Inhon ilmeet treffeillä, en kestä niitä
Olen eronneena ollut nyt pari vuoden sisään treffeillä Viitisen kertaa. Neljä niistä oli sellaisia, että näki miehessä inhon irvistyksen, kun kohtasimme. Myöskin treffit olivat kiusalliset, miehillä oli kiire pois ja tietenkään heistä ei ole kuulunut mitään jälkeenpäin, vaan poistivat heti osuman. Viides oli neutraali, mutta ei jatkoa.
Nämä on tuntuneet niin pahoilta, etten kestä enää
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen oppinut, että ihmisten ilmeitä ei kannata liikaa tulkita. Koskaan et voi tietää, mistä ilmeet johtuvat ja on hyvin mahdollista, että eivät liity mitenkään sinuun. Kokemuksen mukaan naisilla on ehkä enemmän taipuvaisuutta ilmeiden ylitulkintaan.
Joo, mutta edelleenkin ketjun keskustelussa olevassa tilanteessa oli kyse siitä, miltä miehen kasvot näyttää kun huomaa SINUT ja katsoo SINUA ensimmäisen kerran ensitreffeillänne.
Jos ilme on inhonsekainen, niin kyllähän se nyt jotain kertoo :D Vaikka se olisi pelkkä häivähdys, niin jos se on se ensireaktio miehen kasvoilla, niin sori mutta ei sieltä kyllä ole enää paluuta sitten. Totta kai sen ensireaktion jälkeen voi vetää hyvien käytöstapojen mukaisesti kasvoilleen ystävällisen hymyn, mutta se eka ilme sun kasvoilla on ollut sun primitiivinen reaktio näkemääsi. Ja jos se eka reaktio on inho kasvoilla, niin eipä se näkymä silloin miellytä.
Ymmärrän pointin, mutta ilme voi olla myös omaa hermostuneisuutta tai jotain muuta. Pointti on se, että koskaan ei voi olla varmuutta ilmeen syystä. Parempi on katsoa treffit loppuun ja tehdä omat päätelmät kaikesta, mitä treffeillä on tullut ilmi.
Itselleni on kerran käynyt noin, ja kehoni reagoi menemällä lukkoon, eli se homma oli siinä sitten. Ei sieltä ollut enää paluuta. Ei siis pystynyt "katsomaan", kun primitiivireaktio oli hylkiminen miestä kohtaan siitä eka ilmeestä lähtien.
Sitten toisen kerran on käynyt mieleen jäänyt inhon ilme kesken seksin, kun olin sängyssä yhden miehen kanssa. Hänellä kävi pannessaan kasvoilla sellainen inhon ilme, jota en nähnyt muutoin hänen naamallaan, mutta se ilme jäi mieleen. Ei siitäkään tietenkään mitään tullut, vaikka itse jäinkin silloin (todella nuorena, alle 25-vuotiaana) roikkumaan ja haluamaan jotain "korjaavaa kokemusta" (lol) :D
Kyllä ne ilmeet jostain kertoo. Ja löytyy miehiä ilman ilmeitä, niin turha tuhlata aikaa sellaisiin harvinaisuuksiin joilla on ilmeen muodossa tulevaa inhoa kehossaan.
Niin no kaikilla on mikroilmeitä ja myös inhoa osoittavia. Myös sinulla ja yksin pitää olla, jos ei niitä siedä ollenkaan toisilla ihmisillä. :D
Miksi ihmeessä te menette jollekin sokkotreffeille ja etsitte netistä seuraa? Ettehän itsekään näe, millainen ihminen on kyseessä. Noilta pettymyksiltä ei voi välttyä.
Tutustukaa normaalilla tavalla, kuten ennen kun ihmisiin "törmättiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen olen oppinut, että ihmisten ilmeitä ei kannata liikaa tulkita. Koskaan et voi tietää, mistä ilmeet johtuvat ja on hyvin mahdollista, että eivät liity mitenkään sinuun. Kokemuksen mukaan naisilla on ehkä enemmän taipuvaisuutta ilmeiden ylitulkintaan.
Joo, mutta edelleenkin ketjun keskustelussa olevassa tilanteessa oli kyse siitä, miltä miehen kasvot näyttää kun huomaa SINUT ja katsoo SINUA ensimmäisen kerran ensitreffeillänne.
Jos ilme on inhonsekainen, niin kyllähän se nyt jotain kertoo :D Vaikka se olisi pelkkä häivähdys, niin jos se on se ensireaktio miehen kasvoilla, niin sori mutta ei sieltä kyllä ole enää paluuta sitten. Totta kai sen ensireaktion jälkeen voi vetää hyvien käytöstapojen mukaisesti kasvoilleen ystävällisen hymyn, mutta se eka ilme sun kasvoilla on ollut sun primitiivinen reaktio näkemääsi. Ja jos se eka reaktio on inho kasvoilla, niin eipä se näkymä silloin miellytä.
Ymmärrän pointin, mutta ilme voi olla myös omaa hermostuneisuutta tai jotain muuta. Pointti on se, että koskaan ei voi olla varmuutta ilmeen syystä. Parempi on katsoa treffit loppuun ja tehdä omat päätelmät kaikesta, mitä treffeillä on tullut ilmi.
Itselleni on kerran käynyt noin, ja kehoni reagoi menemällä lukkoon, eli se homma oli siinä sitten. Ei sieltä ollut enää paluuta. Ei siis pystynyt "katsomaan", kun primitiivireaktio oli hylkiminen miestä kohtaan siitä eka ilmeestä lähtien.
Sitten toisen kerran on käynyt mieleen jäänyt inhon ilme kesken seksin, kun olin sängyssä yhden miehen kanssa. Hänellä kävi pannessaan kasvoilla sellainen inhon ilme, jota en nähnyt muutoin hänen naamallaan, mutta se ilme jäi mieleen. Ei siitäkään tietenkään mitään tullut, vaikka itse jäinkin silloin (todella nuorena, alle 25-vuotiaana) roikkumaan ja haluamaan jotain "korjaavaa kokemusta" (lol) :D
Kyllä ne ilmeet jostain kertoo. Ja löytyy miehiä ilman ilmeitä, niin turha tuhlata aikaa sellaisiin harvinaisuuksiin joilla on ilmeen muodossa tulevaa inhoa kehossaan.
Niin no kaikilla on mikroilmeitä ja myös inhoa osoittavia. Myös sinulla ja yksin pitää olla, jos ei niitä siedä ollenkaan toisilla ihmisillä. :D
Mun ilmeet menee esim. syylille, känsille, pahoillle hajuille, älllöttäville ruoille
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, ja siksi kysyisin, että Kuvittelinko vai oliko sulla inhon ilme? Puhuahan pitää epäselvyydet, eikös vaan. Pitäköön aspergerina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Valitse paremmat treffikumppanit.
Minä olen kivikasvoinen komea mies, mutta ei kelpaa, kun pitäisi hymyillä väkisin. Täytyisi ensin saada syytä hymyyn vastapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kivikasvoinen komea mies, mutta ei kelpaa, kun pitäisi hymyillä väkisin. Täytyisi ensin saada syytä hymyyn vastapuolelta.
Sun pitää vaan kohdata sellainen nainen, joka tykkää kivikasvosta.
Moni nainen ei ilmeisesti kivikasvoa halua, jos ei kelpaa. Lempeänkomeat viehättää useimpia naisia enemmän, kuin kivikasvoisen komeat.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Entä jos toinen osapuoli ajattelee samoin? Mitä syytä sinä annat hymyyn?
P.S. Normaalille ihmiselle toisen tapaaminen on syy hymyyn, koska ystävällinen hymy kuuluu peruskäytöstapoihin eikä ole mikään erityinen kunnianosoitus.
Millaisia miehiä deittailit? Annoitko kilteille ja kunnollisille ehdes mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös muistan, kun kävin treffeillä ravintolassa syömässä miehen kanssa, joka oli minut sinne kutsunut. Hänen ilmeeltään näki heti, että tuotin hänelle pettymyksen, vaikka mulla oli ihan tuoreet kuvat Tinderissä.
Kuvien tuoreus ei tarkoita sitä että ne olisivat realistiset kuvat.
Moni nainen laittaa pelkästään filtterikuvia naamasta ja jättää kropan ylipainoisuuden näyttämättä.
Eli jos haluaa välttää pettymyksien tuottamiset niin sitten realistiset kuvat profiiliin.
Miehet myös laittamaan realistisia kuvia profiiliin.
Eikös miehet yleensä ota kuvan alaviistosta mistä näkyy kaksoisleuka ja sieraimet. Eikös pitäis olla paremminkin tyytyväinen että paikan päälle saapuu paremman näköinen kun kuvissa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ilmeet menee esim. syylille, känsille, pahoillle hajuille, älllöttäville ruoille
Tai joku silsa. Kakka maassa ym. Silloin tulee inhon ilme.
Ei ihmisen tavatessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hieman autistinen, ja ajattelen asioista mekaanisesti ja ehkä hieman tunnekylmästi. En tarkoita loukata.
Jos itse olisin AP:n tilanteessa, niin lopettaisin deittailun välittömästi, ja laittaisin kaikki voimavarat kiinni am. asioihin:
1. Tunnistan mikä ulkonäössäni mättää
2. Tunnistan mitä toimenpiteitä voin asialle tehdä
3. Alan tekemään niitä korjaavia toimia
Ei AP:n tarvitse laihduttaa tai lähteä plastiikkakirurgin pakeille jonkun töykeän typeryksen takia.
Jos sä käyt 5 miehen kanssa treffeillä, eikä yksikään heistä halua nähdä sua uudestaan, niin sulla on ongelma.
Mielestäni rakentavaa olisi tuossa kohtaa miettiä, että missä menee pieleen, ja sen jälkeen alkaa tekemään korjaavia toimenpiteitä jatkoa varten.
Jos sä et tee ongelmalle mitään, niin sitten se ongelma on sulla loppuelämäsi.
Ongelma on miesten laadussa, pinnallisuudessa ja käytöstapojen puutteessa, ei kenenkään ulkonäössä. Tuollaisia miehiä ei jää kukaan kaipaamaan. Laadukkaita miehiä joutuu etsimään paljon pidempään kuin viidet treffit.
Jos mä kävisin treffeillä viiden eri ihmisen kanssa, eikä kukaan näistä viidestä haluaisi nähdä mua enää uudelleen, niin ei mun ensimmäinen ajatus sen jälkeen olisi "vika on niissä kaikissa muissa, ei minussa".
Mä menisin aivan hajalle tollasessa tilanteessa, ja rupeaisin miettimään että mikä minussa on vikana. Ei ole normaalia käydä viisillä treffeillä, ja saada nolla jatkokutsua. Tuo on aivan totaalinen epäonnistuminen.
On täysin normaalia käydä viisillä treffeillä ja saada nolla jatkokutsua. Ihmiset voi olla vääriä toisilleen ilman, että kummassakaan on mitään vikaa. He vain kuuluvat yhteen jonkun muun kanssa, eivät toistensa. Ei ole olemassa mitään sellaista objektiivista "hyvää laatua", joka kelpaisi kaikille. (Paitsi epätoivoisille saattaa kelvata mikä tahansa, mutta tämä on huono asia ja heillä on riski päätyä huonoon suhteeseen, koska ovat valmiita ottamaan yhteensopimattoman kumppanin.)
Omituisen moni arvelee, että ilme voisi kertoa jostain muusta kuten jännityksestä. Höpöhöpö. Inhon ilme on aivan omanlaisensa ja universaali. Siinä ylähuuli kohoaa hieman ja nenä nyrpistyy. Sama ilme tulee, kun haistaa jotain pahaa. Sillä ei ole mitään tekemistä jännityksen kanssa.
Mies odottaa treffeille aina naista, jota haluaa panna. Jos tulee ensimmäisellä silmäyksellä mieleen, että tuota en halua, se näkyy naamasta mutta yleensä vain häivähdyksenä, koska käytöstavat. Jos tuon ilmeen nyt johonkin voisi sekoittaa, niin ehkä ylimielisyyteen ja väheksyntään.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on kehuttu kauniiksi ja olen hoikka. Tein tinderissä kokeilun ja laitoin itse 11 matchilleni itse viestin. 9 ei vastannut mitään. 2 vastasi, mutta pienen keskustelun jälkeen näistä ei ole kuulunut mitään.
Eli ei miehet pääasiassa mitään seuraa halua tai sitte on kriteerit tosi korkealla. Nämäkin miehet oli suurin osa aika tavallisia, ehkä pari ihan ok hyvännäköistä. Ei mitään kalsarimalleja.
Eli 11 miehestä 11 ghostasi. 100 %.
Siinä teille miehille vähän faktoja.
186
Voihan näillä miehillä olla joku mielenkiintoisempi nainen jonka kanssa jutustelee
Vierailija kirjoitti:
No suurin osa miehistä -varsinkaan aikuisista miehistä- ei ole itsekään yhtään minkään näköisiä, joten älä välitä.
Kannattaa tutustua mieluummin ehkä livenä ihmisiin? Jossain tapahtumissa, missä käy samanhenkisiä ihmisiä? Tai jos deittailet sovellusten kautta, niin laita hyvät realistiset kuvat.
Ja katso, ettei sinussa ole jotain hajuja, sellaiset voi joskus inhottaa. Minulle käy välillä niin, että joku ulkoisesti muuten ihan jees mies yrittää, mutta mies haisee sen verran epämiellyttävälle, ettei hänellä ole hajunsa vuoksi mitään mahiksia.
Toivon että tarkoitat hikeä, paskaa tai muuta ominaishajua? Jos valinnut väärän partaveden mistä sinä et tykännyt niin aika brutaalia antaa pakit sen takia. Sen voi kumminkin vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin inheän näköinen? Kannattaisiko vaikka laihduttaa ja panostaa ulkonäköön edes vähäsen?
Joko kelpaan tällaisena tai pidät tunkkisi :)
Moniko on muuten kohdallasi valinnut ennemmin tunkin?
Varmaan aika moni, ei muuten täällä itkisi kun saa pakkeja koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on kehuttu kauniiksi ja olen hoikka. Tein tinderissä kokeilun ja laitoin itse 11 matchilleni itse viestin. 9 ei vastannut mitään. 2 vastasi, mutta pienen keskustelun jälkeen näistä ei ole kuulunut mitään.
Eli ei miehet pääasiassa mitään seuraa halua tai sitte on kriteerit tosi korkealla. Nämäkin miehet oli suurin osa aika tavallisia, ehkä pari ihan ok hyvännäköistä. Ei mitään kalsarimalleja.
Eli 11 miehestä 11 ghostasi. 100 %.
Siinä teille miehille vähän faktoja.
186
Voihan näillä miehillä olla joku mielenkiintoisempi nainen jonka kanssa jutustelee
Niin no turha sitten valittaa täällä palstalla kun naiset ei vastaa. Ette te miehetkään vastaa. Eikä teille kelpaa edes nätti nainen kun pitää olla tasoa tiukkapersejemina 25 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hieman autistinen, ja ajattelen asioista mekaanisesti ja ehkä hieman tunnekylmästi. En tarkoita loukata.
Jos itse olisin AP:n tilanteessa, niin lopettaisin deittailun välittömästi, ja laittaisin kaikki voimavarat kiinni am. asioihin:
1. Tunnistan mikä ulkonäössäni mättää
2. Tunnistan mitä toimenpiteitä voin asialle tehdä
3. Alan tekemään niitä korjaavia toimia
Ei AP:n tarvitse laihduttaa tai lähteä plastiikkakirurgin pakeille jonkun töykeän typeryksen takia.
Jos sä käyt 5 miehen kanssa treffeillä, eikä yksikään heistä halua nähdä sua uudestaan, niin sulla on ongelma.
Mielestäni rakentavaa olisi tuossa kohtaa miettiä, että missä menee pieleen, ja sen jälkeen alkaa tekemään korjaavia toimenpiteitä jatkoa varten.
Jos sä et tee ongelmalle mitään, niin sitten se ongelma on sulla loppuelämäsi.
Ongelma on miesten laadussa, pinnallisuudessa ja käytöstapojen puutteessa, ei kenenkään ulkonäössä. Tuollaisia miehiä ei jää kukaan kaipaamaan. Laadukkaita miehiä joutuu etsimään paljon pidempään kuin viidet treffit.
Jos mä kävisin treffeillä viiden eri ihmisen kanssa, eikä kukaan näistä viidestä haluaisi nähdä mua enää uudelleen, niin ei mun ensimmäinen ajatus sen jälkeen olisi "vika on niissä kaikissa muissa, ei minussa".
Mä menisin aivan hajalle tollasessa tilanteessa, ja rupeaisin miettimään että mikä minussa on vikana. Ei ole normaalia käydä viisillä treffeillä, ja saada nolla jatkokutsua. Tuo on aivan totaalinen epäonnistuminen.
On täysin normaalia käydä viisillä treffeillä ja saada nolla jatkokutsua. Ihmiset voi olla vääriä toisilleen ilman, että kummassakaan on mitään vikaa. He vain kuuluvat yhteen jonkun muun kanssa, eivät toistensa. Ei ole olemassa mitään sellaista objektiivista "hyvää laatua", joka kelpaisi kaikille. (Paitsi epätoivoisille saattaa kelvata mikä tahansa, mutta tämä on huono asia ja heillä on riski päätyä huonoon suhteeseen, koska ovat valmiita ottamaan yhteensopimattoman kumppanin.)
"On täysin normaalia käydä viisillä treffeillä ja saada nolla jatkokutsua"
No ei kyllä todellakaan ole.