Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppojen paidat ovat lyhyitä!

Vierailija
02.04.2023 |

Eikö kellään ole samaa ongelmaa?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on. Villa-aluspaita saattaa olla lyhyt ja saa nykiä alaspäin.

Vierailija
2/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten paidat ovat lyhyitä. Naiset kuulemma haluavat lyhyitä paitoja. Naisten mielestä on seksikästä ja mukavaa, kun sekä paita että housut ovat liian pieniä. Naiset ostaa mielellään uutta muotia (heti risan tilalle). No teinit joo, mutta

a) he eivät ole naisia

b) heidän prosentuaalinen osuutensa kuluttajista on pieni

#tekstiiliteollisuus takaisin suomeen#

#vaatteiden valmistajat takaisin#

#kohtuullinen hinta ja laatu takaisin#

#työpaikat ja ostovoima takaisin#

#omavaraisuus#

#pikamuoti ja paskarytkyt pois suomesta#

#ei kertakäyttövaatteille#

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian lyhyitä, en tykkää. Sopii teineille, mutta ei tämmöiselle ikänaiselle. :D

Muoti saisi jo nopsaan muuttua. 

Vierailija
4/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ihmettelen samaa miksi M-kokoinen paita yltää hädin tuskin navan yli kun pituutenikaan ei ole kuin 155 cm että miten minua pidemmät ihmiset näitä pitävät...

Vierailija
5/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian lyhyitä! Olen pitkäselkäinen ja hoikka, eli leveyttä ei tarvitse olla, mutta pituutta kyllä. Ja vaatekoot menee just toisinpäin: isompi koko on yleensä leveämpi mutta saman mittainen kuin se pienempi koko

Vierailija
6/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomannut samaa .Ostankin T-paidat miesten osastoilta normaali painoisena.

Vierailija
7/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomannut samaa .Ostankin T-paidat miesten osastoilta normaali painoisena.

Olen todennut saman. Nykyisin miesten puolella shoppailee muitakin naisia. Kieltäydyn ostamasta naisten surkeita paitoja, jotka ovat liian lyhyitä.

Miesten paidat ovat puuvillaa ja laatu on parempi. En hyväksy naisten polyesterirytkyjä. Joku niitä polyesterpaitojakin ostaa, ei niitä muuten olisi rekkikaupalla tyrkyllä.

Vierailija
8/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oletan, ettei aloitus ole provo)

Exän kanssa suhde oli fwb-on-off-fwb. Toisessa fwb:ssä kävin pesulla, peuhaamisen jälkeen; hän oli sillävälin laittanut mun flanellisen, hikisen työpaidan päälleen (kuulemma vilutti) :) Sanoin, et jos haluat mun paitaa pitää, niin on mulla tossa siisti suntispaitakin - ei kelvannut :)

Vierailija
9/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen kokojen myynti ei kuulemma kannata mitä kyllä ihmettelen. Ihmiset lihoo koko ajan. Toinen on se että housut ovat liian pitkiä. Tehty muualta tulleille,suomalaiset ovat lyhkäsempiä kuin itänaapurista tulleet. Voihan niistä vähän napsaista pois,sanoi eräs myyjä. Ei ne näytä samalta enää ja jos ei ole konetta pitäisi käsin harsia ne. Ompelijakin ottaa omansa niin tuleehan siitä lisäkustannuksia.

Vierailija
10/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja sitten vielä paita kenties hieman lyhenee entisestään pesujen myötä. Olen ostanut pitempitä paitoja mm. nettikirppiksiltä jos satun näkemään.

Vierailija
11/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja asiaa ei auta yhtään pitkäselkäisyys

Vierailija
12/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Se on aina paidoissa ongelmana. Näin nelikymppisenä en enää halua napapaitoihin pukeutua.

Vierailija
13/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on keskimäärin pitkä selkä ja lyhyet jalat. Vaatii paidalta pituutta.

Vierailija
14/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen T-paidat itse. Helppoa ja nopeaa, pituuden voi päättää itse eikä kukaan tiedä, onko tuo ostettu vai ommeltu itse. Tai no tietää kyllä, koska itsetehty paita ei pesun jälkeen kierrä saumoistaan.

Vierailija
15/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kankaat on niin ohuita, että kuultaa läpi ilman toista paitaa siellä alla.

Mulla on mennyt kerran sormi paidasta läpi, kun kiskoin sitä alaspäin. Reikä tuli helmaan 🥴

Vierailija
16/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellbesissä on pitkiä paitoja varsinkin Yö- & oloasu osastolla mallien ja värien vaihdellessa. Tarkista pituus ja materiaali. 

https://www.cellbes.fi/alusvaatteet/naiset/yo-oloasuista?offset=48

Vierailija
17/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen kun yhdistää rinnat niin a'vot jo on napapaitaakin lyhyempi versio yllä🤮.

Ja se mikä kaikkein eriskummallisinta on koot muutenkin, tilasin muistaakseni Booztilta "jättisuuren" oloteepparin ajatuksella, että on ihanan iso ja löysä ja rento mihin sujahtaa vaikka saunan jälkeen, ns paituli, otin siksi kokoa XXL ja hinta oli alen jälkeen 10€, norm.hinta 35€.

No, paketti saapui niin kas, kys t-paita onkin kooltaan ja pituudeltaan sellainen, että menee vaikka arkikäytössä ns siistinä t-paitana vaikka blazerin alla tai farkkujen tms kanssa, kaikkea muuta kuin iso, pituuskin loppuu juuri tuohon navan alle.

Olen hämmentynyt, eikä ole ensimmäinen kerta, esim.Prismasta ostetut samanlaisia kittanoita.

Vierailija
18/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cellbesissä on pitkiä paitoja varsinkin Yö- & oloasu osastolla mallien ja värien vaihdellessa. Tarkista pituus ja materiaali. 

ei nyt tarkoitettu yöasuja.

Vierailija
19/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hiveän näköisiä, tuli niin tätitantta-sävärit ettei tosikaan, siis yöpaidoista.

Ja hirveän kalliita paituliyökkäriksi, paitsi alimpana oleva alessa oleva 17€ ruma huitula.

Vierailija
20/50 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain merkeillä on tosi lyhyt mitoitus paidoissa ja puseroissa.

Löytyy kuitenkin ihan sopivan pitkiä paitojakin, riippuu tosiaan merkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi