Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhon ilmeet treffeillä, en kestä niitä

Vierailija
05.04.2026 |

Olen eronneena ollut nyt pari vuoden sisään treffeillä Viitisen kertaa. Neljä niistä oli sellaisia, että näki miehessä inhon irvistyksen, kun kohtasimme. Myöskin treffit olivat kiusalliset, miehillä oli kiire pois ja tietenkään heistä ei ole kuulunut mitään jälkeenpäin, vaan poistivat heti osuman.  Viides oli neutraali, mutta ei jatkoa. 

Nämä on tuntuneet niin pahoilta, etten kestä enää

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu. 

Tuota samaa yritti ex miesystäväkin minulle, mutta onneksi mun itsetunto oli niin hyvä, että jätin hänen sanomiset omaan arvoonsa. 

Mitäs jos pitäisit vähän taukoa tuosta treffailusta ja yrittäisit vaikka tutustua ihan itseesi. 

Itseensä tutustuminen varmasti tekee hyvää. Mutta jos on jo pari vuotta ollut eronnut ja vasta viisi kertaa käynyt treffeillä, niin minusta se on tosi vähän. Kävisin enemmän, ja valitsisin tarkemmin deittiseuran. Irvistelijät saa mennä saman tien luiskaan, samoin liikoja ulkoisia vaatimuksia esittävät. Ehkä se onkin vain se ap:n huonoksi lytätty isetunto, joka saa miehet irvistämään, eikä varsinaisesti liity edes ulkonäköön? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän