Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhon ilmeet treffeillä, en kestä niitä

Vierailija
05.04.2026 |

Olen eronneena ollut nyt pari vuoden sisään treffeillä Viitisen kertaa. Neljä niistä oli sellaisia, että näki miehessä inhon irvistyksen, kun kohtasimme. Myöskin treffit olivat kiusalliset, miehillä oli kiire pois ja tietenkään heistä ei ole kuulunut mitään jälkeenpäin, vaan poistivat heti osuman.  Viides oli neutraali, mutta ei jatkoa. 

Nämä on tuntuneet niin pahoilta, etten kestä enää

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu. 

Näin se varmaan on ja hänkin tyytyi sinuun römpsän takia.

Tässä AP:lle siis voittava strategia eli römpsän jako. Kannattaa siis mennä metsästämään miestä baarissa niin pienessä humalassa tai kaatokännissä ei AP:n hirvittävä habitus karkoita miestä römpsän ääreltä.

Moni ruma nainen onkin pimppaa jakamalla saanut miehen satimeen. Muuta syytä miehellä ei ole ruman naisen sietämiseen kuin sisäinen kauneus eli helppo pimppa.

Keskusteletko nyt itsesi kanssa? Yrität saada huono itsetuntoiset naiset antamaan pimppiä helposti tälläisellä mahtavalla internet vaikuttamisella? :D 

Ei kun hän yrittää saada rumat naiset (ja huonoitsetuntoiset, jotka luulevat itseään rumiksi) lopettamaan miesten treffailun kokonaan jankuttamalla, että miehet ovat huonoja, vain pillun perässä ym. Hän luulee, että jos rumat naiset poistuvat parisuhdemarkkinoilta ja viettävät loppuelämänsä yksin, niin jostain taivaasta sataa vastaava määrä kauniita naisia korvaamaan heitä, ja sitten hänkin saa kauniin naisen. Tosiasiassa siitä kuitenkin seuraisi vain se, että nekin miehet, jotka nyt ovat avoimia menemään suhteeseen vähemmän kauniidenkin naisten kanssa, kilpailisivat hänen kanssaan niistä harvoista kauniista naisista, joten hänellä olisi vielä huonommat mahikset.

Vierailija
42/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kuulostaa aika kamalalta kokemukselta, koen myötätuntoa. 

Ulkonäkö on ikävä kyllä tosi tärkeä osa deittailua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hieman autistinen, ja ajattelen asioista mekaanisesti ja ehkä hieman tunnekylmästi. En tarkoita loukata.

Jos itse olisin AP:n tilanteessa, niin lopettaisin deittailun välittömästi, ja laittaisin kaikki voimavarat kiinni am. asioihin:

1. Tunnistan mikä ulkonäössäni mättää

2. Tunnistan mitä toimenpiteitä voin asialle tehdä

3. Alan tekemään niitä korjaavia toimia

Vierailija
44/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä unohda sitä, kun mulle järkättiin sokkotreffit ja sitten näin niin mies oli lähinnä aivan kauhuissaan, koko ruokailun ajan ei pystynyt melkein katsomaan minuun päin ja näytti koko ajan hätääntyneeltä. Ilta päättyi myös siten, että minä olisin voinut vielä mennä syömisen jälkeen yhdille niin hän paineli menemään. En minäkään hänestä ollut kiinnostunut, mutta sokkotreffeillä jotka tutut järkännyt niin voisi ottaa rennosta ja huumorilla ja nauttia illasta vaikkei toinen niin miellytäkään. En muista, että itse olisin koskaan käyttäytynyt noin lapsellisesti ja loukkaavasti vaikka treffiseura olisi ollut mitä. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn: 

Olitteko miehen kanssa kuitenkin suurin piirtein "samaa tasoa" ulkonäöllisesti? 

Meinaan että jos olitte selkeästi eri tasoa, niin olihan tuo nyt aikamoinen moka niiltä sokkotreffien järkkääjiltä edes pistää teidät yhteen.

Vierailija
45/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä luulet että on se syy miksi he irvistivät sinulle inhoten? Mitä tapahtui ennen tuota?

Miksi joku ylipäätään lähtisi treffeille sellaisen ihmisen kanssa, joka inhottaa tai jolle kokee tarvetta irvistää?

Vierailija
46/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hieman autistinen, ja ajattelen asioista mekaanisesti ja ehkä hieman tunnekylmästi. En tarkoita loukata.

Jos itse olisin AP:n tilanteessa, niin lopettaisin deittailun välittömästi, ja laittaisin kaikki voimavarat kiinni am. asioihin:

Ei AP:n tarvitse laihduttaa tai lähteä plastiikkakirurgin pakeille jonkun töykeän typeryksen takia. 

Vierailija
47/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei AP:n tarvitse laihduttaa tai lähteä plastiikkakirurgin pakeille jonkun töykeän typeryksen takia. 

Jos sä käyt 5 miehen kanssa treffeillä, eikä yksikään heistä halua nähdä sua uudestaan, niin sulla on ongelma.

Mielestäni rakentavaa olisi tuossa kohtaa miettiä, että missä menee pieleen, ja sen jälkeen alkaa tekemään korjaavia toimenpiteitä jatkoa varten.

Jos sä et tee ongelmalle mitään, niin sitten se ongelma on sulla loppuelämäsi. 

Vierailija
48/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta, ääliöitä nuo. Monella miehellä ei ole käyttäytymistapoja lainkaan. Älä välitä , ilmeisesti eivät pysty normaaliin kanssakäymiseen. Mutta chattaile sen verra etukäteen että tiedät mitä odottaa, suostu tapaamiseen vaan jos tuntuu että on puhuttavaa ja toisesta seuraa

Vierailija
49/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä luulet että on se syy miksi he irvistivät sinulle inhoten? Mitä tapahtui ennen tuota?

Miksi joku ylipäätään lähtisi treffeille sellaisen ihmisen kanssa, joka inhottaa tai jolle kokee tarvetta irvistää?

Olen itse nainen enkä ole tuntemattomien kanssa deittaillut, ja olen ollut yli 30 vuotta naimisissa eli lienen väärä henkilö kommentoimaan. Mutta minulle ainakin on selvää, että suurin osa miehistä menee siihen kategoriaan, että ajatus fyysisestä kontaktista on epämiellyttävä. Se ei tarkoita, että ne miehet nyt objektiivisesti ajatellen olisivat kauheita tai että heissä olisi jotain vakavaa vikaa. Se nyt vain on niin. Eikä kuva riitä kertomaan, voisiko kemiaa olla, joten inho voi yllättää kuvien vaihtamisesta huolimatta. 

Toki toivoisin, että treffitilanteessa pystyisin mikroilmeeni hallitsemaan. Miehet ovat lähtökohtaisesti huonompia tulkitsemaan ilmeitä, joten ehkä myös hallitsemaan niitä. 

Kommenttisi tuntuu vihjaavan, että ap olisi tehnyt muka jotain inhaa. No tuskin. Ja nykyään kun treffit sovitaan tuntemattomien kanssa netissä ja deittisovelluksissa, niin mitä vaan voi käydä. Toista se oli ennen, kun seurustelu alkoi aina oikeassa elämässä. 

Vierailija
50/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olen ihan tavallisen nököinen, jopa nätti jollain tapaa. Tosin ex ( jätti toisen naisen takia) sanoi erottuamme, että kukaan mies ei tule huolimaan sua! Oot niin vastenmielinen. Ja nyt tämä toteutuu. 

Näin se varmaan on ja hänkin tyytyi sinuun römpsän takia.

Tässä AP:lle siis voittava strategia eli römpsän jako. Kannattaa siis mennä metsästämään miestä baarissa niin pienessä humalassa tai kaatokännissä ei AP:n hirvittävä habitus karkoita miestä römpsän ääreltä.

Moni ruma nainen onkin pimppaa jakamalla saanut miehen satimeen. Muuta syytä miehellä ei ole ruman naisen sietämiseen kuin sisäinen kauneus eli helppo pimppa.

Tätä jaksan aina ihmetellä. Mieskö, tuo luomakunnan kruunu ja maailman fiksuin olento, jää ihan satimeen kun on PAKKO saada p-illua? Silloinhan naisella on maailman vahvin ase käytössään, jos miehen on pakottava tarve törkätä munansa naiseen.

Ei kuulosta maailmanvalloittajalta.

Vierailija
51/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko avoin sille ajatukselle, että tekisit jotain ulkonäöllesi?

Vierailija
52/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä käyt 5 miehen kanssa treffeillä, eikä yksikään heistä halua nähdä sua uudestaan, niin sulla on ongelma.

Mielestäni rakentavaa olisi tuossa kohtaa miettiä, että missä menee pieleen, ja sen jälkeen alkaa tekemään korjaavia toimenpiteitä jatkoa varten.

Ongelma on miesten laadussa, pinnallisuudessa ja käytöstapojen puutteessa, ei kenenkään ulkonäössä. Tuollaisia miehiä ei jää kukaan kaipaamaan. Laadukkaita miehiä joutuu etsimään paljon pidempään kuin viidet treffit.

Vierailija
53/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten inhottavaa toimintaa miehiltä, ymmärtän hyvin olosi

Niin että kun asetelma onkin näin päin, niin "on niin inhottavaa", mutta kun 9/10 kerrasta naiset tekee tuota irvistelyä ja naaman vääntelyä, kummasti mitään ongelmaa ei olekaan.

Vierailija
54/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on miesten laadussa, pinnallisuudessa ja käytöstapojen puutteessa, ei kenenkään ulkonäössä. Tuollaisia miehiä ei jää kukaan kaipaamaan. Laadukkaita miehiä joutuu etsimään paljon pidempään kuin viidet treffit.

Jos mä kävisin treffeillä viiden eri ihmisen kanssa, eikä kukaan näistä viidestä haluaisi nähdä mua enää uudelleen, niin ei mun ensimmäinen ajatus sen jälkeen olisi "vika on niissä kaikissa muissa, ei minussa". 

Mä menisin aivan hajalle tollasessa tilanteessa, ja rupeaisin miettimään että mikä minussa on vikana. Ei ole normaalia käydä viisillä treffeillä, ja saada nolla jatkokutsua. Tuo on aivan totaalinen epäonnistuminen.

Vierailija
55/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin samantien pois, jos joku irvistelisi. Ei sellaisen seuraan tarvitse jäädä edes kohteliaisuudesta. 

Vierailija
56/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette päässeet sopimaan treffejä näkemättä ja tapaamatta ensin toisianne?

Vierailija
57/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä kävisin treffeillä viiden eri ihmisen kanssa, eikä kukaan näistä viidestä haluaisi nähdä mua enää uudelleen, niin ei mun ensimmäinen ajatus sen jälkeen olisi "vika on niissä kaikissa muissa, ei minussa". 

Mä menisin aivan hajalle tollasessa tilanteessa, ja rupeaisin miettimään että mikä minussa on vikana. Ei ole normaalia käydä viisillä treffeillä, ja saada nolla jatkokutsua. Tuo on aivan totaalinen epäonnistuminen.

Sinulla onkin näköjään aivan olematon itsetunto. Kannattaisi kehittää sitä eikä ulkonäköään.

Elä itseäsi varten äläkä muita miellyttääksesi. 

Vierailija
58/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä unohda sitä, kun mulle järkättiin sokkotreffit ja sitten näin niin mies oli lähinnä aivan kauhuissaan, koko ruokailun ajan ei pystynyt melkein katsomaan minuun päin ja näytti koko ajan hätääntyneeltä. Ilta päättyi myös siten, että minä olisin voinut vielä mennä syömisen jälkeen yhdille niin hän paineli menemään. En minäkään hänestä ollut kiinnostunut, mutta sokkotreffeillä jotka tutut järkännyt niin voisi ottaa rennosta ja huumorilla ja nauttia illasta vaikkei toinen niin miellytäkään. En muista, että itse olisin koskaan käyttäytynyt noin lapsellisesti ja loukkaavasti vaikka treffiseura olisi ollut mitä. 

Ihan mielenkiinnosta kysyn: 

Olitteko miehen kanssa kuitenkin suurin piirtein "samaa tasoa" ulkonäöllisesti? 

Meinaan että jos olitte selkeästi eri tasoa, niin olihan tuo nyt aikamoinen moka niiltä sokkotreffien järkkääjiltä edes pistää teidät yhteen.

Nainen on saattanut olla myös liian hyvännäköinen, tai ainakin sosiaalisesti estyneestä jännittäjämiehestä on saattanut tuntua siltä. Siis tässä skenaariossa se tuntuu todennäköisemmältä. Meinaan että jos kyse on tuttujen järkkäämät treffit niin normaalit sosiaaliset taidot omaava mies yrittää se yhden illan mennä kunnialla läpi.

Vierailija
59/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös muistan, kun kävin treffeillä ravintolassa syömässä miehen kanssa, joka oli minut sinne kutsunut. Hänen ilmeeltään näki heti, että tuotin hänelle pettymyksen, vaikka mulla oli ihan tuoreet kuvat Tinderissä.

Miehethän on tosi ulkonäkökeskeisiä. Vain kauneimmat kelpaisivat, muita siedetään tai annetaan just näitä inhoilmeitä. Kehtaavatkin valittaa, kuinka eivät saa naisia. No eivät saakaan, kun itse torjuvat ja kelpuuttaisivat vain ne kauneimmat. No sittenpähän ovat yksin.

Vierailija
60/151 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisen ulkonäkö on päässyt niin heikolle tasolle, että se aiheuttaa muissa ihmisissä tahdonvastaisia inhoreaktioita, niin ei tällaisen ihmisen todellakaan kannata missään treffeillä käydä. 

Tuollaisten reaktioiden vastaanottaminen kerta toisensa jälkeen tuhoaa sinut sisältä täysin. 

Korjaa nyt hyvä ihminen ihan ensimmäiseksi se ulkonäkösi kuntoon. Jos jatkat noin, itsetunnostasi ei ole kohta enää mitään jäljellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme