Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhon ilmeet treffeillä, en kestä niitä

Vierailija
05.04.2026 |

Olen eronneena ollut nyt pari vuoden sisään treffeillä Viitisen kertaa. Neljä niistä oli sellaisia, että näki miehessä inhon irvistyksen, kun kohtasimme. Myöskin treffit olivat kiusalliset, miehillä oli kiire pois ja tietenkään heistä ei ole kuulunut mitään jälkeenpäin, vaan poistivat heti osuman.  Viides oli neutraali, mutta ei jatkoa. 

Nämä on tuntuneet niin pahoilta, etten kestä enää

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin inheän näköinen? Kannattaisiko vaikka laihduttaa ja panostaa ulkonäköön edes vähäsen?

Joko kelpaan tällaisena tai pidät tunkkisi :)

Moniko on muuten kohdallasi valinnut ennemmin tunkin?

Vierailija
62/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä unohda sitä, kun mulle järkättiin sokkotreffit ja sitten näin niin mies oli lähinnä aivan kauhuissaan, koko ruokailun ajan ei pystynyt melkein katsomaan minuun päin ja näytti koko ajan hätääntyneeltä. Ilta päättyi myös siten, että minä olisin voinut vielä mennä syömisen jälkeen yhdille niin hän paineli menemään. En minäkään hänestä ollut kiinnostunut, mutta sokkotreffeillä jotka tutut järkännyt niin voisi ottaa rennosta ja huumorilla ja nauttia illasta vaikkei toinen niin miellytäkään. En muista, että itse olisin koskaan käyttäytynyt noin lapsellisesti ja loukkaavasti vaikka treffiseura olisi ollut mitä. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn: 

Olitteko miehen kanssa kuitenkin suurin piirtein "samaa tasoa" ulkonäöllisesti? 

Meinaan että jos olitte selkeästi eri tasoa, niin olihan tuo nyt aikamoinen moka niiltä sokkotreffien järkkääjiltä edes pistää teidät yhteen.

Tosiaanko on niin, että jos huomaa jonkun olevan aivan täydellinen mätsi toiselle kaverille ja näiden ajatusmaailmojen ja kiinnostuksenkohteiden, huumorinkin olevan oikein samanlaisia niin toisilleen näitä ei saa sokkotreffien muodossa tutustuttaa, jos toinen on melko kaunis / komea ja toinen ihan tavis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä unohda sitä, kun mulle järkättiin sokkotreffit ja sitten näin niin mies oli lähinnä aivan kauhuissaan, koko ruokailun ajan ei pystynyt melkein katsomaan minuun päin ja näytti koko ajan hätääntyneeltä. Ilta päättyi myös siten, että minä olisin voinut vielä mennä syömisen jälkeen yhdille niin hän paineli menemään. En minäkään hänestä ollut kiinnostunut, mutta sokkotreffeillä jotka tutut järkännyt niin voisi ottaa rennosta ja huumorilla ja nauttia illasta vaikkei toinen niin miellytäkään. En muista, että itse olisin koskaan käyttäytynyt noin lapsellisesti ja loukkaavasti vaikka treffiseura olisi ollut mitä. 

Meinaan että jos olitte selkeästi eri tasoa, niin olihan tuo nyt aikamoinen moka niiltä sokkotreffien järkkääjiltä edes pistää teidät yhteen.

Tosiaanko on niin, että jos huomaa jonkun olevan aivan täydellinen mätsi toiselle kaverille ja näiden ajatusmaailmojen ja kiinnostuksenkohteiden, huumorinkin olevan oikein samanlaisia niin toisilleen näitä ei saa sokkotreffien muodossa tutustuttaa, jos toinen on melko kaunis / komea ja toinen ihan tavis?

En minä ainakaan järkkäisi sokkotreffejä kahden sellaisen ihmisen välille, jotka ovat aivan eri paria ulkoisen viehättävyyden osalta. 

Hyvin todennäköisesti nimittäin kävisi niin, että se hyvännäköinen osapuoli suuttuisi minulle, ja ihmettelisi treffien jälkeen että mitä ihmettä minun päässäni oikein liikkuu :D

Vierailija
64/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on kehuttu kauniiksi ja olen hoikka. Tein tinderissä kokeilun ja laitoin itse 11 matchilleni itse viestin. 9 ei vastannut mitään. 2 vastasi, mutta pienen keskustelun jälkeen näistä ei ole kuulunut mitään.

Eli ei miehet pääasiassa mitään seuraa halua tai sitte on kriteerit tosi korkealla. Nämäkin miehet oli suurin osa aika tavallisia, ehkä pari ihan ok hyvännäköistä. Ei mitään kalsarimalleja. 

Eli 11 miehestä 11 ghostasi. 100 %. 

Siinä teille miehille vähän faktoja. 

186

Vierailija
65/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yritetään nyt painaa ap:n itsetuntoa alas ulkonäkökommenteilla, jotta tyytyisit johonkin surkimukseen.

Nämä ilveilijät kokevat alemmuudentunnetta seurassasi ja silloin alkaa virnistely ja irvistely. Inhon ilme voi johtua myös pettymyksestä, kun vastapuoli koki itsensä torjutuksi, jos et vaikuttanut niin innostuneelta hänestä kuin mitä hän toivoi. 

Vierailija
66/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa miehistä -varsinkaan aikuisista miehistä- ei ole itsekään yhtään minkään näköisiä, joten älä välitä.

Kannattaa tutustua mieluummin ehkä livenä ihmisiin? Jossain tapahtumissa, missä käy samanhenkisiä ihmisiä? Tai jos deittailet sovellusten kautta, niin laita hyvät realistiset kuvat. 

Ja katso, ettei sinussa ole jotain hajuja, sellaiset voi joskus inhottaa. Minulle käy välillä niin, että joku ulkoisesti muuten ihan jees mies yrittää, mutta mies haisee sen verran epämiellyttävälle, ettei hänellä ole hajunsa vuoksi mitään mahiksia.

Vierailija
67/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan järkkäisi sokkotreffejä kahden sellaisen ihmisen välille, jotka ovat aivan eri paria ulkoisen viehättävyyden osalta. 

Hyvin todennäköisesti nimittäin kävisi niin, että se hyvännäköinen osapuoli suuttuisi minulle, ja ihmettelisi treffien jälkeen että mitä ihmettä minun päässäni oikein liikkuu :D

Kerroin aikanaan eräälle sinkkuystävälleni, että tunnen mukavan tyypin, joka voisi olla hyvä pari hänelle. Kuvailin sitten hieman luonnetta sekä kerroin hänen työstään, ja ystäväni oli hyvinkin kiinnostunut. Sitten näytin vielä kuvan, jonka jälkeen ystäväni silminnähden hermostui minulle, ja ihmetteli miksi ajattelin, että tuon näköinen tyyppi voisi ikinä häntä kiinnostaa. 

Opin läksyni tuosta, enkä ole enää sen jälkeen enää koittanut toimia cupidona.

Vierailija
68/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tässä tilanteessa kysyisin siltä viehättävämmältä osapuolelta mielipidettä ja näyttäisin kuvaa. Se nyt on vaan fakta, että ihmiset helpoiten pariutuvat suunnilleen yhtä viehättävien kanssa, eikä jokunen poikkeus sitä muuksi muuta.

Vierailija
69/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yritetään nyt painaa ap:n itsetuntoa alas ulkonäkökommenteilla, jotta tyytyisit johonkin surkimukseen.

Nämä ilveilijät kokevat alemmuudentunnetta seurassasi ja silloin alkaa virnistely ja irvistely. Inhon ilme voi johtua myös pettymyksestä, kun vastapuoli koki itsensä torjutuksi, jos et vaikuttanut niin innostuneelta hänestä kuin mitä hän toivoi. 

Nyt alkaa olla jo aika todellisuudesta irtaantuneet cope teoriat. 

Vierailija
70/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tässä tilanteessa kysyisin siltä viehättävämmältä osapuolelta mielipidettä ja näyttäisin kuvaa. Se nyt on vaan fakta, että ihmiset helpoiten pariutuvat suunnilleen yhtä viehättävien kanssa, eikä jokunen poikkeus sitä muuksi muuta.

Tämä 👆

Vierailija
71/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Jos ihminen ensisilmäyksellä väläyttää ohikiitävän inhon mikroilmeen, sille ei ole mitään muuta syytä kuin se, että hän heti kokee ettei pidä sinua potentiaalisena seksikumppanina, eikä viehäty näkemästään. Torjutuksi tuleminen ei aiheuta inhon ilmettä. Myöskään alemmuudentunne ei sitä tee. 

Vierailija
72/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin aikanaan eräälle sinkkuystävälleni, että tunnen mukavan tyypin, joka voisi olla hyvä pari hänelle. Kuvailin sitten hieman luonnetta sekä kerroin hänen työstään, ja ystäväni oli hyvinkin kiinnostunut. Sitten näytin vielä kuvan, jonka jälkeen ystäväni silminnähden hermostui minulle, ja ihmetteli miksi ajattelin, että tuon näköinen tyyppi voisi ikinä häntä kiinnostaa. 

Opin läksyni tuosta, enkä ole enää sen jälkeen enää koittanut toimia cupidona.

Joo, ei se tosielämässä ihan palstaideaalien mukaan mene, eli "tasoja ei ole". Kyllä ne on, vaikka jotkut harvat onkin suvaitsevaisempia erilaisille ihmisille - tai vain sokeampia nyansseille.

Vierailija
73/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffailu on perseestä, mutta on muitakin tapoja tutustua ihmisiin.

Esim?

Vierailija
74/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi myös tulkita väärin. XD joidenkin naama on ku sitruunan nielly jo muutenki. Ihan turhaa vatvoa.

Jossain voi jopa olla niin sääälittäävä ihminen, joka ihan tahallaan tekee ilmeitä 

Vierailija
75/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. 

Vierailija
76/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noin käy useamman kerran peräjälkeen, tarkistaisin kyllä itse profiilini. Tuorekin kuva voi olla harhaanjohtava, jos siinä on täydellinen valaistus ja meikki ja sitten vaikka olisikin ihan tavallisen nätti ulkonäöltään, se pettymys verrattuna profiilikuvaan voi purkautua tuollaisena inhona itse tapaamisessa. Suosikaa mahdollisimman realistisia kuvia, jotka oikeasti vastaavat teidän ulkonäköä arjessa. Itse suosin esim. luontoretkillä otettuja lähes meikittömiä kuvia. Silloin treffikumppani voi jopa ilahtua, kun näkee sen treffeille ehostetun version. 

Vierailija
77/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi myös tulkita väärin. XD joidenkin naama on ku sitruunan nielly jo muutenki. Ihan turhaa vatvoa.

Jossain voi jopa olla niin sääälittäävä ihminen, joka ihan tahallaan tekee ilmeitä 

Mulle kerran yks mies teki tollasen ilmeen, kun tavattiin ekan kerran ja hän näki minut tapaamispaikalla. Oltiin kyllä nähty jo useamman kerran aiemminkin, mutta toi oli eka kerta kun nähtiin kahdestaan.

Toi ilme jäi verkkokalvoilleni häiritsemään, mutta jäi vähän mysteeriksi mitä se ilme tarkoitti ja kokiko hän oikeasti jotain inhoa, sillä hän kuitenkin sitten jäi roikkumaan minuun ja soitteli usein jne. Että en tiedä. Naisena myös joskus vaikea tietää, kuinka hankalaa joillekin miehille on ylipäätään saada seuraa? Kun jotkut aika peruskomeatkin saavat helposti seuraa, ja sitten välillä kuulee tosi yllättäviäkin tarinoita jostain mun mielestä komeista/söpöistä miehistä, joilla on vaikea saada naisia. Niin jos olen antanut jollekin tuollaiselle tsäänssin, niin se saattaa roikkua siinä tsäänssissä ihan vaan sen vuoksi ettei ole muutakaan? En tiedä, ei toisten ihmisten pään sisään pääse enkä oikeastaan haluakaan :D 

Sitten joillain on sellainen oikein lempeä ihaileva ilme, mikä on helppo lähtökohta. Ja useimmiten onkin, mutta ehkä kerran tai kaks ollut tuollainen inhon mikroilme joka todellakin jäänyt mieleen?

Vierailija
78/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos noin käy useamman kerran peräjälkeen, tarkistaisin kyllä itse profiilini. Tuorekin kuva voi olla harhaanjohtava, jos siinä on täydellinen valaistus ja meikki ja sitten vaikka olisikin ihan tavallisen nätti ulkonäöltään, se pettymys verrattuna profiilikuvaan voi purkautua tuollaisena inhona itse tapaamisessa. Suosikaa mahdollisimman realistisia kuvia, jotka oikeasti vastaavat teidän ulkonäköä arjessa. Itse suosin esim. luontoretkillä otettuja lähes meikittömiä kuvia. Silloin treffikumppani voi jopa ilahtua, kun näkee sen treffeille ehostetun version. 

Joo mieluummin vaikka vähän "rumempi" kuva kuin oikeasti. Tai tarpeeksi kaukaa otettu kokovartalokuva, ettei siitä edes voi tarkastella liikaa yksityiskohtia. 

Kasvokuvissa vaikuttaa valaistus tosi paljon, ja hyvällä säällä nätissä luontopaikassa hyvien valojen keskellä otettu meikitön kuva voi todellakin näyttää paljon kauniimmalta, kuin sama henkilö livenä jossain harmaassa Suomi-säässä meikattuna..

Vierailija
79/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kerran yks mies teki tollasen ilmeen, kun tavattiin ekan kerran ja hän näki minut tapaamispaikalla. Oltiin kyllä nähty jo useamman kerran aiemminkin, mutta toi oli eka kerta kun nähtiin kahdestaan.

Toi ilme jäi verkkokalvoilleni häiritsemään, mutta jäi vähän mysteeriksi mitä se ilme tarkoitti ja kokiko hän oikeasti jotain inhoa, sillä hän kuitenkin sitten jäi roikkumaan minuun ja soitteli usein jne. Että en tiedä. Naisena myös joskus vaikea tietää, kuinka hankalaa joillekin miehille on ylipäätään saada seuraa? Kun jotkut aika peruskomeatkin saavat helposti seuraa, ja sitten välillä kuulee tosi yllättäviäkin tarinoita jostain mun mielestä komeista/söpöistä miehistä, joilla on vaikea saada naisia. Niin jos olen antanut jollekin tuollaiselle tsäänssin, niin se saattaa roikkua siinä tsäänssissä ihan vaan sen vuoksi ettei ole muutakaan? En tiedä, ei toisten ihmisten pään sisään pääse enkä oikeastaan haluakaan :D 

Sitten joillain on sellainen oikein lempeä ihaileva ilme, mikä on helppo lähtökohta. Ja useimmiten onkin, mutta ehkä kerran tai kaks ollut tuollainen inhon mikroilme joka todellakin jäänyt mieleen?

Mies saattaa tosiaan jäädä roikkumaan vain seksi mielessä tai kun ylipäänsä mätsejä on vaikea saada. Itse kyllä uskoisin vaistooni eli en yrittäisi mitään miehen kanssa, jonka eleet ja ilmeet osoittavat, että oikeita tunteita ei ole. Ihastunut mies on kuitenkin todella helppo tunnistaa siitä koiranpentukatseesta, jota he eivät voi salata tai teeskennellä. Usein nainen vaan alkaa keksiä kaikkia mahdollisia syitä, miksi miehen eleet eivät ole oikeat. Tätä selittelyä on tässäkin ketjussa. Mies on ujo tai jännittää, kokee alemmuutta, on varovainen, haluaa edetä hitaasti jne. Ihan kukkua. Oli mies sitten ujo tai itsevarma, hän katsoo haluamaansa naista hellästi ja hymyillen ja ylipäänsä paljon. Se pehmeys katseeseen tulee mm. pupillien laajenemisesta, joka on täysin tahdosta riippumaton asia. Jos miehen pupillit ovat laajentuneet, hän pitää selvästi näkemästään. 

Vierailija
80/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä säällä luonnossa meikittömänä: iho kuulas ja aikalailla virheetön, olemus iloinen, energinen ja fresh. Silmät loistaa, iho hehkuu.

Harmaalla säällä meikattuna: iho kauempaa katsottuna ok, läheltä helposti tunkkainen ja ihohuokoset näkyvillä, olemus harmaa, roikkuva, velton näköinen, väsynyt jne. 

Näin monilla. Harmaassa säässä meikeissä oleva nainen näyttää usein huonolta versiolta itsestään, vaikka olisi nuori ja luonnonkauniskin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä