menin tosiaan "kiinni" jo tuossa ensihetkessä ensitapaamisella.

En usko, että vaistoni oli väärässä. Jälkikäteen ajateltuna siinä saattoi olla kyse siitä, että kyseisellä miehellä vain halutti seksiä, eikä hänellä ollut juuri silloin muita vaihtoehtoja tarjolla. Tai minä olin vaihtoehdoista kuitenkin "eniten ok" tai jotain. :D

En tosiaan tiedä, mutta olen ollut useasti vuosiakin ilman seksiä, vaikka mietin seksiä päivittäin. Eli en pane, jos ei tunnu oikealta. Tuon kuvailemani tyypin lisäksi annoin pakit myös nuoruudesta tutulle miehelle jonka kanssa harrastin aikoinaan useastikin seksiä, mutta vibe oli väärä sitten vuosia myöhemmin. Olin ollut jo monta vuotta ilman seksiä ja ihan 50/50 päädynkö hänen kanssaan sänkyyn vai en, mutta hän itse pilasi sen laittamalla väärää musaa :D Oltiin siis eri tunnelmissa. Minä laitoin pariin otteeseen rauhallisempaa musiikkia, hän laittoi sen pois ja tilalle levotonta musiikkia. Ei vain kohdannut fiilikset. Lähdin kotiin, enkä vastannut hänelle enää viesteihin.

Minä mieluummin masturboin, kun harrastan seksiä väärässä fiiliksessä. Eri asia jos on parisuhteessa, silloin voi paneskella rennommin. Mutta sinkkuna ja pitkien taukojen jälkeen haluaa kaikki tähdet kohdilleen - tai ainakin edes sinnepäin. Ei väärää musaa, inhottavia ilmeitä, levotonta energiaa tms.

Kuulostat kyllä mielenkiintoiselta persoonalta, enkä sano tätä kehuna

Vierailija
128/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu. 

No niin, provohan aloitus olikin. Tämä paljasti.

Vierailija
129/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ylipäätään ymmärrä miten naiset kykenee johonkin selittelyyn ja toimimiseen, kun mulla tosiaan meni koko keho kiinni tuossa. Ei se ole mikään tiedostettu, päätetty asia edes, vaan koko keho menee kiinni. 

Annoin kyseiselle ilmeen tehneelle miehelle vielä toisen tsäänssin, siis nähtiin toisen kerran tuon jälkeen, mutta ei siitä tullut enää mitään. Se oli se eka näkemiskerta ja eka ilme mikä jo naulasi homman ja pisti mun koko kehon kiinni.

Eli mies teki ensitreffeillä yhden väärän ilmeen, etkä halunnut enää nähdä tätä? Millä ilmeellä se katsoi sinua sen muun ajan? :DDD Entä jos sitä koski vaikka päähän ja teki siksi sen ilmeen?

No se oli sen ensimmäinen ilme mikä naamalle tuli, kun huomasi minut ja katsoi minuun tapaamispaikalla. 

Kyllä mä annoin vielä toisen tilaisuuden, eli nähtiin kerran tuon jälkeenkin. Mutta ei siitä tullut enää mitään, menin tosiaan "kiinni" jo tuossa ensihetkessä ensitapaamisella.

En usko, että vaistoni oli väärässä. Jälkikäteen ajateltuna siinä saattoi olla kyse siitä, että kyseisellä miehellä vain halutti seksiä, eikä hänellä ollut juuri silloin muita vaihtoehtoja tarjolla. Tai minä olin vaihtoehdoista kuitenkin "eniten ok" tai jotain. :D

En tosiaan tiedä, mutta olen ollut useasti vuosiakin ilman seksiä, vaikka mietin seksiä päivittäin. Eli en pane, jos ei tunnu oikealta. Tuon kuvailemani tyypin lisäksi annoin pakit myös nuoruudesta tutulle miehelle jonka kanssa harrastin aikoinaan useastikin seksiä, mutta vibe oli väärä sitten vuosia myöhemmin. Olin ollut jo monta vuotta ilman seksiä ja ihan 50/50 päädynkö hänen kanssaan sänkyyn vai en, mutta hän itse pilasi sen laittamalla väärää musaa :D Oltiin siis eri tunnelmissa. Minä laitoin pariin otteeseen rauhallisempaa musiikkia, hän laittoi sen pois ja tilalle levotonta musiikkia. Ei vain kohdannut fiilikset. Lähdin kotiin, enkä vastannut hänelle enää viesteihin.

Minä mieluummin masturboin, kun harrastan seksiä väärässä fiiliksessä. Eri asia jos on parisuhteessa, silloin voi paneskella rennommin. Mutta sinkkuna ja pitkien taukojen jälkeen haluaa kaikki tähdet kohdilleen - tai ainakin edes sinnepäin. Ei väärää musaa, inhottavia ilmeitä, levotonta energiaa tms.

En mä mitään kehuja palstalaisilta kaipaakaan :D 

Vierailija
130/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on kehuttu kauniiksi ja olen hoikka. Tein tinderissä kokeilun ja laitoin itse 11 matchilleni itse viestin. 9 ei vastannut mitään. 2 vastasi, mutta pienen keskustelun jälkeen näistä ei ole kuulunut mitään.

Eli ei miehet pääasiassa mitään seuraa halua tai sitte on kriteerit tosi korkealla. Nämäkin miehet oli suurin osa aika tavallisia, ehkä pari ihan ok hyvännäköistä. Ei mitään kalsarimalleja. 

186

Voihan näillä miehillä olla joku mielenkiintoisempi nainen jonka kanssa jutustelee

Niin no turha sitten valittaa täällä palstalla kun naiset ei vastaa. Ette te miehetkään vastaa. Eikä teille kelpaa edes nätti nainen kun pitää olla tasoa tiukkapersejemina 25 vee. 

Tämä aina menee tähän.. kun minä en kelpaa niin miehille ei kelpaa muu kuin nuori timmi malli. Katso Prismassa minkälaisia plösöjä siellä on niin miehissä kun naisissa, nämäkin ovat pariutuneet. 

Ehkä nuo katkerat kiinnittää huomionsa vaan vääriin miehiin? Mulla ei ole persegeenejä enkä edes yritä muokata peppuani salilla tms., ja mulla on aina ollut hyvin vientiä - niin teininä, parikymppisenä kuin nyt kolmikymppisenäkin. Toistaiseksi mikään ei ole muuttunut niistä ajoista kun kasvoin naisen kehoon, mutta eiköhän tuossa nelikymppisenä ala hiipumaan. Tai viimeistään viiskymppisenä viimeistään.

Vierailija
131/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta rehellisesti susta tulee omituiset vibat. Ulkomaailmassa voi olla eri mutta täällä jotenkin ihmeellinen

Vierailija
132/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta rehellisesti susta tulee omituiset vibat. Ulkomaailmassa voi olla eri mutta täällä jotenkin ihmeellinen

Kyllä mä luulen, että olen ulkomaailmassakin "jotenkin ihmeellinen". Ja nimenomaan omituinen.

Vierailija
133/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuostakin sopia etukäteen kun näkee eikä näkö miellytä,  niin jatkaa  matkaa eikä ala pakokauhuileen eikä dissata. Tää olis paras jos hyvät tavat ei oo hanskassa. 

Vierailija
134/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, provohan aloitus olikin. Tämä paljasti.

Saanko kysyä miten tämä paljasti? Minulle nimittäin ex sanoi ihan samaa. Sanoi paljon muutakin rumaa, mikä horjuttaa itseluottamustani vielä 13 vuoden jälkeen.

Vierailija
135/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon omituisuuteen, niin tosiaan viimeksi kun tapasin uuden miehen, niin ystäväni kyseli siitä miehestä lisää ja sitten, että "tykkääkö se sellasista erikoisista naisista?" xD 

Vierailija
136/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä AP:lle siis voittava strategia eli römpsän jako. Kannattaa siis mennä metsästämään miestä baarissa niin pienessä humalassa tai kaatokännissä ei AP:n hirvittävä habitus karkoita miestä römpsän ääreltä.

Moni ruma nainen onkin pimppaa jakamalla saanut miehen satimeen. Muuta syytä miehellä ei ole ruman naisen sietämiseen kuin sisäinen kauneus eli helppo pimppa.

Mutsis näköjään on, kun tuommoisia aivopieruja jälkikasvu päästelee.

Vierailija
137/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutsis näköjään on, kun tuommoisia aivopieruja jälkikasvu päästelee.

Luulee varmaan, että ne "satimeen saadut" miehet on sen kummosempia. 

News flash: eivät todellakaan ole

Vierailija
138/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ruman naisen kanssa vain, koska sillä on helppo pimppa, niin miten se pystyy? Pimeässä ja hyvä mielikuvitus? Naiselle pussi päähän? 

Vierailija
139/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ruman naisen kanssa vain, koska sillä on helppo pimppa, niin miten se pystyy? Pimeässä ja hyvä mielikuvitus? Naiselle pussi päähän? 

Mies on tasan samaa tasoa tai vielä heikompaa tasoa sen naisen kanssa, jos on tuollaisessa tilanteessa. 

Mies vain kuvittelee itsestään liikoja ja potee jonkinlaista päähahmosyndroomaa, jos kuvittelee tekevänsä suurenkin laupeuden työn ottamalla tuollaisen naisen hoteisiinsa ja sietämällä "rumaa naista" seksin vuoksi. Delulu mies. Yleensähän ne itsestä liikoja luulevat miehet onkin jotain aivan perunan näköisiä ja älyllisesti keskiverron alapuolella. Älykkäämmät ja komeammat on vähän kriittisempiä itseäänkin kohtaan, vaikka olisivatkin nirsoja.

Vierailija
140/164 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

186

No se siinä huvittaakin kun se tavallinen hieman plösö mies menee tinderiin niin ei kelpaa enää se toinen plösö vaan siinä kohtaa aletaan etsiä sitä tiukkapersejeminaa. 

Tosielämässä ne jotka on tavanneet vaikka harrastuksessa on hyvinkin samantyylisiä.

Miehillä vaan nousee pissa päähän kun ne kuvittelee, että ne kaikki vaihtoehdot siellä tinderissä on saatavilla vaikka oma naama on tasoa kuivunut keksi.